poikaystäväni muutta ensi viikolla pitkän matkan päähän. en enää näe häntä kuin hyvin harvoin.. mutta minä siis laitoin lähes vuoden kestäneen suhteemme poikki, koska kaukohsuhteet eivät oikein toimi mielestäni.. vaikka eihän minulla siitä ole kokemusta. hän olisi halunnut jatkaa, mutta minä en..toki siis olisin halunnut jatkaa, mutta tässä nyt vain kävi näin. riitelimme asiasta, emme puhuneet lähes viikkoon. menin pyytämään häneltä anteeksi kaikesta...hän, herkkänä henkilönä, alkoi itkeä. minuunkin sattui, kun kyyneleet valuivat hänen poskillansa, ja tunsin hänen surunsa. hän sanoi rakastavansa minua, ja kiitti siitä että sai tuntea minut. hän pyysi myös anteeksi riitaamme..halasimme..suutelimme..
juttelimme hänen luonaan monta tuntia. ja saimmekin asioihin selvyyttä. .. muutamaa päivää myöhemmin, hän sanoi ymmärtävänsä minua. ja oli myös vihdoinkin omalta osaltaan valmis laittamaan poikki.. vaikka se ei kuulostanutkaan ihan siltä että hän olisi sitä halunnut..
olen ihan murtunut....on ihan sellainen olo, että olen huono ihminen ja satutan vain itseäni ja muita. ehkä se onkin niin..
perjantaina hän lähtee, jätämme hyvästit, ja hän katoaa.
rakastan sinua Petri
surun murtama...
3
330
Vastaukset
- trramrmi.
Noh tuota. Taisit tehdä ihan oikein kun pistit poikki, koska tiedän kokemuksella että kaukosuhteet eivät ole parhainta asiaa.
Aina on parempi tehdä kaikki asiat rakkaan kanssa lähekkäin, ei sähköpostitse/kirjeitse/puhelimitse jne.
Pääasia on nyt vain, että pitäisit siihen edes yhteyttä. Koska jos et pidä, niin se aikoo tarkoittaa sitä ettet ois ikin välittänytkään siit.
Aika parantaa haavat. :) - Van der Decken
Olet huono ihminen.
- kuules
ehdota sille että oisitte kavereita. ei kai teidän nyt kokonaan tartte olla toisistanne erossa? voittehan te vaikka jutella mesessä, vaikka ihan kaverimielessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383662Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal273219- 652855
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak822677- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no801680- 281507
- 151485
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474- 281468