Onko jollakulla kokemusta nauhoitteiden siirtämisestä CD:lle Adobe Audition 1.5 ohjelmalla.
Suurin ongelmani koskee kohinan poistoa.
Kenellä
7
344
Vastaukset
- Mutta ei
tuolla ohjelmalla vaan magix music maker 2005, siinäkin on toi kohinan poisto ja siinä onkin taiteilemista et tulee se paras.. On mulla tuokin ohjelma mistä kerroit..Pitääpä oikeastaan asentaa se
ja alkaa tutkimaan kyseistä ohjelmaa.. Mää olen siirrellyt nauhalta treenikämppä nauhotteita kasetilta koneeseen ja joistakin olen poistellut
kohinoita mutta siitä on ehkä noin vuosi aikaa..
Alanpas taas muistin virkistykseksi kokeilemaan..
mitäs tykkäät ohjelmasta Adobe Audition 1.5 ???- kokemusta
Ensivaikutelma oli samaa luokka kun olisi katsellut hävittäjälentokoneen ohjaamoa, mutta sitten pikkuhiljaa se siitä alkoi sujua.
Adobe osaa kyllä tehdä vaikeaselkoisia juttuja.
Kokeilin myös tuota Neron ohjelmaa mutta joku sanoi, että se vie hirveästi levytilaa ja kehoitti kokeilemaan Adobea.
Tuo kohina on hankaluus, ohjeen mukaan pitäisi tehdä kaappaus ja ottaa Adobelle nauhoitetusta pätkästä kaappaus. En vielä tiedä kuinka se tehdään.
- hakemalla
Voisit oikeastaan lukea tuolta, voisikohan olla apua tilanteeseen.
-ATL eli sama - olla oikeita
http://www.digmo.fi/opetusmateriaali/digitaalinen_aani.htm#kaappaus
Tuo onkin se mitä minäkin olisin tarvinnut, jippii
ja nyt asentamaan itse ohjelma uudestaan
ATL - qaqqaa
saadaan esim DeNoiser-pluginilla ja parametrisella eq:lla(notch filteröinti)
- kokemusta
Kiitti vaan, ei kun kohinan poistoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383672Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal283232- 682871
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912720- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811699- 221518
- 281507
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474- 281468