Jos et ole vielä kuullut, niin 27.3.2006 KUKAAN EI MENE KOULUUN. SIIS EI KOULUUN 27.3. Se on maanantai. Luulenpa että todella useat tietävät tästä, mutta levitän kuitenkin tietoa. Kerro tästä mahdollisimman monelle kaverillesi tekstiviestillä, ja käske heidän tekstata kavereilleen jne. SIIS EI KOULUUN MAANANTAINA 27.3. Varmaan muuten kerrotaan uutisissa, jos kukaan ei tule kouluun tuolloin.
Jos pihiys iskee, niin ei muutama tekstarin hinta ole mitään verrattuna vapaapäivään koulusta, mieti sitä. HUOM. Lähetä tieto ainakin kahdelle kaverille, ja käske heitä tekemään sama jne. jotta ketjukirjesysteemi toimisi kunnolla. Sitä varmempi vapaapäivä, mitä useammalle kerrot. Ja vielä kerran: EI KOULUUN 27.3. MAANANTAINA !
P.S. tiedoksi että minä en ole tämän jutun alullepanija, levitän vain sanaa.
EI KOULUUN 27.3.
59
10444
Vastaukset
- tepi-7
mä ainakin meen kouluu sillon ei oo kauheen kiva joutua reksin puhutteluun koska on ollu sillon pois. reksi varmana tietää että sillon on tollanen lintsauspäivä. sitä paitsi mua kiinnostaa kuinka moni idiootti on jääny kotii sinä päivänä. mä oon melko varma että jokainen meiän koulun ope tietää että jotkut suunnittelee tollasta. ja miks meiä pitäs mennä sillon kouluu. koska joku idiootti niin sanoo. niinkö?
- joo
Haloo? Jos vaikkapa puolet koulusta on tuolloin poissa niin varmaan joku yksityisesti johonkin puhutteluun joutuu? Järjenkäyttö sallittua. Eikä aina tarvitse olla niin helvetin tosikko ("iik mä en voi olla pois koulusta kun sit saan matikasta vaan ysin enkä kympin!!111")
Ja ennenkuin alat haukkumaan toisia idiooteiksi opettele edes kirjoittamaan. - tehdä niin
joo kirjoitti:
Haloo? Jos vaikkapa puolet koulusta on tuolloin poissa niin varmaan joku yksityisesti johonkin puhutteluun joutuu? Järjenkäyttö sallittua. Eikä aina tarvitse olla niin helvetin tosikko ("iik mä en voi olla pois koulusta kun sit saan matikasta vaan ysin enkä kympin!!111")
Ja ennenkuin alat haukkumaan toisia idiooteiksi opettele edes kirjoittamaan.Onko tässä jutussa mitään järkeä? Joku keksi jossakin tällaisen viestiketjun, jota nykyään on todella helppo levittää tuntemattomana.
Miksi pitäisi jäädä kotiin vain siksi että joku on sellaisen idean keksinyt?
Minä luulen, että näin käy:
Missään koulussa ei jää puolet oppilaista kotiin. Kotiin jää muutama nenästävedettävä, jotka lintsailevat muutenkin.
Rehtorit ja kuraattorit ja luokanvalvojat jututtavat kotiinjääneitä. Jälki-istuntoja istutaan tai ylimääräisiä korvaavia tehtäviä tehdään. That´s it. - --------
tehdä niin kirjoitti:
Onko tässä jutussa mitään järkeä? Joku keksi jossakin tällaisen viestiketjun, jota nykyään on todella helppo levittää tuntemattomana.
Miksi pitäisi jäädä kotiin vain siksi että joku on sellaisen idean keksinyt?
Minä luulen, että näin käy:
Missään koulussa ei jää puolet oppilaista kotiin. Kotiin jää muutama nenästävedettävä, jotka lintsailevat muutenkin.
Rehtorit ja kuraattorit ja luokanvalvojat jututtavat kotiinjääneitä. Jälki-istuntoja istutaan tai ylimääräisiä korvaavia tehtäviä tehdään. That´s it.tuolloin on ylioppilaskoe, enkun. että ei taida oikein onnistua.
HAHA - Kokemusta ei ole -18-
-------- kirjoitti:
tuolloin on ylioppilaskoe, enkun. että ei taida oikein onnistua.
HAHAEli siis, kukaan ei poistu salista ennen kolmea, vaikka olisikin valmis. Poikkeuksena tietysti henkilöt, joilla on pidennetty vastausaika. Mutta jokainen sinnittelee loppuun asti ;)
- lukiolainen12314134135
-------- kirjoitti:
tuolloin on ylioppilaskoe, enkun. että ei taida oikein onnistua.
HAHAnojaa voiha sitä omaa lomaa ottaa koska vaan koska vapaaehtosesti sitä opiskellaan... yks paska syy jäädä nukkumaan taas :D
- edes pääset kouluun
typerä jättää käyttämättä mahdollisuuden mennä kouluun!!
- minävain!
Haha, luulette aivan väärin. "Ne jotka lintsailevat muutenkin..." JA PASKANMARJAT! :D En oo ikänä lintsannu, mulla on käyttätytyminen 9 ja pärjään koulussa loistavasti, mutta minäkin jätän menemäti koululaitokseen pakkolaitokseen.... Että MIETTIKÄÄPÄ SITÄ!
- Utelias
minävain! kirjoitti:
Haha, luulette aivan väärin. "Ne jotka lintsailevat muutenkin..." JA PASKANMARJAT! :D En oo ikänä lintsannu, mulla on käyttätytyminen 9 ja pärjään koulussa loistavasti, mutta minäkin jätän menemäti koululaitokseen pakkolaitokseen.... Että MIETTIKÄÄPÄ SITÄ!
Nii mutta mix te aiotte jäädä kotiin ja moneltako eri paikkakunnalta, ite oon vaasasta ja kuulin asiasta noin viikko sitten.. Kyseinen viesti on ainaki valloittanu ala-asteikäiset ..
- ooo
Utelias kirjoitti:
Nii mutta mix te aiotte jäädä kotiin ja moneltako eri paikkakunnalta, ite oon vaasasta ja kuulin asiasta noin viikko sitten.. Kyseinen viesti on ainaki valloittanu ala-asteikäiset ..
Lapissakin kuuluu..
- ,.,.,.
Utelias kirjoitti:
kaikki iha hädissää,,,
- Bloody-eye
menen kouluun silloin.vanhempani tietävät ja jos en mene kouluun silloin niin he luulevat että lintsaan...ei kyllä millään huvittaisi mennä.
eikä sekään auta vaikka näyttelisi sairasta...:P- sami-i
puhuu ihan asiaa. miksi pitäisi lintsata? ei siinä mitää järkee oo. jos oisin vielä yläasteella niin puhuttelu tai jälki-istuntoahan siitä tulis. saa nähä moniko menee tollon kouluun. ihan jo sen takia on pakko mennä kattoon että kuinka moni lintsaa. no... lukiosta tuskin kukaan.
- siina
lintsaus on typerää. en ole hikke, en todellakaan, mutta en halua lintsata.
ei se hyödytä mitään. typerää tuollainen lintsaamiseen kannustava viestintä.
ja sitäpaitsi, se on ollut jo uutisissa. että sellaista ketjukirjettä on lähetelty.
että repikääpäs siitä.- siina
niin.
- ---
Ei hyödytä mitään, mutta hauskaa se on. Miksi mennä kouluun kun saa järkevän syyn olla poissa?
- eräs koululainen
Hyvä idea toi että jää kaikki pois koulusta, mutta siihen pitäs vaan saaha kaikki mukaan...Ja
paskat se juttu ei oo ollu missään uutisissa vielä... - Kokemusta ei ole -N18-
--- kirjoitti:
Ei hyödytä mitään, mutta hauskaa se on. Miksi mennä kouluun kun saa järkevän syyn olla poissa?
Mikä tuossa sitten oikein on ideana? Ainoa hyvä syy jäädä pois koulusta on sairaus. Perustelkaa kantanne, miksi pitää lintsata.
- ta.h
siina kirjoitti:
niin.
-Ja olen kuudennella" xD Ei voi kuin muistella niitä aikoja,jolloin tunsi itsensä niin isoksi, vaikka oli vasta niin pieni kuudesluokkalainen.Sanoisin,että siinä seitsemäntoista ikävuoden kieppeillä alkaa järkevöityä tai useimmiten se menee siihen reilusti yli kahdenkymmenen.
- syy?
--- kirjoitti:
"Miksi mennä kouluun kun saa järkevän syyn olla poissa?"
Niin mikä se järkevä syy nyt sitten olikaan? Jonkun feikin aloittama ketjutekstari? Jep, jep, nuorissa on Suomen tulevaisuus :DDDDDDDDD - sunna
ta.h kirjoitti:
-Ja olen kuudennella" xD Ei voi kuin muistella niitä aikoja,jolloin tunsi itsensä niin isoksi, vaikka oli vasta niin pieni kuudesluokkalainen.Sanoisin,että siinä seitsemäntoista ikävuoden kieppeillä alkaa järkevöityä tai useimmiten se menee siihen reilusti yli kahdenkymmenen.
niin, sinähän se vasta järkevä olet kun pilkkaat itseäsi pienempiä. jos joku on kuudennella niin entä sitten? asiaahan se kuitenkin kirjoitti.
- ...
Miksi juuri silloin? Eikös se ole maanantai? Lintsatkaa mieluummin joku perjantai, niin opetkin saa kivemman alun viikonlopulleen... Sitä paitsi, ketä teidän lintsailu oikeasti kinnostaa??? Vai vielä uutisiin...
- Kokemusta ei ole -N18-
Vaikka et itse ole kyseistä "ideaa" keksinytkään, ei se ole mikään peruste lähettää sitä eteenpäin. Tuo on hyvin huono malli alakoulujen oppilaille. Lintsaus on lapsellista, eikä se kuulu millekkään kouluasteelle. Lintsaajat tekevät rumasti vanhempiaan kohtaan, sillä he maksavat opetuksesta verojen muodossa. Jotkut opettajatkin saattavat kokea sen loukkaavaksi. Heidän tärkeää työtä tulisi oppilaiden arvostaa enemmän.
Ennen kaikkea lintsaajat tekevät kiusaa itselleen. Varsinkin, jos lintsaaminen alkaa olemaan päivittäistä. Sen, minkä taakseen jättää, sen edestään löytää.
Koulu valmentaa osaltaan oppilaita vastuullisuuteen. Jos on kouluaikana tottunut lintsaamaan, voi sama jatkua työelämässäkin. Koulunkäynti on oppilaiden työtä. Ja yleensä se palkitsee ahkeraa.
Joten hyvä lapsi/nuori, älä lintsaa! - Maleisia
Hohhoijaa...olen saanu jo monta monta tollasta viestiä...yks kaverini soitti keskellä yötä(klo3). Alkaa rupee ottaa päähän kun kaikki jauhaavat samaa asiaa, ja vielä turhaakun se onkin...
- asiallinen_tuntija
Näin lievästi sanottuna vähän vanhempana ja jo yliopiston penkkiä kuluttavana voin todeta, että lapsellinen pelleilynne on naurettavaa. Mikään ei muutu moisella kansalaistottelemattomuudella.
Pakkoruotsi ei ole haitta vaan rikkaus; sitä osaavalle aukeavat useammat ovet työelämään kuin ummikkosuomalaiselle.
Se, joka oppii helposti kieliä ei natise pakkoruotsista vaan oppii sitä siinä missän englantiakin. Valittajat ovat niitä, jotka eivät koskaan tule edes englantia kunnolla oppimaan.- joopajoo
Hyvä idea jäädä pois koulusta, mutta ku siihen pitäs saaha kaikki mukkaan myöskin kaikki valittajat jotka ei uskaltais ees olla koulusta pois, niin kauheaa ku se onkaan....
Jokaisen oma asia meneekö kouluun tai ei mutta ei siitä tarvi alkaa toisia haukkumaan... Jokainen päättää omat asiat!!! - Mongolidi
joopajoo kirjoitti:
Hyvä idea jäädä pois koulusta, mutta ku siihen pitäs saaha kaikki mukkaan myöskin kaikki valittajat jotka ei uskaltais ees olla koulusta pois, niin kauheaa ku se onkaan....
Jokaisen oma asia meneekö kouluun tai ei mutta ei siitä tarvi alkaa toisia haukkumaan... Jokainen päättää omat asiat!!!Ei todellakaan päätä.
- isä45
Joo no tota tästä ruotsista kun puhetta nyt ollut niin voin kertoa ihan totuudella että olen tehnyt nyt 20 vuotta töitä suuressa firmassa. Moni työtekijä osaa ruotsia, itse en ollenkaan. Ja olen todennut että en tarvitse ruotsia tällöin. Ja oma lapsi opiskelee ruotsia ja olen sitä mieltä että sen voi jättää pois kouluista. Totuus on että mielenosoitus tapahtuu tällä taktiikalla. Ne jotka ovat vastaan ruotsia voi olla pois. Seuraukset tuskin on hirveät. Ja olen aina ollut vastaan ruotsia joka on varmaan tullutkin selväksi. Tämä rikkaus ei tule ruotsinkielen taidosta. Englanti on tällä hetkellä kansainvälinen kieli jota ymmärtävät kaikki. Ja minulle aukesi todella hyvä palkkaseen työhön vaikka en osaa edelleenkään ruotsia. Siis se totuus on että ei sitä enään tarvita. Ruotsin kieli tuli suomeen sen takia että saavat lisää tukee laman aikaan. Nykypäivänä emme saa rahaa kun opetamme sitä kansalaisille. Olen aloittanut urani kuitenkin "paskahommista" ja sitä myöten saanut paremman paikan. Nykypäivän totuus on se myös että "paskahommista" maksetaan paljon paremmin kuin mistään muusta ammatista.
ps. Miettikää nyt nuoret tarkoin ennen kuin sanotte asiasta mitään. Mitä olen lukenut niin nämä "viisaat" voisivat oikeasti miettiä sanojaan. Ei niissä ole järkee. - haha
englantia mut silti sen mun mielestä tyhmää opiskella jotain mitä puhuu vaan joku 8 milj.
- Haloo
Näin on.
Ainut joka asiasta hyötyy on puhelinoperaattorit, jotka kerää kivat summat ketjukirjeiden välittelystä. No jaa, vanhemmathan senkin maksaa niin... - nähtävästi
isä45 kirjoitti:
Joo no tota tästä ruotsista kun puhetta nyt ollut niin voin kertoa ihan totuudella että olen tehnyt nyt 20 vuotta töitä suuressa firmassa. Moni työtekijä osaa ruotsia, itse en ollenkaan. Ja olen todennut että en tarvitse ruotsia tällöin. Ja oma lapsi opiskelee ruotsia ja olen sitä mieltä että sen voi jättää pois kouluista. Totuus on että mielenosoitus tapahtuu tällä taktiikalla. Ne jotka ovat vastaan ruotsia voi olla pois. Seuraukset tuskin on hirveät. Ja olen aina ollut vastaan ruotsia joka on varmaan tullutkin selväksi. Tämä rikkaus ei tule ruotsinkielen taidosta. Englanti on tällä hetkellä kansainvälinen kieli jota ymmärtävät kaikki. Ja minulle aukesi todella hyvä palkkaseen työhön vaikka en osaa edelleenkään ruotsia. Siis se totuus on että ei sitä enään tarvita. Ruotsin kieli tuli suomeen sen takia että saavat lisää tukee laman aikaan. Nykypäivänä emme saa rahaa kun opetamme sitä kansalaisille. Olen aloittanut urani kuitenkin "paskahommista" ja sitä myöten saanut paremman paikan. Nykypäivän totuus on se myös että "paskahommista" maksetaan paljon paremmin kuin mistään muusta ammatista.
ps. Miettikää nyt nuoret tarkoin ennen kuin sanotte asiasta mitään. Mitä olen lukenut niin nämä "viisaat" voisivat oikeasti miettiä sanojaan. Ei niissä ole järkee.osaa edes suomea kunnolla. Uskon kyllä, että olet isä45 :DDDDDD
- Kukin valitkoon sivistyksen...
Yliopisto-opiskelijan luulisi tietävän, että kysymys "pakkoruotsista" ei ole ollenkaan noin yksinkertainen kuin annat ymmärtää. Sen ongelmat eivät häviä ilmoittamalla vieraan kielen osaamisen "olevan rikkaus". Varmaankin tiedät, että argumentointi ruotsinkielen eduista työelämässä on vähintäänkin väljähtynyt; muiden vieraiden kielien osaajilla on tällä hetkellä työelämässä huomattavasti enemmän kysyntää.
Kaiken huippuna on kuitenkin loppukaneettisi. Koita ryhdistäytyä. Ihminen, joka sanoo omassa profiilissaan kavahtavansa "leikkikoulutasoista argumentaatiota jossa menevät sekaisin asiat ja ihmiset", olettaisi kirjoittavan hieman perustellumpia väitteitä.
Herra meitä varjelkoon tälläisiltä lääkäreiltä! - Pakko
Kukin valitkoon sivistyksen... kirjoitti:
Yliopisto-opiskelijan luulisi tietävän, että kysymys "pakkoruotsista" ei ole ollenkaan noin yksinkertainen kuin annat ymmärtää. Sen ongelmat eivät häviä ilmoittamalla vieraan kielen osaamisen "olevan rikkaus". Varmaankin tiedät, että argumentointi ruotsinkielen eduista työelämässä on vähintäänkin väljähtynyt; muiden vieraiden kielien osaajilla on tällä hetkellä työelämässä huomattavasti enemmän kysyntää.
Kaiken huippuna on kuitenkin loppukaneettisi. Koita ryhdistäytyä. Ihminen, joka sanoo omassa profiilissaan kavahtavansa "leikkikoulutasoista argumentaatiota jossa menevät sekaisin asiat ja ihmiset", olettaisi kirjoittavan hieman perustellumpia väitteitä.
Herra meitä varjelkoon tälläisiltä lääkäreiltä!Protestoidaan myös pakkomatikkaa, pakkobilsaa, pakkomantsaa, pakkohistoriaa jne vastaan!!!! Nyt kaikki barrikadeille! Koulussa on liian monta pakkoainetta!!!!! Oppilaiden pitäisi saada itse valita ne aineet, joita haluavat opiskella!!!! Mitään ainetta ei pitäisi olla pakko lukea!!!! Kuka tarvitsee biologiaa tai kemiaa??? Musta tulee isona kaupan kassa, en tartte ees matikkaa, kun kassakone laskee mun puolesta!!!! Ei maantiedollakaan mitään tee, riittää kun tietää, missä ite asuu, eihän jenkitkään tiiä missä Suomi on, miks meidäin pitäis tietää Amerikan osavaltiot ja niiden pääkaupungit?
- Ompukka
Ehkä tuollaista voisi jossain yläasteella kokeillakkin, mutta minä en ainakaan lukiossa ole kiinnostunut hankkimaan ylimääräisi poissaoloja, joita tulee jo yhdestä päivästä liikaa, vaikuttaa aina kurssien numeroihin.
- niin on
mutta kun nuo kaiken maailman hikipinkot tulee kuitenkin kouluun.
Siksi tämä ei voi toimia. - Phobos
Eli olen varma siitä että lukioissa lintsaus prosentti jää minimaaliseksi, koska ihmiset ovat hieman kypsempiä ja ajattelevat hieman edes aivoillaan... Joku lintsauspäivä, että päästään telkkariin, voi että olette fiksuja...
Telkkariin pääset myös aiheuttamalla ketjukolarin... Et kuitenkaan sellaista ajatellut?
Anyway, naurettavaa ruikutusta parilta angstiteiniltä, joka on saanut liian suuret mittasuhteet...
Eli en aio ottaa vapaapäivää, koska voisin tehdä sen koska tahansa muutenkin. En todellakaan jätä väliin hyvää opetusta tuollaisen asian takia.
ps. Pitänee muuttaa ulkomaille kun tuollaiset ovat Suomen tulevaisuuden toivot...- kosmos
haha ihan oikein sanottu ^_^
ton on just keksiny jotku ylä-asteelaiset...no ainaki luulisin
- kosmos
voi juma -.- tääki varmaa niin tyhmää ja tän syynäki oli et jotku halus kattoo päästäiskö teeveeseen ku kaikki lintsaa....voivoivoi mihin tää nyky nuoriso on menos (no ite oon vast19)
menkää mielummin ihan kaikki kouluun tuonna päivänä ni niitä jotka tätä on lähteny levittää on tehny sen turhaan...vaikka ei se kyllä oo varmaa paljoo vaivaa vieny ku on ollu viel niin tyhmii ihmisii jotka niit levittelee...HAJOTKAA!!! - HII
Meillä on hiihtoloma. Onnittelut Einstein.
- satanaa
Hah meidän koulussa toi on kanssa tiedossa, mutta eipä kukaan ota todesta. Ehkä ala-asteen 4.-6. luokan oppilaiden keksimä. Aika idiootteja.
- _flicka_14_
Mitä järkeä?Tuloksena on se, että vain muutama massan mukana menevä teiniangsti-idiootti yrittää lintsata, mutta eipä onnistu, sillä koska tämä juttu leviää näin nopeasti, väistämättä siitä kuulevat myös vanhemmat, opettajat, rehtorit... Ne harvat, ketkä tämän jutun takia jäävät pois koulusta antavat vain itsestään todella lapsellisen kuvan ja hankkivat jälki-istuntoa yms.
Ja vaikka tämä kuulostaa tekopyhältä ja ehkä vähän naiiviltakn, ajatelkaa nyt niitäkin kehitysmaiden lapsia, joille tämä yksikin päivä koulussa olisi jotain aivan ihanaa.
En todellakaan aio olla koulusta pois sen takia että jotkut kakarat kitisee siitä, että saa oppia kieltä, jota kuitenkin kaksikielisessä maassa tulee tarvitsemaan jossakin vaiheessa.
Nyt minut tietenkin leimataan hikeksi. Sellainen tosin olenkin, jos hikellä tarkoitetaan ihmistä, joka välittää enemmän tulevaisuudestaan kuin hölmöistä muotivillityksistä.
Mutta jos se tarkoittaa sellaista, jonka sosiaalinen elämä koostuu opettajien nuoleskelusta ja vapaa-aika kokeisiin pänttäämisestä, niin sitä kuvausta en vastaa. Minulla on kavereitakin, joiden kanssa vietän huomattavasti enemmän aikaa kuin läksyjen ja tunneillakin osaan kyllä olla erittäinkin eläväinen.- Joku_Vain_Kaukana_Tuolla
olen kuullut tästä jutusta ja en tiedä jäänkö silloin pois. ei kyllä kuulosta järkevältä.
entä jos kaikki meneekin kouluun ja sitten jään pois? tai jos menen kouluun eikä siellä ole ketään?
- herranjumala!!!!
Tää juttu on kyllä niin tyhmä!! Ettekö te pienet teinit älyä, että koulut on perustettu teitä varten, ei vastaan!? Saatte ilmaiseksi hyvän koulutuksen ja vanhempana hyvän ammatin. Suuressa osaa maailmaa peruskoulutkin on maksullisia, mutta meille Suomessa siitä on tehty ilmainen ja mahollisimman mukava kaikille.
Sitten joku kiittämätön nulikka yrittää herättää kapinaa koulua vastaan!!!! Vankilaan tommonen kapinoitsija! Eihän sitä koulua joka päivä jaksa (itellä pakolliset 9 vuotta pulkassa) mutta se on vaan tehty helpottamaan ihmisten työelämää ja parantamaan koulutustasoa. Miksi te hyvät ihmiset ette vois olla kiitollisia et saatte tämmösen tilaisuuden!!?? Kaikilla sitä ei oo!
Ja koska tämä juttu on levinnyt ympäri Suomea, se on kantautunut jo aikuisten ja opettajienkin korviin. Ehkä tästä uutisiin pääsis mut miettikääpä seurauksia. Se on varmaan isompi juttu uutisissa millasen rangaistuksen Suomen tasavalta tästä lintsareille keksii!
Joten höpö höpö, kaikki vaan reippaasti kouluun ja antakaa tämmösten juttujen mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. - titti
ÄLKÄÄ KAIKKI JAKSAKO OLLA NII TOSIKKOJA!!!! ei teijän tarvii lintsata jos nii kauheest pelkäätte, mut tä on iha super hauska juttu!! Ne ketkä uskaltaa ni LINTSATKAA!! tehää lintsaus ennätys.
- ???
Miksei pitäisi mennä kouluun tuona päivänä? Mitä tällä tempauksella halutaan kertoa? Kuka tämän keksi ja mitkä ovat hänen motiivinsa? Kuulostaa ala-astelaisten lapselliselta idealta...
- juttu!!
Mä kuulin eka sellasen version et halutaan päästä uutisiin ku kaikki lintsaa tuona päivänä.. Nyt se tarina on muuttunu mahottomasti: Jotku väittää et se on kapina pakko ruotsia vastaan. Ja jotku on keksiny sellasen jutun et opettajat kohtelee oppilaita niin huonosti koulussa et nyt osotetaan mieltä! Aivan järetöntä!! Ja kukaan ei tiijä kuka tän pani alulle, joku tttoooooossssiiii ääliö nulikka kuitenki!!!!!!!!!!!
- mä menen
juttu!! kirjoitti:
Mä kuulin eka sellasen version et halutaan päästä uutisiin ku kaikki lintsaa tuona päivänä.. Nyt se tarina on muuttunu mahottomasti: Jotku väittää et se on kapina pakko ruotsia vastaan. Ja jotku on keksiny sellasen jutun et opettajat kohtelee oppilaita niin huonosti koulussa et nyt osotetaan mieltä! Aivan järetöntä!! Ja kukaan ei tiijä kuka tän pani alulle, joku tttoooooossssiiii ääliö nulikka kuitenki!!!!!!!!!!!
Kuunelkaapas.. Mennään kaikki katsomaan, että kuka MENEE kouluun. ;)
- sinnu
tuollakin on tarkoituksena että päästäisiin uutisiin. järki käteen. ei mitään mahollisuutta.
- tylsimys
Meen kouluun ja toivon että siellä ei olis ketään.Paitsi mä sit mäkin pääsisin kotiin,mutta en sais jälkkää.Valitettavasti ainakaan en ole kuulut kenenkään puhuvan tästä lintsauksesta.
- tosi laajalle
mäki asuuun kaukana korvessa. silti oon saanu 1000000000 tekstarii
- gitsku
Oon seiskalla enkä itekkään raksta koulua mutta on aivan JÄRJETÖNTÄ järjestää tollasta yhteis lintsausta kuka lie se sitten alottanukkin sanon vaan että idiootteja on ne jotka tohon menee mukaan mutta omapa on asianne
- nii-i
itse olen 9-luokkalainen,mitä tällä ajetaan,pakkkoruotsia vastaan,maanantai päivät kevyeksi vai miten? miksi pitäisi lintsata,kun voihan joku tehdä nettisivun ja tehdä adressin pakkoruotsia vastaan,maanantai päivät kevyeksi ihan miten vaan! lintsauksella saa jälki-istuntoa,tippuu arvo-sanat.
P.S
En ole mikään hikipinko.eli ajatelkaa viisampaa systeemiä,lintsaaminen on aika huono vastaus tohon. - !!!
nii-i kirjoitti:
itse olen 9-luokkalainen,mitä tällä ajetaan,pakkkoruotsia vastaan,maanantai päivät kevyeksi vai miten? miksi pitäisi lintsata,kun voihan joku tehdä nettisivun ja tehdä adressin pakkoruotsia vastaan,maanantai päivät kevyeksi ihan miten vaan! lintsauksella saa jälki-istuntoa,tippuu arvo-sanat.
P.S
En ole mikään hikipinko.eli ajatelkaa viisampaa systeemiä,lintsaaminen on aika huono vastaus tohon.Varmaan ny hei adresilla saa pakkoruotsin pois... tai sit kai lopetetaan pakkosuomikin, molemmat suomen virallisia kieliä.
- :.:.:.:
!!! kirjoitti:
Varmaan ny hei adresilla saa pakkoruotsin pois... tai sit kai lopetetaan pakkosuomikin, molemmat suomen virallisia kieliä.
Jos tää on joku kapina ( kuten aiemmin sanottiin) opettajia vastaan niin kattoo vaan peiliin oppilaathan niitä opettajia kiusaa huuta päälle yms. Järki käteen minä ainakin menen omaan kouluuni koska haluan sieltä pois mahdollisimman pian ja se onnistuu vain tekemällä töitä
- ja mähän en oo nössö
:.:.:.: kirjoitti:
Jos tää on joku kapina ( kuten aiemmin sanottiin) opettajia vastaan niin kattoo vaan peiliin oppilaathan niitä opettajia kiusaa huuta päälle yms. Järki käteen minä ainakin menen omaan kouluuni koska haluan sieltä pois mahdollisimman pian ja se onnistuu vain tekemällä töitä
oonpa kova enkä mee 2 kuukauteen kouluun
- adhdadhd :3
ja mähän en oo nössö kirjoitti:
oonpa kova enkä mee 2 kuukauteen kouluun
Tyhmää tai ei, kerran me vaan eletään :D En mene tuolloin kouluun ja laitoin ketjuviestin menemään viidelle ihmiselle.
Jotta asia leviäisi vieläkin paremmin kirjoitin melkein kaikkiin koulun vessoihin lapun missä ilmoitettiin asiasta.
Ja hei, ei jakseta nipottaa, mehän saatetaan vaikka kuolla huomenna.
Ota kokemuksena jos ei nyt muuta. :D - rdtåöpohyugthjkl
adhdadhd :3 kirjoitti:
Tyhmää tai ei, kerran me vaan eletään :D En mene tuolloin kouluun ja laitoin ketjuviestin menemään viidelle ihmiselle.
Jotta asia leviäisi vieläkin paremmin kirjoitin melkein kaikkiin koulun vessoihin lapun missä ilmoitettiin asiasta.
Ota kokemuksena jos ei nyt muuta. :DFAIL. Aloitusviesti on vuodelta 2006. Oot vähän myöhässä :D
- maustemylly
:.:.:.: kirjoitti:
ja nämä vistithän ovat vuodelta 2006....
- lisäksi
adhdadhd :3 kirjoitti:
Ota kokemuksena jos ei nyt muuta. :D27.3 on sunnuntai päivä. "Hitusen" myöhää kirjotit viestis.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511397- 639660
- 1385484
- 1443774
- 753730
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373625- 403368
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243153- 632783
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak762544