Pääkopassa on liian "sähköistä" eli aktiivista toimintaa solutasolla minkä myös kuulee ja se heijastuu pään ja niskan alueen lihaksiin jotka tietenkin reagoivat sähköiseen ärsykkeeseen. Esim niska on jumissa juuri sen vuoksi kun se ei pääse rentoutumaan liiallisen solujen aktiivisuuden takia. Kaikkissa soluissahan on pienen pieni sähkövaraus.
Luulisin tinnituksen olevan nykymaailmassa yleisempää aivojen liiallisen kuormituksen takia. Eli aivot ei kerkeä palautua nykypäivän kuormituksesta vaan niihin jää tavallaan liiallinen sähköisyys päälle mitä on hankala saada poistettua. Ajatteluhan on mikrosähkötoimintaa! Yksi syy saattaisi olla pitkään käytetty sopimaton ruoka-aine joka stimuloi solut aktiiviseen toimintaan esim sokeri! Tai pitkään jatkunut valvominen joka sekoittaa aivotoimnnan.
Eli nyt olisi paneuduttava siihen aivosähköongelmaan. Olisi kiva tietää miten käy kun masennuspotilaita hoidetaan sähköhoidolla (kun lääkkeet ei auta), onko kellään heistä tinnitusoireita ennen tai jälkeen hoidon. Jossain näin aikanaan kojeen jossa piuhat kytkettiin kaveriin en nyt muista miten mutta tarkoitus oli muuttaa hänen sähkövarausta jollain tapaa tinnituksen poistamiseksi. Ei kai toiminut kun ei ole yleistynyt! Olen itse miettinyt kaikenlaisia keinoja esim magneettien kiinnittämistä korvien läheisyyteen(:o ???)lieneekö ajan hukkaa..tai jotain muuta millä sähköisyyttä voisi muuttaa.
Veikkaanpa että kehitetään lääkeaine jolla solun aktiivisuutta ja toimintaa pääsee muuttamaan ja joka sitä kautta vaikuttaa tinnitukseen :)
Kerron
7
815
Vastaukset
- ,.,.,
eipä hullumpi ajatus,huumorin kukan panen jatkoksi,,, 70-80 luvuilla tuli muotiin autoihin asennettava staattinen sähönpoistaja,pitäisköhän laittaa niskaan samanlainen mutta pitempi et selän takana maata laahais,ai niin ,,kun minua jo kylän viisaat kaikki- tietävät jo nyt tiiraavat silläsilmällä et kummalla puolen sen pää elää ,niin sit se asennuksen jälkeen heille varmistuu; "jooo onhan se tietty jo pitemmän aikaa",ukki
- tarkoitatko,
että aivonalue tuottais jollain tavoin sähköä korvien alueelle ja siitä ärsyyntyy tinnitus..
Eräs tunnettu korva professori sanoi minulle "pilkallisesti"mitä sähköä.Kerroin hänelle,että korvani rätisee sähköä todella kiusallisesti,aamuisin päässä suhahtelee kuin sähköiskut.Käden hipaisu korvan seudulle,niin sähkö rätisee korvassa,kiusallisen epämielyttävää.Professori sanoi kiven kovaan minulle,että aivoilla ja korvilla ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa.Tais olla vakutusyhtiön lääkäri,olihan kysymyksessä lausunto sinne,ei menny läpi,korvauksia en saanu.Kannattaa olla tarkkana jos vakutuksen ottaessa lukee ehto:Kerta korvausta ei suoriteta jos sairaus johtuu korvista.Näin kävi minulle,en saanu mitään,jouduinhan työkyvyttömäksi,oli aivoissa tukos ja täydellinen kuulon menetys ja hirveät ainaiset huudot sain elämääni. - vaan
tarkoitatko, kirjoitti:
että aivonalue tuottais jollain tavoin sähköä korvien alueelle ja siitä ärsyyntyy tinnitus..
Eräs tunnettu korva professori sanoi minulle "pilkallisesti"mitä sähköä.Kerroin hänelle,että korvani rätisee sähköä todella kiusallisesti,aamuisin päässä suhahtelee kuin sähköiskut.Käden hipaisu korvan seudulle,niin sähkö rätisee korvassa,kiusallisen epämielyttävää.Professori sanoi kiven kovaan minulle,että aivoilla ja korvilla ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa.Tais olla vakutusyhtiön lääkäri,olihan kysymyksessä lausunto sinne,ei menny läpi,korvauksia en saanu.Kannattaa olla tarkkana jos vakutuksen ottaessa lukee ehto:Kerta korvausta ei suoriteta jos sairaus johtuu korvista.Näin kävi minulle,en saanu mitään,jouduinhan työkyvyttömäksi,oli aivoissa tukos ja täydellinen kuulon menetys ja hirveät ainaiset huudot sain elämääni.väitän että ihminen toimii kokonaisuudessaan solutasolla pienen pienien sähkövarauksien puitteissa (todistakaa minun olevan väärässä!). Mikäs pumpunpyörittäjäorja sydäntä sitten pyörittää, kertokaas lääkärit! Muinaiset kiinalaiset jo tajusivat ihmisen "energiakenttien" toiminnan. En nyt ole perehtynyt sen enempää noihin energiakenttiin mutta oletampas niiden olevan kuitenkin olemassa jollain tasolla (vaikka minä jos kuka olen REALISTI enkä kyllä usko mihinkään "jälleensyntymisiin" enkä muihin UFO höpinöihin!)
Jos jännität hauislihasta ja siitä mitattaisiin sähkövaraus olisi se eri kuin rennossa lihaksessa. Eli energiaa voi silloin näin "siirtää" kehon eri kohtiin ja se on silloin jostain muualta pois koska ei keho sitä mistään yht´äkkiä tilalle muodosta!
FIKSUU porukkaa noi "lääkäritkin" kun tietää ettei korvien ja aivojen välillä ole mitään yhteyksiä (puhuvat kai omasta kokemuksesta...) - tarkoitatko
vaan kirjoitti:
väitän että ihminen toimii kokonaisuudessaan solutasolla pienen pienien sähkövarauksien puitteissa (todistakaa minun olevan väärässä!). Mikäs pumpunpyörittäjäorja sydäntä sitten pyörittää, kertokaas lääkärit! Muinaiset kiinalaiset jo tajusivat ihmisen "energiakenttien" toiminnan. En nyt ole perehtynyt sen enempää noihin energiakenttiin mutta oletampas niiden olevan kuitenkin olemassa jollain tasolla (vaikka minä jos kuka olen REALISTI enkä kyllä usko mihinkään "jälleensyntymisiin" enkä muihin UFO höpinöihin!)
Jos jännität hauislihasta ja siitä mitattaisiin sähkövaraus olisi se eri kuin rennossa lihaksessa. Eli energiaa voi silloin näin "siirtää" kehon eri kohtiin ja se on silloin jostain muualta pois koska ei keho sitä mistään yht´äkkiä tilalle muodosta!
FIKSUU porukkaa noi "lääkäritkin" kun tietää ettei korvien ja aivojen välillä ole mitään yhteyksiä (puhuvat kai omasta kokemuksesta...)kyllä minä olen kanssasi ihan samaa mieltä.
Aivoilla ja korvilla on yhteys siitä ei pääse mihkään,kyllähän se maalikonkin järki sanoo,siinähän ne rinnaikkain kulkevat..ottaa vaan niin aivoon,että yksi lääkäri "pilasi"lausunnollaan minun "elämäni".
Olisin niilläkin rahoilla menny johki muuhun maahan hakemaan apua tähän vaivaan.Ruotsista olen kuullu hyviä asioita miten siellä hoidetaan tätä vaivaa.Kokeilla olisin tahtonu,mut mihinkäs menet kun ei ole vara.Tallinnassa on oikein Tinnitus klinikka,Norjalaiset käyvät sieltä hakemassa avun,maksaa vaan maltaita.
- soittoniekka
Diabeteskanavalla keskustellaan verensokerin alentumisesta ilman diabetesta. Yksi linkki vie englanninkieliseen hypoglykemiaselvitykseen. Siinä sanotaan, että 70% tinniyustapauksista liittyy insuliinihäiriöön. Minuun nuo muut kuvatut oireet sopivat aika hyvin. Mutta kaiken päälle: kun oireet olivat vaikeimmillaan niitä täydensi vielä ennenkokemattoman raivoisa huuto korvissa! Jos löytyy keino tasoittaa insuliinihäiriöt, löytyisi myös tie vapauteen tinnituksesta.
- että..
miten liittyy asiaan mutta kun olen syönyt, ainakin jotain makeaa suhisee korvani kovempaa..
- aey'
>>Olen itse miettinyt kaikenlaisia keinoja esim magneettien kiinnittämistä korvien läheisyyteen(:o ???)lieneekö ajan hukkaa..tai jotain muuta millä sähköisyyttä voisi muuttaa.
Tuollainen on varmasti ajanhukkaa. Soluissa on kyllä hyvin pieni sähkövaraus, mutta siitä tiedosta ei ole mitään hyötyä. Kuulo ja tinnitus tapahtuu sisäkorvan simpukassa ja aivoissa. Ne on niin syvällä päässä, ettei niihin voi millään vaikuttaa, eikä se olisi hyväksikään. Ainoa, minkä voi tehdä, on korvakäytävän peseminen. Joskus se saattaa tuottaa helpostusta, jos korvassa on vahaa.
On olemassa myöskin suhinamaski, joka voi tuntua paremmalta kuin tinnitusääni. Sitä voi kysyä lääkäriltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511467- 639940
- 1505619
- 1443794
- 753760
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373645- 403388
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243193- 652835
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792623