Malli ja menkat?

Utelijatar

Hei!
Olen usein miettinyt kuinka mallit pelaa menkkojensa kanssa kuvauspäivänä.

Otetaan nyt esimerkiksi vaikka nämä kuvastolehdet (anttila, ellos, H&M yms) Niin jos kuvauspäivälle sattuu menkat niin kuinka niistä selvitään?
Onhan näitä huomaamattomia SUOJIA, mutta kaikki ei esim Tamponeita pidä.
Siteelläkö sitten mennään, vaikka se hieman näkyykin valkoisista alkkareista.

Käsitelläänkö niitä kuvia sitten tietokoneella jotenkin jälkeenpäin (mahd. siteen reunat) vai kuinka?
Joskus olen esim. elloksessa törmännyt, kuinka side paistaa läpi.

Sama juttu näillä Miss Suomi kisoissa jne.

12

2362

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niinvarmaan

voi vattu!

• Ajatuksia asiasta

"Isommissa piireissä" toki kuvia muokataan urakalla, mutta kuvittelisin että valtaosa käyttää huomaamattomampia kuukautissuojia kuin sidettä (tamponi, kuukautiskuppi). Ja menkkojahan saa siirrettyä, jos menkat häiritsee ja kuvauskeikkaa ei kuitenkaan koko ajan pukkaa

• Karoliina

Joo mustakin varmaan valtaosa käyttää Tamponia, noissa kuvauksissa, mutta olen kuullut myös että niitä pöksyjä ei saa itselleen, joten pikkuhousunsuojia on kaikkien käytettävä aina kun ne jalkaansa laittaa. Tiedä sitten..

Kuppia tuskin kukaan käyttää.
        Eihän sitä käytä kukaan.

• heh
        Karoliina kirjoitti:

Joo mustakin varmaan valtaosa käyttää Tamponia, noissa kuvauksissa, mutta olen kuullut myös että niitä pöksyjä ei saa itselleen, joten pikkuhousunsuojia on kaikkien käytettävä aina kun ne jalkaansa laittaa. Tiedä sitten..

Eihän sitä käytä kukaan.

Mikäli sinä et käytä, ei tarkoita etteikö sitä kukaan muukaan käyttäisi. Voisit yllättyä jos tietäisit kuinka moni käyttää kuppia...
        Harvempi ihminen kuitenkin toitottaa ystävilleenkään mitä suojia itse käyttää ;)

• DivaCup
        Karoliina kirjoitti:

Eihän sitä käytä kukaan.

"Kuppia tuskin kukaan käyttää.
        Eihän sitä käytä kukaan."

Muuten vaan kuukuppikunnan foorumillakin on kohta jo 1000 rekisteröitynyttä käyttäjää. Ja varmastikin vain pieni osa kupin käyttäjistä on rekisteröitynyt kyseiselle foorumille, kun kaikkihan eivät edes nettiä käytä.

• banaanivene
        DivaCup kirjoitti:

"Kuppia tuskin kukaan käyttää.
        Eihän sitä käytä kukaan."

Muuten vaan kuukuppikunnan foorumillakin on kohta jo 1000 rekisteröitynyttä käyttäjää. Ja varmastikin vain pieni osa kupin käyttäjistä on rekisteröitynyt kyseiselle foorumille, kun kaikkihan eivät edes nettiä käytä.

Luultavasti suurin osa noista tuhannesta käy myös tällä foorumilla, koska niin p*rkeleen usein joku tunkee joka viestin jatkoksi "käytä kuppia". Melkein ei kiinnosta koko kuppien käyttäminen ihan vaan tuon ärsyttävän liikamainostuksen vuoksi. Tuntuu ihan pakkosyötöltä, kun joku kysyy jotain siteisiin tai tampooneihin liittyvää, niin aina on jonkun vastaus "kokeile kuppia". Boikotti!!

• Gicelle
        banaanivene kirjoitti:

Luultavasti suurin osa noista tuhannesta käy myös tällä foorumilla, koska niin p*rkeleen usein joku tunkee joka viestin jatkoksi "käytä kuppia". Melkein ei kiinnosta koko kuppien käyttäminen ihan vaan tuon ärsyttävän liikamainostuksen vuoksi. Tuntuu ihan pakkosyötöltä, kun joku kysyy jotain siteisiin tai tampooneihin liittyvää, niin aina on jonkun vastaus "kokeile kuppia". Boikotti!!

Senkun boikotoitte. Eihän siitä ole haittaa muille kuin itsellenne.

• heh
        banaanivene kirjoitti:

Eiköhän täälä itse kukin "mainosta" tyytyväisyyttään siihen suojaan mitä itse käyttää. Eikä minua ketuta pätkääkään jos joku on tyytyväinen vaikka nyt siteeseen. Minä en ollut ja siksi vaihdoin tampponiin ja sitten kuppiin johon olen kaikkein tyytyväisin.
        Eniten ärsyttää se, että ihmiset puhuvat jostain mitä eivät ole edes kokeilleet. Miten voi muodostaa kattavaa mielipidettä jollei ole omakohtaista kokemusta?

• Stiude
        heh kirjoitti:

Eiköhän täälä itse kukin "mainosta" tyytyväisyyttään siihen suojaan mitä itse käyttää. Eikä minua ketuta pätkääkään jos joku on tyytyväinen vaikka nyt siteeseen. Minä en ollut ja siksi vaihdoin tampponiin ja sitten kuppiin johon olen kaikkein tyytyväisin.
        Eniten ärsyttää se, että ihmiset puhuvat jostain mitä eivät ole edes kokeilleet. Miten voi muodostaa kattavaa mielipidettä jollei ole omakohtaista kokemusta?

Ihan sama kuinka monta tyyppiä täällä foorumilla siitä kupista helottaa, mutta minun kaveri piiristäni ei ensinnäkään tiedä siitä kukaan mitään. Ja olkoon vaikka tuhat, tahi vaikkapa kakstuhatta rekistöröitynyttä käyttäjää siellä, niin siinähän ne suurinpiirtein on. City-lehden gallupin mukaan muutama kuukaus sitten oli vaihtoehtona Siteen ja Tamponin kanssa C) joku muu suoja, mikä?.
        Ja vain 5%. Eli aika vähän.

• tiuhti
        Stiude kirjoitti:

Ihan sama kuinka monta tyyppiä täällä foorumilla siitä kupista helottaa, mutta minun kaveri piiristäni ei ensinnäkään tiedä siitä kukaan mitään. Ja olkoon vaikka tuhat, tahi vaikkapa kakstuhatta rekistöröitynyttä käyttäjää siellä, niin siinähän ne suurinpiirtein on. City-lehden gallupin mukaan muutama kuukaus sitten oli vaihtoehtona Siteen ja Tamponin kanssa C) joku muu suoja, mikä?.
        Ja vain 5%. Eli aika vähän.

Varmaan kakilta suomen naisilta ei ko. asiaa kysytty ;)
        Sillä se tutkimus on ainoa luotettava, mikäli kaikki vastaisivat sellaiseen.
        Se kuppi on vähän sellainen aikuisten juttu. Kun siinä pitää tietää omasta anatomiasta aika paljon ja suhtautuminen omaan kroppaan täytyy olla luontevaa.
        Joten pysykää vain tekin näissä siteissä.

• Viuhti
        tiuhti kirjoitti:

Varmaan kakilta suomen naisilta ei ko. asiaa kysytty ;)
        Sillä se tutkimus on ainoa luotettava, mikäli kaikki vastaisivat sellaiseen.
        Se kuppi on vähän sellainen aikuisten juttu. Kun siinä pitää tietää omasta anatomiasta aika paljon ja suhtautuminen omaan kroppaan täytyy olla luontevaa.
        Joten pysykää vain tekin näissä siteissä.

On tämäkin kumma juttu.
        Alkuperäinen kysymys koski kuule aivan jotain muuta kuin taas tätä ärsyttävää kuppi keskustelua. Tehdään niin, että käyttäkää te harvat sitä kuppia jos haluatte, mutta älkää tulko tänne siitä julistamaan. Jokainen käyttää mitä haluaa ja piste. Pysyttäänpä nyt aiheessa, eli olen itsekkin törmännyt luetteloihin missä näkyy selvästi side siellä "alaosassa". Mutta tamponeita ne varmaan suurin-osa käyttää.

• Mää vaan.
        Viuhti kirjoitti:

On tämäkin kumma juttu.
        Alkuperäinen kysymys koski kuule aivan jotain muuta kuin taas tätä ärsyttävää kuppi keskustelua. Tehdään niin, että käyttäkää te harvat sitä kuppia jos haluatte, mutta älkää tulko tänne siitä julistamaan. Jokainen käyttää mitä haluaa ja piste. Pysyttäänpä nyt aiheessa, eli olen itsekkin törmännyt luetteloihin missä näkyy selvästi side siellä "alaosassa". Mutta tamponeita ne varmaan suurin-osa käyttää.

Moi. Mä oon miettinyt samaa, vaikka kun tulee se "huippumalli haussa" Niin miten ne kun ne tekee niitä alaston kuvauksia, ja muita.. Tai jossain just missi kisoissa.. Tai selviytyjis kun nehän asuu ilman mitään tavaroita, niin miten se sie selviää?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      38
      3662
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      27
      3209
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      65
      2845
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      82
      2677
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1748
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      80
      1680
    7. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1507
    8. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      15
      1475
    9. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1464
    10. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      28
      1458
    Aihe