Apua

dfdf

Joku ruutu hyppää tähän silmille aina välillä kun formatoin äskettäin koneen (ei ole pop-uppi, ihan aito varoitus) että koneessa tai rekisterissä on viruksia ja antaa linkin jollekin sivulle josta voi ladata esim. Repair registry Pro-ohjelman. Kyseinen ohjelma löysi 127 kriittistä kohdetta, muttei poista niitä ennen kuin on rekisteröinyt ohjelman (maksaa), joten millä saan virukset pois? CCleaneria on kokeillut, mutta ei auttanut.

8

1224

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • spuke

Mulle kävi vähän samalla lailla,kyse on ilmeisesti ns. huijjaus ohjemasta.Olet ilmeisesti ladannut ohjelman mitä ilmoitus pyysi.Poista se ohjelma jos tulee ilmoitus että ohjelmaa ei voi poistaa koska se on käynnissä niin sammuta se tehtävien hallinnasta ja yritä heti poistaa se resussien hallinnasta manuaalisesti,valitse kyseinen kansio ja paina shift del,tärkeää olis saada kaikki pois eli poista pikakuvakkeet ja tyhjennä temp-kansiot,sen jälkeen aja virustorjunta ohjelma ja esim spyware tai ad-aware muutamaan kertaan läpi,saattaa kiusata jonkin aikaa mutta kyse tuskin on viruksesta.

• dfdf

Väärässä olette. Tuo Repair Registry Pro ei ole huijausohjelma eikä sivustoilta ole päässyt asentumaan luvatta ohjelmia koneelleni, kun minulla on koneessa Opera. Tänään kuitenkin Elisa blokkasi omalla koneellani pääsyn nettiin ja viruksiahan siellä ainakin heidän ilmoituksen mukaan! onneksi löysin tietoturvalevykkeen johon olin polttanut Antivir XP-virustorjuntaohjelman hätätilanteita varten. Saa nyt nähdä, että saanko puhdistettua Antivir XP:llä koneeni. jos en, niin täytynee tällä polttaa uusi levyke ja siihen ohjelmia. Haluankin infoa mahdollisista ohjelmista mitä suosittelette.

• tuolla sitten
        dfdf kirjoitti:

Väärässä olette. Tuo Repair Registry Pro ei ole huijausohjelma eikä sivustoilta ole päässyt asentumaan luvatta ohjelmia koneelleni, kun minulla on koneessa Opera. Tänään kuitenkin Elisa blokkasi omalla koneellani pääsyn nettiin ja viruksiahan siellä ainakin heidän ilmoituksen mukaan! onneksi löysin tietoturvalevykkeen johon olin polttanut Antivir XP-virustorjuntaohjelman hätätilanteita varten. Saa nyt nähdä, että saanko puhdistettua Antivir XP:llä koneeni. jos en, niin täytynee tällä polttaa uusi levyke ja siihen ohjelmia. Haluankin infoa mahdollisista ohjelmista mitä suosittelette.

Lue ohjeet lataa sitten vasta. Päivittäminen tärkeää ruksien paikat tärkeitä.

http://koti.mbnet.fi/pattaya1/escanmwav.htm

Joo on se huijausta jos pöpöjä löytyy ja sitten rahaa vonkuamassa että saa koneen putsattua.

tuosta vielä evido.
        Putsaa sillä vikasietotilassa.
        http://www.ewido.net/en/download/
        asenna ja päivitä tuossa ohjeita vielä asennuksista. http://koti.mbnet.fi/pattaya1/muut_ilmaisohjelmat.htm

• Kummaa jahkailua
        dfdf kirjoitti:

nyt sulla on kolme kovaa ohjelmaaa.

tarjottu ei vaadi kuin toimintaa.

Pyyhkäset escanilla. Sitten evidolla vikasietotilassa ja sitten pistät hjt lokin sinne mihkä on aikasemmin neuvottu.

Hjt:lä Älä mene puhdistaan mitään ihan itse tai saat koneen solmuun.

Laita se loki sinne mihkä neuvottiin. Sieltä saat lisää puhdistus työkaluja jos tarvetta on.

• Kummaa jahkailua
        dfdf kirjoitti:

tässä on sitten mitä poistat lisää poista sovellutuksesta.

Tämä ei ole vitsi. Jos jotain löytyy listalle olevia niin poista.

http://koti.mbnet.fi/pattaya1/hjt10.htm

• lisä puhailua
        dfdf kirjoitti:

nukäset ccleanerilla puhdistajan ja virheet

Johan on kumma jos ei tule livakat pinnat.

• Kärmestys

viestinvälityspalvelin käytössä?
      Jos on niin ota pois käytöstä.
      -Ohjauspaneli
      -Valvontatyökalut
      -Palvelut
      Sieltä viestinvälitys pois käytöstä..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      34
      11291
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      60
      9098
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      137
      5445
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3754
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      75
      3680
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3599
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3338
    8. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      60
      2698
    9. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      72
      2420
    10. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      14
      2073
    Aihe