Mistä sais koneelle imutettua Sims kakkosen??
Tarviin sen kun cd-levy hajos!
Mistä sais??
6
246
Vastaukset
- käteisellä
tai tilaamalla
- minä vain
No ku mulla ei oo rahaa...
- hehe
minä vain kirjoitti:
No ku mulla ei oo rahaa...
vali vali, SÄÄSTÄ. se on se avain sana tässä tapauksessa.
- *pöllö*
Mutta oliko sinulla aito sims levyke se joka hajosi? jos oli niin eikö ne lähetä sule uuen levykeen jos ilmotat sinne ea:lle levykeesi hajoneen..? en ole varma asiasta mutta semmosesta olen kuullut :)
- Milkakuu
"Takuuajan jälkeiset palautukset
Elektronic Arts vaihtaa käyttäjän vahingoittamattoman ohjelmiston sen saatavuudesta riippuen, jos alkuperäisohjelmisto palautetaan. Liittäkää lähetykseen tyädellinen selvitys viasta, oma nimenne ja osoitteenne sekä, jos mahdollista puhelinnumero, josta teidät saa kiinni päiväsaikaan. Electronic Artsin asiakaspalvelu vastaa tuotetta koskeviin kysymyksiin maanantaista perjantaihin klo 14.00-18.00 numerossa 0800-508 225.
Sähköposti [email protected]
Electronic ARts Customer Service
Airport Plaza
Äyritie 12 B
01510 Vantaa
Suomi"
Kyseinen teksti kopioitu Sims 2:n ohjekirjasta sivulta 47. - Minä vain
no voihan sitäkin kokeilla...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383682Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal323257- 692888
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912730- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811709- 241539
- 281517
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231484- 281478