LRH=L.Ron Hubbard

HUBBARD

L.RON Hubbardin nimen lyhenne on LRH.
(tulee nimien alkukirjaimista)

32

314

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

      Lafayette Ron Hubbard

      • asdfghasdf

        Ai se keskinkertainen scifikirjailija, joka kuoli persaus täynnä mömmöpiikkejä?


    • Ilmannimimerkkiä

      LRH tarkoittaa että Liian Riivattu Hullu, taitaa kaikki skientologit olla sekopäitä. Ihan oikeasti. Eivät tunne edes fysiikan lakeja, ja sitä miten ne toimivat

    • Uudenaikakaudentuleminen
      • asdfgasd

        Skientologia on uskonnoksi naamioitu pyramidihuijaus. Muun väittäminen on idiotismia. Ei tuo muuksi muutu vaikka laittelisit typeriä linkkejäsi tänne yötä päivää.


      • Uudenaikakaudentuleminen
        asdfgasd kirjoitti:

        Skientologia on uskonnoksi naamioitu pyramidihuijaus. Muun väittäminen on idiotismia. Ei tuo muuksi muutu vaikka laittelisit typeriä linkkejäsi tänne yötä päivää.

        En tiedä mitä tarkoitat tuolla pyramidihuijauksella, normaalistihan se liittyy laittomaan verkostomarkkinointi (niitä on paljon laillisiakin) rakenne tyyppiseen rahankeräämiseen. Scientologiassa kurssit muut palvelut maksavat, se asia on tiedossa. Sinulla on täysi oikeus mielipiteeseesi, mutta se on vain mielipiteesi. Kerro minulle yksikin hyvä syy, miksi pitäisi tuhota taho, joka tarjoaa täysin toimivat ratkaisut esim. huumeiden käyttämisestä eroon pääsemisessä sekä toimivan vankilassa olevien kuntoutusohjelman? Eikös se ole meidän kaikkien (kun ihmiskuntaa ollaan) etu, että tuoltakin alueilta saataisiin yhdyskunta kelpoisia kansalaisia eikä meidän tarvitsisi olla huolissaan siitä mitä kaikkea he keksivät vapautuessaan vankiloista ja lopettaessaan huumeiden käytön? Miksi tällaisia järjenasioita rakentava taho pitäisi tuhota, oletko itse toimissa joiden lähtökohtana on tuhota toisia ihmisiä?


      • Terveysministeri
        asdfgasd kirjoitti:

        Skientologia on uskonnoksi naamioitu pyramidihuijaus. Muun väittäminen on idiotismia. Ei tuo muuksi muutu vaikka laittelisit typeriä linkkejäsi tänne yötä päivää.

        Tämä suunta tulee lisääntymään Suomessakin, jos ei ole oikeasti mitään tahoa, joka taistelee tosissaan tämän suunnan pysäyttämisen puolesta. Nigerian lääkeaddiktit: https://areena.yle.fi/1-50024372


      • Finlogist
        asdfgasd kirjoitti:

        Skientologia on uskonnoksi naamioitu pyramidihuijaus. Muun väittäminen on idiotismia. Ei tuo muuksi muutu vaikka laittelisit typeriä linkkejäsi tänne yötä päivää.

        Tätäkö sinä asdgasd tuet, että asiat menisivät Suomessakin tähän pisteeseen? Jos tuet ja kannatat videopätkällä nähtävää lasten pakkohuostaanottoa ja pakko lääkitsemistä psykiatrisilla huumeilla niin silloin olet itse täysin idiootti. Miksi tällaista mielenvikaista pakkohuostaanottoa vastaan ei pitäisi kenenkään tehdä mitään, esitä yksikin hyvä perustelu. https://www.scientology.tv/series/voices-for-humanity/allison-folmar.html


      • asgfasfdg
        Finlogist kirjoitti:

        Tätäkö sinä asdgasd tuet, että asiat menisivät Suomessakin tähän pisteeseen? Jos tuet ja kannatat videopätkällä nähtävää lasten pakkohuostaanottoa ja pakko lääkitsemistä psykiatrisilla huumeilla niin silloin olet itse täysin idiootti. Miksi tällaista mielenvikaista pakkohuostaanottoa vastaan ei pitäisi kenenkään tehdä mitään, esitä yksikin hyvä perustelu. https://www.scientology.tv/series/voices-for-humanity/allison-folmar.html

        Foliohattuilusi on naurettavaa. Ja tyypillistä pyramidihuijaus"uskontoon" langenneille.


    • USALRH
    • Scientologiastatietävä

      Se on mielenkiintoinen seikka, että scientologian tietoja ja taitoja ovat kaikki tervetulleita opiskelemaan ja opettelemaan, ihan kaikki, on heidän valitsemansa uskonto mikä tahansa. En itse ainakaan tiedä toista vastaavaa uskonto-filosofiaa jossa tällainen on ok. Ja esim. Harlemin scientologia keskuksella on tarjolla tilat, jossa eri uskontojen edustajat voivat kokoontua pitämään yhdessä kokouksia koskien tärkeitä asioita ja ongelmia joita pitävät tärkeinä keskustella ja ratkaista.

      • dfgsadfg

        Totta kai teille kelpaa jokainen jolta saa nyhdettyä irti mahdollisimman paljon rahaa. Sehän on koko kusetuksenne ydin.


      • Sssdatsun
        dfgsadfg kirjoitti:

        Totta kai teille kelpaa jokainen jolta saa nyhdettyä irti mahdollisimman paljon rahaa. Sehän on koko kusetuksenne ydin.

        Ketä sinä kusetat? Kommenttisi kertoo kyllä sinusta kaiken tarpeellisen.


      • asfdgasdfg
        Sssdatsun kirjoitti:

        Ketä sinä kusetat? Kommenttisi kertoo kyllä sinusta kaiken tarpeellisen.

        Siinä kertokoot. On se ja sama mitä joku maan viiden jäsenen marginaalijenkkihörhöilyrahastukseen seonneista on mieltä.


      • Antidrugs
        asfdgasdfg kirjoitti:

        Siinä kertokoot. On se ja sama mitä joku maan viiden jäsenen marginaalijenkkihörhöilyrahastukseen seonneista on mieltä.

        Uskotko aivokemian epätasapainoon tässä Arabianrannan lapsen murhatapauksessa vai voisikohan kysymys olla jostain muusta kuin aivokemian epätasapainosta: https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/5fac7557-2ddf-4273-b8c5-3c939c33a1df


      • rfgsg

    • zxcku

      Hubbardhan tosiaankin perusti tuon liikkeen pystyäkseen tekemään rahaa ihan kunnolla.
      Nyt sielä johdossa on tyyppejä jotka jatkavat toimintaa kahmaisten satimeen joutuneilta kaiken mikä heistä liikenee - rahaa tai työpanosta. Mielummin molempia.

      Täällä meilläpäin liike ei onneksi ole saavuttanut suurempaa menestystä mutta jenkeissä sadat miljoonat rullaavat sisään = pelkkä rahantekokone.

      • Lifeforever

        Sinä se olet varmaan paras henkilö kommentoimaan scientologiaa, henkilö joka ei ole ollut missään käytännön tekemisissä koko aiheen kanssa. Kun saisi teiltä täysin tietämättömiltä edes ensimmäisen itse scientologia aiheen sisltöä koskevan faktatiedon. Toistatte vain tampio aaseina kuin papukaijat median ja television esittämiä mantroja tästäkin aiheesta.


      • asdfgasdg
        Lifeforever kirjoitti:

        Sinä se olet varmaan paras henkilö kommentoimaan scientologiaa, henkilö joka ei ole ollut missään käytännön tekemisissä koko aiheen kanssa. Kun saisi teiltä täysin tietämättömiltä edes ensimmäisen itse scientologia aiheen sisltöä koskevan faktatiedon. Toistatte vain tampio aaseina kuin papukaijat median ja television esittämiä mantroja tästäkin aiheesta.

        Eipä tuo uunotus ole sinuakaan opettanut edes kirjoittamaan kunnolla. Paljonko on jo rahaa palanut turhuuteen?


      • Supisuomalainen

        Oletko persaukinen?


      • Liveforlife
        asdfgasdg kirjoitti:

        Eipä tuo uunotus ole sinuakaan opettanut edes kirjoittamaan kunnolla. Paljonko on jo rahaa palanut turhuuteen?

        Tuo heittosi on kikka kolmonen, huonossa kunnossa olevan ihmisen kommunikointitapa. Miksi et esitä mitään ajatusta itse aiheen eli scientologian sisällöstä, koska et yksinkertaisesti vaan tiedä siitä yhtään mitään.


      • asdfgasf
        Liveforlife kirjoitti:

        Tuo heittosi on kikka kolmonen, huonossa kunnossa olevan ihmisen kommunikointitapa. Miksi et esitä mitään ajatusta itse aiheen eli scientologian sisällöstä, koska et yksinkertaisesti vaan tiedä siitä yhtään mitään.

        Pikaisesti laskettuna 6 kielioppi- ja kirjoitusvirhettä.

        Ei hevonpaskasta tarvitse tietää juurikaan mitään todetakseen sen olevan hevonpaskaa. Vieläkö muuten se lahtelainen kampaaja on tiedottajanne, se joka ei koskaan tiedota yhtään mitään?


      • 56464
        Liveforlife kirjoitti:

        Tuo heittosi on kikka kolmonen, huonossa kunnossa olevan ihmisen kommunikointitapa. Miksi et esitä mitään ajatusta itse aiheen eli scientologian sisällöstä, koska et yksinkertaisesti vaan tiedä siitä yhtään mitään.

        Jos sinut on saatu kusetettua skeidologiksi tuollaisella naurettavalla viiden pennin amiskäänteispsykologialla, on ihan turha odottaakaan että joku selvempijärkinen samaan lankeaisi.


    • Asioistaselvääottanut

      Scientologian juuret ja perusta ovat täysin idän filosofian viisaudessa eli se ei ole uutta tietoa, mutta scientologian tarjoamat menetelmät ja teknologiat (joiden avulla voidaan saada ihmisen tila parempaan kuntoon) ovat täysin uutta. Scientologian perusta on siis uskonto filosofiaa yli 2000 vuoden takaa. Gautama Buddha on antanut uskonnon läntiselle pallonpuoliskolle eli hänen toimesta uskonto on välitetty eteenpäin länsimaihin. Kysymys on uskontojen perinnöstä joka perustuu aikarataan.

      • afgasdf

        Scientologian juuret ovat yhden hyvin, hyvin keskinkertaisen ja siitä syystä kirjailijanuransa töpeksineen, lihavahkon jenkkiscifikirjailijan huomiossa ihmisten pohjattomasta halusta tulla kusetetuiksi pseudofilosofian, huonon scifihäröilyn, halpiselektroniikan ja mystisen uskontokökköilyn seoksella.


      • erkooes
        afgasdf kirjoitti:

        Scientologian juuret ovat yhden hyvin, hyvin keskinkertaisen ja siitä syystä kirjailijanuransa töpeksineen, lihavahkon jenkkiscifikirjailijan huomiossa ihmisten pohjattomasta halusta tulla kusetetuiksi pseudofilosofian, huonon scifihäröilyn, halpiselektroniikan ja mystisen uskontokökköilyn seoksella.

        Sinä et pysty reppana tuottamaan edes Aku Ankka tasoista materiaalia prosentin vertaa siitä mitä Hubbard on tuottanut materiaalia tekemästään tutkimustyöstä koskien ihmistä ja elämää. Sinulla näköjään kiristyy pipo, kun et tiedä kyseisestä aiheesta oikeasti yhtään mitään ja sen voi kyllä nähdä apukoulutasoisesta höpötyksestäsi.


      • asdfgasdfg
        erkooes kirjoitti:

        Sinä et pysty reppana tuottamaan edes Aku Ankka tasoista materiaalia prosentin vertaa siitä mitä Hubbard on tuottanut materiaalia tekemästään tutkimustyöstä koskien ihmistä ja elämää. Sinulla näköjään kiristyy pipo, kun et tiedä kyseisestä aiheesta oikeasti yhtään mitään ja sen voi kyllä nähdä apukoulutasoisesta höpötyksestäsi.

        Se kirjoitetaan Aku Ankka-tasoinen. Sitä paitsi Aku Ankka on paljon fiksumpaa luettavaa. Hubbardin "tutkimustyö" oli lähinnä sen asian tajuaminen että naamioimalla hevonpaskan uskonnoksi saa a) Jenkeissä verovapauden ja b)markkinoitua hevonpaskansa uunotettaville helpommin.


    • nää_on_näitä

      Kyllä Ron itse uskoi itseensä, ja elätti itsensä ideoillaan. Ei se ole tyhmä joka myy, ostaja päättää sen mitä ostaa.

      • asdfgasdfg

        Mielestäsi on siis ihan oikein että humpuukimaakarit, puoskarit ja uskontokauppiaat sun muut kusettajat saavat käyttää herkkauskoisia hyväkseeen sen minkä ehtivät?


      • Nää_on_näitä
        asdfgasdfg kirjoitti:

        Mielestäsi on siis ihan oikein että humpuukimaakarit, puoskarit ja uskontokauppiaat sun muut kusettajat saavat käyttää herkkauskoisia hyväkseeen sen minkä ehtivät?

        Niinkö sinusta, herkästi ilmaisen päilykseni, miten näet minun mieleeni. Olisikin varsin erilainen maailma jos näkisi ihmisen mielen
        En voi käskyttää kenenkään herkkäuskoisuutta, sinunkaan - mihin vetää raja,

        Oma rajani kulki siinä että minulle riitti yksi viikonloppu auditointiseminaari, se oli joskus viime vuosituhannen loppupuolella ja silloin maksoin siitä jotain 300 markkaa.
        Kannatti maksaa koska halusin ensikäden tietoa ja sain. Sikäli tehokas seminaari että valaistuin siinämäärin kuin halusin.
        Selvyyden vuoksi vielä että oli sen koulutuksen ansio että käsitin eli valaistuin että se riitti minulle siitä asiasta


      • 3rsdf
        Nää_on_näitä kirjoitti:

        Niinkö sinusta, herkästi ilmaisen päilykseni, miten näet minun mieleeni. Olisikin varsin erilainen maailma jos näkisi ihmisen mielen
        En voi käskyttää kenenkään herkkäuskoisuutta, sinunkaan - mihin vetää raja,

        Oma rajani kulki siinä että minulle riitti yksi viikonloppu auditointiseminaari, se oli joskus viime vuosituhannen loppupuolella ja silloin maksoin siitä jotain 300 markkaa.
        Kannatti maksaa koska halusin ensikäden tietoa ja sain. Sikäli tehokas seminaari että valaistuin siinämäärin kuin halusin.
        Selvyyden vuoksi vielä että oli sen koulutuksen ansio että käsitin eli valaistuin että se riitti minulle siitä asiasta

        Teitä "valaistuneita" ovat nämäSuomi24:n uskontopalstat pullollaan. Kaikille yhteistä sekavahko ajatuksenjuoksu ja huono kirjoitustaito.


    • Mihinkään järjestäytyneeseen uskontoon ei kannata kovin syvälle mennä mukaan. Jos jonkin uskonnon tarkoitus on viedä siihen kuuluvilta rahat niin se on pyramidihuijaus uskonnon kaavussa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3010
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      26
      2089
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2034
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      91
      1863
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      71
      1573
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1323
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1232
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1221
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe