Jeesus oli/on "alien?"

Idril

Tämä aihe on jo varmaan keskusteltu aikaisemminkin, mutta aloitanpas sen nyt uudelleen ihan sen takia että saadaan jotain keskustelemista.

(Yritetään pitää tämä keskustelu kuitenkin asiallisena)

Keskustelin tuossa pari päivää sitten äitini kanssa.
Keskustelumme aihe vaihteli, mutta aihe joka kesti kauimmiten puhua oli juuri tämä uskonto.

Kysyin häneltä uskooko hän jeesukseen ja hän vastasi, että uskoo hänen olleen olemassa mutta ei siihen, että hän olisi ollut ihminen.
Tietenkin tästä alkoi tunteja kestävä keskustelu, mutta eniten minua ihmetytti tapa jolla hän oli kaiken ajatellut.

Hän oli päätellyt kaiken lapsena.
50-luvulla hänen ollessaan 12 vuotias, ufot eivät olleet vielä jokapäivän 'aihe', mutta niistä oli kuitenkin jo ollut siihen aikaan suomessa puhetta. Hän oli päätellyt kaiken beetlehemin tähdestä.
Kuinka se oli näyttänyt tietä jeesuksen kehtoon tietäjille.
(Itse pidin tätä erittäin hyvänä päättelynä 12 vuotiaalta lapselta. Etenkin kun tiedemiehet juuri vähän aikaa sitten sanoivat, ettei beetlehemin tähdestä ole mitään todisteita.)
Hän itse mietti, että juuri valo oli laittanut lapsen kehtoon. (en ole varma sanoiko hän jotain, että muka joitain muita valoja olisi sinä päivänä nähty, mutta jotain sen suuntaista?)

Toisena aiheena tuli jeesuksen kuolleista nouseminen.
Kysyin, että mitä mieltä hän siitä oli.
Vastaukseksi sain, että hän luulee heidän hakeneet hänet takaisin.
(Koska taivaastahan oli tullut erittäin kirkas valo..)

(Ja vaikka tämä ei sinäänsä liity aiheeseen, niin en itse ymmärrä, että miten ihmiset voivat luulla jeesuksen olleen ihminen jos hän muka oikeasti syntyi neitsyestä ja jumalasta. Eihän siinä ole ihmistä lainkaan.)

Kuitenkin keskustelu jatkui ja jossain vaiheessa sanoin, että oman mielipiteeni mukaan jeesuksella oli vaimo. (Ja kyllä, olen lukenut Pyhä veri, Pyhä Graali kirjan, mutta olen luullut näin jo ennenkuin luin kirjat.)
Ja jos jeesus tosiaan oli alien ja omasi kaikki taidonsa mitä hänen väitettiin omanneen
ja Maria Madgalena sai hänen lapsensa,
että he ovat juuri nämä kaikki joilla on yliluonnollisia kykyjä. (Ennustus jne)

Tuo on kuitenkin oma mielipiteeni.

Keskustelu vielä jatkui, mutta eiköhän tuossa ollut tärkeimmät. Kirjoitan lisää jos muistan tärkeitä kohtia. :)

41

2747

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mölli

Itse olen ajatellut tuonsuuntaisesti jo kauan.Enkeleistä ja valo-olennoista ja henkiolennoista puhutaan monissa kulttuureissa.Mielestäni ovat samaa asiaa,eri nimikkeillä vain.Uskonto tarvitsee toki oman symboliikkansa,jota on muokattu ihmisten toimesta vuosisatojen ajan.Myös sisältöä on muokattu aikojen kuluessa vallanpitäjille sopivaksi. Olen myös sitä mieltä,että ihmiskunta on kehitetty muiden toimesta tälle planeetalle.Ja että meitä kehitetään edelleen,henkisellä puolella tulevaisuudessa.

• vaihtoehto

on samoja peruselementtejä, löytyy alkuhistoriasta vedenpaisumukset melkein kaikista uskonnoista. Oletteko miettineet miksi näitä kaikkia uskontoja tarvitaan ? Yleisin selitys lienee tuo perinteinen, näiden uskontojen alkuunpanijat hakivat itselleen mainetta ja kunnioitusta. Mutta takana on kyllä huomattavasti vakavampaa filosofista käsityskantaa.

• mölli
        vaihtoehto kirjoitti:

on samoja peruselementtejä, löytyy alkuhistoriasta vedenpaisumukset melkein kaikista uskonnoista. Oletteko miettineet miksi näitä kaikkia uskontoja tarvitaan ? Yleisin selitys lienee tuo perinteinen, näiden uskontojen alkuunpanijat hakivat itselleen mainetta ja kunnioitusta. Mutta takana on kyllä huomattavasti vakavampaa filosofista käsityskantaa.

niihin tämä pohjautuu.Kyllä uskonnoilla on oma tehtävänsä,ollut jo ennen näitä suurten valtauskontojen aikaakin. Sanoma on tainnut vain jäädä vähän toiselle sijalle matkan varrella ja ehkäpä sitä olisi syytä välillä etsiskelläkkin itse kunkin tässä materialismisessa maailmassa.
        Aloittajan äiti on ollut kyllä hyvin rohkea ajatuksissaan omana aikanaan.Mikä on saanut hänet 12-vuotaana ajattelemaan noin radikaalisti?Onko taustalla kokemuksia,joista kerä on lähtenyt pyörimään?Itse olin myös sen ikäinen kun koin jotain selittämätöntä,joka mullisti oman ajattelumaailman,ja sillä tiellä olen vieläkin.

• vaihtoehto
        mölli kirjoitti:

niihin tämä pohjautuu.Kyllä uskonnoilla on oma tehtävänsä,ollut jo ennen näitä suurten valtauskontojen aikaakin. Sanoma on tainnut vain jäädä vähän toiselle sijalle matkan varrella ja ehkäpä sitä olisi syytä välillä etsiskelläkkin itse kunkin tässä materialismisessa maailmassa.
        Aloittajan äiti on ollut kyllä hyvin rohkea ajatuksissaan omana aikanaan.Mikä on saanut hänet 12-vuotaana ajattelemaan noin radikaalisti?Onko taustalla kokemuksia,joista kerä on lähtenyt pyörimään?Itse olin myös sen ikäinen kun koin jotain selittämätöntä,joka mullisti oman ajattelumaailman,ja sillä tiellä olen vieläkin.

on ilmeisemmin ihmisten pelastus, mitä mistäkin. Helvetti lienee tuo tavallisin lähtökohta ja taivaaseen kaikki ilmeisemmin pyrkivät. Mutta näitä taivaita ja helvettejä on joka lähtöön, uskontojen mukaan. Minusta se perimmäinen kaikkia uskontoja yhdistävä tekijä on tuo muista ihmisistä välittäminen ja pitäminen. Sitä sanotaan paremmin lähimmäisen rakkaudeksi. Tämä filosofinen opetus uskontojen moninaisuudesta on mielestäni, opettaa ihmisiä suvaitsemaan ja pitämään heistä. Vaikka heidän uskontonsa ja oppinsa poikkeavat omista. Itse pidän tuota kaikkien uskontojen perimmäisenä tarkoituksena ympäri maailman.

• raato2

Minä olen kanssa miettinyt tota asiaa,minun mielestä jeesus oli korkeamalle kehittynyt ihiminen jostain toiselta planeetalta.
      minä en usko "taivaaseen"vaan se jossa jumala asustaa on toinen planeetta jossain kaukana .

• Ihan hyviä ajatuksia olet esittänyt, mutta tässä muutama kommentti..

"(Ja vaikka tämä ei sinäänsä liity aiheeseen, niin en itse ymmärrä, että miten ihmiset voivat luulla jeesuksen olleen ihminen jos hän muka oikeasti syntyi neitsyestä ja jumalasta. Eihän siinä ole ihmistä lainkaan.)"

Mutta miksi pitäisi alkaa erottamaan ihminen Jumalasta. Kaikkihan me olemme Jumalan osasia. Pienet sielut ovat osa sitä isointa. Jeesuksen kehossa asui ehkä kehittyneempi sielu (joka oli/on siis lähempänä Jumalaa eli kotia), mutta eihän se tee itse kehosta sen enempää tai vähempää ihmismäistä. Ja inhimillinen oli myös se sielu.

Vaikka Jeesuksella olikin kykyjä, on myös mahdollista että henkiolennot auttoivat häntä joissain tapauksissa, kuten parantamisessa tai vettenpäällä kävelyssä ym.

"Hän itse mietti, että juuri valo oli laittanut lapsen kehtoon."

Niin no.. Mariahan oli siis kuitenkin raskaana. Eiköhän se lapsi sieltä saatu ulos ilman valoakin. Onhan se tietysti hyvä jos valoa oli tarjolla yöaikaan. Se on sitten eri asia että kuka Jeesuksen laittoi Mariaan. Oliko asialla kenties Ville vai joku muu.

• JK30

Itse olen sitä mieltä, että kyllä se Joosef pani sitä Mariaa. Siihen aikaan elettiin hyvin uskonnollisia aikoja ja esiaviollinen seksi oli tabu ja eihän haluttu tarinaan lisätä sellaista säröä, että Jumalan poika olisi syntynyt haureuden tuloksena.

Toisaalta jos tarkemmin ajatellaan asiaa dramaturgisesti niin olisihan ollut vielä vetävämpää ja iskevämpää se, että ihmiskunnan pelastaja olisi syntynyt haureudesta, mutta sitä eivät silloin ajatelleet ihan loppuun asti.

Monien ammattilaisten (taikurit) kanssa ollaan tätä Jeesusta ja hänen ihmetekojaan pähkäilty ja useiden kanssa olemme tulleet siihen lopputulokseen, että Jeesus oli maailman ensimmäinen julkkistaikuri. Hän oli uskonnollinen ja halausi aidosti opettaa käyttämällä temppuja apunaan.

Jokainen Jeesuksen ns. "ihmeteko" on käyty läpi ja ne ovat ihan yksikertaisia perustemppuja, jotka ovat oikeasti tapahtuneet, ei niistä muuten niin monissa eri kirjoissa (Raamatussa) kirjoittaisi. Ja kannattaa vielä muistaa, että vuosikymmenien saatossa kaikki tarinat liiotellaan vetävimmiksi tuleville sukupolville.

Nykypäivänäkin saamaa Jeesuksen käyttämää tekniikkaa kaytetään ympäri maailmaa mm. huijauspastoreiden toimesta. Tosin heillä on käytössään uusinta tekniikkaa korvamikkeineen ja aparaatteineen, mutta Jeesus oli alan edelläkävijä.

Ajatelkaa jos David Copperfield (oikeasti muuten Juutalainen, joka on muuttanut nimensä) olisi syntynyt 2000 vuotta sitten. Nyt tolpissa lukisi: DAVID TULEE! OLETKO VALMIS?

• lähinmäinen
        JK30 kirjoitti:

Itse olen sitä mieltä, että kyllä se Joosef pani sitä Mariaa. Siihen aikaan elettiin hyvin uskonnollisia aikoja ja esiaviollinen seksi oli tabu ja eihän haluttu tarinaan lisätä sellaista säröä, että Jumalan poika olisi syntynyt haureuden tuloksena.

Toisaalta jos tarkemmin ajatellaan asiaa dramaturgisesti niin olisihan ollut vielä vetävämpää ja iskevämpää se, että ihmiskunnan pelastaja olisi syntynyt haureudesta, mutta sitä eivät silloin ajatelleet ihan loppuun asti.

Monien ammattilaisten (taikurit) kanssa ollaan tätä Jeesusta ja hänen ihmetekojaan pähkäilty ja useiden kanssa olemme tulleet siihen lopputulokseen, että Jeesus oli maailman ensimmäinen julkkistaikuri. Hän oli uskonnollinen ja halausi aidosti opettaa käyttämällä temppuja apunaan.

Jokainen Jeesuksen ns. "ihmeteko" on käyty läpi ja ne ovat ihan yksikertaisia perustemppuja, jotka ovat oikeasti tapahtuneet, ei niistä muuten niin monissa eri kirjoissa (Raamatussa) kirjoittaisi. Ja kannattaa vielä muistaa, että vuosikymmenien saatossa kaikki tarinat liiotellaan vetävimmiksi tuleville sukupolville.

Nykypäivänäkin saamaa Jeesuksen käyttämää tekniikkaa kaytetään ympäri maailmaa mm. huijauspastoreiden toimesta. Tosin heillä on käytössään uusinta tekniikkaa korvamikkeineen ja aparaatteineen, mutta Jeesus oli alan edelläkävijä.

Ajatelkaa jos David Copperfield (oikeasti muuten Juutalainen, joka on muuttanut nimensä) olisi syntynyt 2000 vuotta sitten. Nyt tolpissa lukisi: DAVID TULEE! OLETKO VALMIS?

David ei luvannut mitään taivasosuutta kenellekään.
        Jeesuksella oli muutakin opetettavaa kuin ne ihmeteot, mieti sopii tätäkin asiaa.

• Viiniksi
        JK30 kirjoitti:

Mainittiinko raamatussa miten nopeasti Jeesus muutti veden viiniksi. Minulla siihen menee pari viikkoa.

Väitetään, että raamatussa olisi käännösvirheitä. Esim. vetten päällä kävely olisikin käännösvirhe. Alunperin kirjoitettu, että hän käveli vetten äärellä.

• pikahiiva
        Viiniksi kirjoitti:

Mainittiinko raamatussa miten nopeasti Jeesus muutti veden viiniksi. Minulla siihen menee pari viikkoa.

Väitetään, että raamatussa olisi käännösvirheitä. Esim. vetten päällä kävely olisikin käännösvirhe. Alunperin kirjoitettu, että hän käveli vetten äärellä.

Jeesus voisi olla vähän niin kuin urbaanilegenda, vähän totta, mutta vähän enemmän legendaa.

• ei tyhmä
        pikahiiva kirjoitti:

Jeesus voisi olla vähän niin kuin urbaanilegenda, vähän totta, mutta vähän enemmän legendaa.

vanha suomalainen sanonta. Taidatte kuulua tuohon tyhmien suureen joukoon.

• kirjanoppineena
        Viiniksi kirjoitti:

käännät tekstejä oman mielesi mukaan. Tunnet hebrean murteet ilmeisemmin aika hyvin.

• rantojenmies
        kirjanoppineena kirjoitti:

käännät tekstejä oman mielesi mukaan. Tunnet hebrean murteet ilmeisemmin aika hyvin.

kukapa niitä juttuja tuntisi, kun jokainen kääntäjä on oman osansa lisännyt aikojen saatossa. Eli täyttä hebreaa koko Jeesustelu, saattoi olla jopa huijari ja siksi tapettiin, mutta jeesusteluille onkin oma palsta.

• hebris-humanoidi
        rantojenmies kirjoitti:

kukapa niitä juttuja tuntisi, kun jokainen kääntäjä on oman osansa lisännyt aikojen saatossa. Eli täyttä hebreaa koko Jeesustelu, saattoi olla jopa huijari ja siksi tapettiin, mutta jeesusteluille onkin oma palsta.

sinua niin paljon että piti oikein kirjoitaa vastaus ? Viimeisen 2000 vuoden saatossa kirjoitusten sisältö on pysynyt alkuperäisessä muodossa. Ottaisit selvää, etkä esittäisi omia näkemyksiä.

• ristiinnaulitsija
        hebris-humanoidi kirjoitti:

sinua niin paljon että piti oikein kirjoitaa vastaus ? Viimeisen 2000 vuoden saatossa kirjoitusten sisältö on pysynyt alkuperäisessä muodossa. Ottaisit selvää, etkä esittäisi omia näkemyksiä.

tuskinpa vain, oikeaa versiota tuskin on olemassa tarinoihin, joten uskokoon ken tahtoo.

• Vaan
        kirjanoppineena kirjoitti:

Tutkijat ovat maininneet, että kyseessä on ollut käännösvirhe. Olen lukenut asiasta lukemalla tieteen kuvalehteä. Heprean kielessä kävellä vetten äärellä ja --vetten päällä ovat hyvin lähellä toisiaan.

Kyseessä voi olla käännösvirhe. En tietenkään mene vannomaan.

• JK30 kirjoitti:

"Itse olen sitä mieltä, että kyllä se Joosef pani sitä Mariaa. Siihen aikaan elettiin hyvin uskonnollisia aikoja ja esiaviollinen seksi oli tabu ja eihän haluttu tarinaan lisätä sellaista säröä, että Jumalan poika olisi syntynyt haureuden tuloksena."

Se on kyllä minunkin mielestäni hyvin mahdollista, että asialla olisi ollut Joosef. En tiedä onko tuo "syntynyt neitsyestä" -myytti keksitty myöhemmin korostamaan Jeesuksen olemusta, kuten on tehty poistamalla hänen seksuaaliset halunsakin (ei naista mukamas.. pyh). En kyllä usko että ihmiset siihen aikaan olivat niin tyhmiä, että olisivat nielleet tuon, että Maria olisi ollut neitsyt. Tuskin he hehkuttivat syntymää muutenkaan, saatikka sitä, että tuleva lapsi olisi "Jumalan poika" eli suuri opettaja. Tiesivätkö lie vielä itsekään sitä siinä vaiheessa.

Jos halutaan pitää kiinni neitsytteoriasta, niin tietysti onhan sekin mahdollista että Marian olisi hedelmöittänyt alienit.

Niin ja kysehän tosiaan ei ole taikuudesta. Jeesus käytteli vain energioita, joita me vasta opettelemme. Tai onhan meilläkin meedioita, selvännäkijöitä henkiparantajia, opettajia jne. Jeesus oli vain astetta kovempi.

• Viiniksi kirjoitti:

No entä kauan sulla menee aikaa siihen että parannat henkilön koskematta häneen? Mihin oikeastaan pyrit?

• Uskonto-
        einari3 kirjoitti:

No entä kauan sulla menee aikaa siihen että parannat henkilön koskematta häneen? Mihin oikeastaan pyrit?

Palsta. Viestin pointti oli se, että raamatun kertomuksissa on mahdollisesti tapahtunut lievää liioittelua ja käännösvirheitä. Mahdollisesti. Ei kuitenkaan varmasti. Mutta tämäkin viestiketju kuuluisi oikeastaan toiselle palstalle.

• Uskonto- kirjoitti:

Palsta. Viestin pointti oli se, että raamatun kertomuksissa on mahdollisesti tapahtunut lievää liioittelua ja käännösvirheitä. Mahdollisesti. Ei kuitenkaan varmasti. Mutta tämäkin viestiketju kuuluisi oikeastaan toiselle palstalle.

..mitäs väliä sillä on? Jutellaan nyt juttu täällä loppuun kun kerran aloitettiin. Eihän sitä nyt voi alkaa palstoilla heilumaan kuin vietäriukko sen takia, että muutamassa viestissä puhutaan itse aiheen sivusta.

Tokihan raamun kertomuksissa on käännösvirheitä ja liioittelua. Jopa suoranaista asioiden kertomatta jättämistä ja vääristämistä. Sitä pitäisi osata tulkita oikein. Se tietysti edellyttää jonkin verran perehtymistä aiheeseen ja yleisesti henkisempää katsontakantaa elämään ihan vaikka sen takia, että tietää esim. että helvettiä ei ole oikeasti jne.. (Anteeksi jos järkytin maailmasi kertomalla tämän, mikäli et sitä tiennyt).

• Jumalan sana,

jossa on ainoa oikea totuus, vaikkakin sen kirjoittajana ovat olleet profeetat.
      Eli Jeesus ei ollut alien, vaan jumalan poika.

Asiaa voit pohtia Jeesuksen tekojen ja uskon tuoman rakkauden kautta. Jeesus on tuonut rakkautta, uskoa ja toivoa parantumattomasti sairaillekin. Ja teot, joita tehdään hänen kauttaan ovat hyviä tekoja, ei pahoja.
      Mitä olen kuullut ja lukenut alienien teoista ja lähelläolosta, niistä kaikista jutuista huokuu paha; ulkonaisia vammoja, henkistä pahoinvointia, itsemurha-ajatuksia jne...
      Sillä voisi verrata Jeesusta ja alieneja keskenään.
      Jeesus tuo sisäisen mielenrauhan ja rakkauden.
      Alienit tuovat sisäisen levottomuuden.

Raamatussa on varoituksia saatanasta ja sen aiheuttamista teoista.
      Saatana pukeutuu valkeuden enkeliksi ja harhauttaa ihmiset.
      Siellä kerrotaan lopun ajan eksytyksestä.
      Kummanko puolen väkeä ne ufot ovatkaan?
      Mutta mitään hyvää ne eivät ole meille tuoneet.

Jeesus ei tule raamatun mukaan millään laitteella tai koneelle.
      Jeesus tulee siten, että jokainen huomaa, koko maapallo sen näkee.
      Kuin salama leimahtaa idästä länteen, on ihmisen pojan tulemus.
      Mutta ikävä kyllä meillä kenelläkään ei ole antaa muuta todistusta tähän kuin usko, usko Jeesukseen.
      Siihen saakka, kunnes tämä kaikki päättyy.

• eroa kirkosta

oletko tietooinen kuinka paljon maailmassa on ihmisiä tapettu,kidutettu ja murhattu raamutun nimissä uskonpuhdistusretkillä, koska muut uskonnot oli suolesta ristiretkiläisten käsitysten mukaan.

• mutta palveleeko ne
        eroa kirkosta kirjoitti:

oletko tietooinen kuinka paljon maailmassa on ihmisiä tapettu,kidutettu ja murhattu raamutun nimissä uskonpuhdistusretkillä, koska muut uskonnot oli suolesta ristiretkiläisten käsitysten mukaan.

Jeesuksen ja raamatun sanomaa vai vain ihmisen sanomaa?
        Siinä on se asian ydin.
        Jeesuksen sanoma ei ole vihan sanomaa. Se kuka on sitä väärin käyttänyt, ei ole varmaankaan palvellut jumalan sanaa, vaan saatanan sanaa.
        Niitä tekoja tuskin on tehty jumalan tahdosta.

• "Mitä olen kuullut ja lukenut alienien teoista ja lähelläolosta, niistä kaikista jutuista huokuu paha; ulkonaisia vammoja, henkistä pahoinvointia, itsemurha-ajatuksia jne... "

Olet sitten ilmeisesti kuunnellut ja lukenut juttuja hyvin sulkeutuneessa piirissä.

Eipä se alineiden "uskonnollinen" sanoma hirveästi poikkea Jeesuksen sanomasta. "Rakastakaa lähimmäisiänne jne.." Riippuu tietysti alienista, mutta noin yleisesti ottaen..

Tietysti jos pelkäät alieneita, voivat ne tuoda sinulle sisäisen levottomuuden. Minulle taas ne tuovat sisäisen levollisuuden; emme ole yksin.

"Mutta mitään hyvää ne eivät ole meille tuoneet."

No sitähän sinä et voi tietää. He eivät hirveästi kerro tekemisistään. Et voi tietää mitä pinnan alla tapahtuu varsinkaan, kun et ole ottanut siitä edes selvää.

Jos alienit ovat tutkineet ihmisiä, on mahdollista että siitä on jäänyt traumoja ihmisille ja se on ihan ymmärrettävää. Se ei kuitenkaan tee heistä kaikista vielä pahansuopaisia veikkoja.

Haluisin kuitenkin ihan uteliaisuudesta kuulla näkemyksesi, että millä tavalla ajattelet alieneiden johtavan heihin uskovat harhaan? Mitä pahaa he oikein hautovat mielestäsi?

• Ebe

Katsokaa tämä Video setti aiheesta :
      History Channel - UFO's In The Bible

• OOO

Betlehemin tähti oli supernova joka räjähti. Miten selität punaisen veren. Onko alieneilla punainen veri?

• Eero1999

Mielenkiintoinen aihe teillä täällä keskustelussa. Itse henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että Jeesuksella voisi olla jokin yhteys näihin juustomaan konkareihin. Jeesus onkin voinut viimeisen aterian jälkeen siirtyä jatkoille ilmakehän ulkopuolelle! Olen monesti keskustellutkin aiheesta ihmisten kanssa. Työskentelen siis puhelinmyyjänä. Oikeita kavereita minulta wi juurikaan löydy, tässä syy alhaiseen palkkatasooni kun sopimuksia ei vain langan välityksellä synny..

• hfgh.fgh

>>Itse olen ajatellut tuonsuuntaisesti jo kauan.Enkeleistä ja valo-olennoista ja henkiolennoista puhutaan monissa kulttuureissa.Mielestäni ovat samaa asiaa,eri nimikkeillä vain.Uskonto tarvitsee toki oman symboliikkansa,jota on muokattu ihmisten toimesta vuosisatojen ajan.Myös sisältöä on muokattu aikojen kuluessa vallanpitäjille sopivaksi. Olen myös sitä mieltä,että ihmiskunta on kehitetty muiden toimesta tälle planeetalle.Ja että meitä kehitetään edelleen,henkisellä puolella tulevaisuudessa<<

Niinhän se on, että universumissa on eritasoisia maailmoja eri ulottuvuuksissa. Korkeimmat maailmat ovat Taivasmaailmoja korkeassa ulottuvuudessa, mutta kuitenkin ne ovat fyysisiä - hienomman tason maailmoja - ja hyvin todellisia.

Kaikki fyysiset maailmat ovat olemassa Jumalallisen Suuren Suunnitelman johdosta.

Korkein Taivas ja Korkeimmat Voimat ovat Korkeimman Luojan suurin manifestaatio.

Korkein Luoja---->Korkein Taivas...ja luominen jatkuu myös myötä luojien toimesta..

• gjhjg.hjg

Niin ja nuo "Taivasvoimathan" eivät siis ole varsinaisia ET-maailmoja, jotka ovat aina alemman fyysisyyden maailmoja suhteessa Taivasmaailmoihin... ja ne ovat myös aina Taivaan luomuksia(riippumatta siitä kuinka kauan luomisprosessi on kestänyt).

• dgd.fgd
        gjhjg.hjg kirjoitti:

Niin ja nuo "Taivasvoimathan" eivät siis ole varsinaisia ET-maailmoja, jotka ovat aina alemman fyysisyyden maailmoja suhteessa Taivasmaailmoihin... ja ne ovat myös aina Taivaan luomuksia(riippumatta siitä kuinka kauan luomisprosessi on kestänyt).

Me elämme nyt aikaa, jolloin ufoihin ja oman maailmankuvan muuttumiseen liittyy suuriakin pelkoja. Mielestäni tuollaiset pelot ovat kuitenkin pääosin aiheettomia. Taivasmaailmat ja Taivasolennot ovat totisinta totta...kuten luonnollisesti on Korkein Luojakin.

• kiesus-

Jeesus oli alieenien kaltainen siinä suhteessa, että käveli Genetsaretin järven päällä (vesi ei ollut jäässä) kuten alieenitkin levitoivat, vaikka olisi alla kuivaa maata.
      Eikä alieenit levitoidessan käytä apunaan ulkoavaruudellisia tekoälyrobottejakaan, kuten peltokuvioita tehtaillessaan monet alieenirodut käyttävät.

• viinituntija

Muitakin yhtymäkohtia alieeneihin löytyy.
        Kerrotaan, että suurten ufoemoaluksien mestarikokit pystyvät valmistamaan
        ensiluokkaisia viinejä.
        Ihan täyttä varmuutta siitä , että muuttivatko he tuolloin veden viiniksi , kuten Jeesus Kaanaan häissä teki, ei ole .

• Pizzamamma

Eii oo totta, miten täällä voi olla asiallinen keskustelu, en ota kantaa sisältöön vaan muotoon!

• Saarnaaja_Sakarja

Kun Jeesuksesta puhutaan, muotoseikatkin täytyy olla kunnossa !

• mielestäni
    • Jylinä.Jytky

Höh. Paavali joka oli skitso huumeidenkäyttäjä keksi koko Jeesuksen. Jeesus on Paavalin mielikuvituskaveri.

• Voimallinen

VAPAHTAJA !

HERRA !

• speedyjesse

Jeesuksia on 2 kpl, toinen eli n. 0-20 eaa, toinen n. 100 eaa. Kumpi niistä on Herra, vai onko molemmat? :D

• josejesusmaria
        speedyjesse kirjoitti:

Jeesuksia on 2 kpl, toinen eli n. 0-20 eaa, toinen n. 100 eaa. Kumpi niistä on Herra, vai onko molemmat? :D

Voe veikkonen sentään, vai on 2 ??. Käyppä Espanjas, niin näet Jiesuksii pilvin pimein missä hyvänsä käpykylässä ihan tänäpäivänäkin.

• Hidalgojose
        josejesusmaria kirjoitti:

Voe veikkonen sentään, vai on 2 ??. Käyppä Espanjas, niin näet Jiesuksii pilvin pimein missä hyvänsä käpykylässä ihan tänäpäivänäkin.

Näin on ja kaikki ovat herroja ja hidalgoja!

• vanha_rumpali

... ja vaikka kattonu noi kaiken Ancient Alien -paskat, niin... jotain samaa mieltä lukihan se jo Raamatussakiin. Sen enempää tohon viittaavaa, mutta onhan se Dokumenteointi... -toitu juttu. Alien shit... pakko kompata toi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3819
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2954
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1855
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1588
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1069
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      924
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      854
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      764
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      731
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      708
    Aihe