Katso
minua silmiin
syvälle
hiljaa
hymyillen.
Ja näet
miten
ihminen
putoaa
polvilleen
herkemmin
kuin
ripillä
jumalan
edessä.
Polvilleen
16
420
Vastaukset
Kiitos runostasi Helmi.
Noin se kirjoittaminen käy kun osaa.
Tämä Polvilleen, kuin Veronaan, hienoja runoja.
"Putoaa polvilleen..", "Kateelliset..."
Maanantaipäivän jatkot Sinulle Helmi.
T. PeterPan.fly- Nerdee
Kaunis runo. Rakkaus saa meidät ihmiset polvilleen. Niin pieneen määrään sanoja mahtuu suuri merkitys : ). Huomenta ja kiitos!
- Helmikankare
... ja lämmin kiitos. En tiiä siit osaamisest, mut ku syrämest kirjoitan niin totuusha siitä tulee esiin.
Mukavaa alkanutta viikkoa ja lämmin ajatus täältä pakkasen keskelt. - Helmikankare
Nerdee kirjoitti:
Kaunis runo. Rakkaus saa meidät ihmiset polvilleen. Niin pieneen määrään sanoja mahtuu suuri merkitys : ). Huomenta ja kiitos!
... ja turhat kehut pois. Itse kirjoitat niin kauniit sanoi, ettei sitä muuta kaipaiskaan.
Mukavaa aamua ja lämpimii ajatuksii Sinul:))))
- TöllinLiisa
Miten rakkaus on väkevää?
Jos sen kohdata saa.
Suurinta,mitä ihmislapsi,
kokea voi.
Rakkautta elämäs tielle ,
tuon aidosti kokea.
Lämmöllä .Liisa- Helmikankare
Tiedän kyll
mitä haluan
ja jos se kohal
tulee niin
sen laitan
liekaköyteen
rapunpieleen. :)))))))))))))))))) - TöllinLiisa
Helmikankare kirjoitti:
Tiedän kyll
mitä haluan
ja jos se kohal
tulee niin
sen laitan
liekaköyteen
rapunpieleen. :))))))))))))))))))Voi,miten helppoo ois ,jos voiskii köyttää?
Eipäs taida olla selliasta köyttä,jolla sen vois toteuttaa?
Annetaan vielä aikaa,rakkauden kasvaa.
Kohta kevään ensikukkasetki esiin putkahtaa.
Leskenlehtihän se on.
Hymyn kera,aurinko jo hymyilee.Liisa - Helmikankare
TöllinLiisa kirjoitti:
Voi,miten helppoo ois ,jos voiskii köyttää?
Eipäs taida olla selliasta köyttä,jolla sen vois toteuttaa?
Annetaan vielä aikaa,rakkauden kasvaa.
Kohta kevään ensikukkasetki esiin putkahtaa.
Leskenlehtihän se on.
Hymyn kera,aurinko jo hymyilee.LiisaEihän sitä tiedä mimmonen peipponen tai peikkonen sitä hangen alta hiippailee. Taidan vaihtaa sen köyden kettinkiin, ihan vain varmuuden vuoksi.:)))
- sinih52
slmät niitä on harvoilla.
naurava suu useimmlla.
kaunis oli runosi jälleen
yöllä sitten matkustan niitä pääskysiä etsimään
ja sinun terveisiäsiä viemään.:=)))))))))
aika mukava tunne päästä täältä kylmästä pois pieneksi ajaksi..- Helmikankare
.... olen aika kateellinen siul juuri nyt. Kun on niin hiivatin kylmäkin, ett kinttui vihloo.
Toivotoan siul niin vipittämästi ko ikinä osaan. Oikein hyvää matkaa ja nauti joka hetkestä kuin se ois vain sinua varten luotu. :))))))) - sinih52
Helmikankare kirjoitti:
.... olen aika kateellinen siul juuri nyt. Kun on niin hiivatin kylmäkin, ett kinttui vihloo.
Toivotoan siul niin vipittämästi ko ikinä osaan. Oikein hyvää matkaa ja nauti joka hetkestä kuin se ois vain sinua varten luotu. :)))))))Helmi.
Kateellinen ei huoli olla siekii sit joskus matkustat ku nyt et pääse.
Uso vaan niin nautinkii jääköö huolet ja murheet kaheks viikoks tänne täälhän ne sit taas varttuu. - Helmikankare
sinih52 kirjoitti:
Helmi.
Kateellinen ei huoli olla siekii sit joskus matkustat ku nyt et pääse.
Uso vaan niin nautinkii jääköö huolet ja murheet kaheks viikoks tänne täälhän ne sit taas varttuu.... tääl säilyy. Ja minullakin taas yhtä ja toista syrämmel ko tuut takas. Joten lataa vaan hyvin akkus niin jaksat taas arjen keskel.
Ihanaa Helmis taas!!!kiitos
- Helmikankare
Jos tää runo toi vanhat mustelmat polvissas mieleesi niin ei ko ol hyvä vaan. Mä yritän ens yönä unes uurestaan, josko vaik onnistais.:)))))
- Aikuinen nainen
Ja siinähän se...kaikki tärkeä
Hyvä Helmi!!- Helmikankare
...kun joku vaan tulis ja pudottais....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi474097Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal623753- 703288
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963190Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no892154- 352108
- 241959
- 381939
- 311921
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231844