Miten niitä ovistestejä käytännössä tehdään? Siis virtsasta tietenkin, mutta ajankohta kuukaudesta? Kiertoni on täysin epäsäännöllinen, en koskaan tiedä koskako seuraavat menkat ilmaantuu. Pitääkö tikuttaa sit useampana päivänä peräkkäinkin vai miten se menee?
Vastauksista etukäteen kiittäen!
Ovulaatiohetki
1
493
Vastaukset
- tiedoksi
Moikka!
ihan ensin neuvoisin sua menemään vaikka perhesuunnittelun kotisivuille lukemaan ovulaatiosta koska netti on täynnä tietoa =) tai sitten googlen avulla sanalla ovulaatio/epäsäännöllinen kierto, löytyy varmasti paljon tietoa.
Ovulaatio tapahtuu säännöllisen kierron puolivälissä eli aina noin 14pv ennen seuraavien kuukautisten alkamista. Jos sulla on tosi epäsäännöllinen kierto ni sillon ovulaatiota voi ollakin hankala bongata eli kannattaa sitten joko käydä lääkärillä tai pelata varman päälle ja sekstata menkkojen jälkeen joka toinen päivä kierron vaikka 25pv saakka ;)
Itse käytän ovistikkuja, mulla kierto on 31 pv ja alotan tikuttamisen noin kierron 13pv ja ovis löytyy usein 16pv. Vaikka oon oviksen bongaillu niin vielä ei oo tärpänny, mutta sulle paljon plussaonnea! =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411291- 609098
- 1375445
- 1443754
- 753680
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373599- 403338
- 602698
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722420Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal142073