"Vain vähän yli puolet digisovittimen hankkineista kansalaisista on laitteen käytettävyyteen tyytyväisiä. Yleinen ongelma on ollut laitteen jumittuminen."
"Marras-joulukuussa tehdyn kyselyn mukaan suuri osa kotitalouksista pitää digisovitinta toistaiseksi tarpeettomana."
http://www.digitoday.fi/showPage.php?page_id=9&news_id=52996
"Nokia lopetti kaikessa hiljaisuudessa jo viime vuoden puolella television digisovittimien valmistuksen"
"sovittimet olivat liian kaukana Nokian ydinliiketoiminnasta"
http://www.yle.fi/uutiset/vasen/id27368.html
Ei hyvää businesta lopeteta, se myydään! Paska juttu koko digiboksiseikkailu, että pyllyä penkkiin.
http://www.iltasanomat.fi/arkisto/keskustelu.asp?threadid=1074540
Pätkii, nykii ja pikselöityy
14
1406
Vastaukset
- -lainaaja-
"en suosittelisi ostamaan mitään erikoisempaa digiboksia vielä ellei sellaiselle ole oikeasti tarvetta"
"kodinkonekaupat rahastavat ihan vaan sen takia, että digihälinä tekee kansalaiset levottomiksi"
"digi-TV vouhotus tuntuu jo suuren luokan hölmöilyltä"
http://kuningaskuluttaja.yle.fi/node/959 - vähemmistöön
Minä olen tosi tyytyväinen meidän tallentavaan boksiin.
Ajastukset on helppoja ja tallennukset löytyy nopeasti. Kuvan laatu loistava.
Joskus boksi jumittuu, mutta virtakytkimen irroitus auttaa, jumittuu ne tietokoneetkin joskus.
Ei ole ikävä vanhoja VHS:iä.- ::::::::::::::
boksikauppa avattiin klo 9, ei asiakkaita, joten kauppias itte ehtii seikkailla netissä?
- on ihan tyyppisuomalainen
:::::::::::::: kirjoitti:
boksikauppa avattiin klo 9, ei asiakkaita, joten kauppias itte ehtii seikkailla netissä?
kateusilmiö;
"boksikauppa avattiin klo 9, ei asiakkaita, joten kauppias itte ehtii seikkailla netissä?"
Jos joku on johonkin tyytyväinen, niin hänessä on
varmaan joku vika. Sitten on ihan yes tyyppi
jos mollaa kaikkea.
Myös minä olen jo vuosia ollut boxiini,
Nokia 210T, ihan tyytyväinen, vaikken omaa
mitään kytköksiä kaupan piiriin. - miettiä
:::::::::::::: kirjoitti:
Etpä itse kertonut kokemuksiasi bokseista, mutta luulenpa, että tännekin palstalle valikoituvat kirjoittamaan pääasiassa vain ne, jotka eivät ole tyytyväisiä bokseihin.
Jos itsellä olisi kaapeli-tv kyseenalaistaisin boksin hyödyt, mutta onneksi olen harava-antennin varassa. (Ja satelliittilautasen)
Tule sitten puhumaan, kun pystyt VHS:llä aloittamaan katselun vaikka nauhoitus on vielä kesken. - tääkin tarkoittaa
miettiä kirjoitti:
Etpä itse kertonut kokemuksiasi bokseista, mutta luulenpa, että tännekin palstalle valikoituvat kirjoittamaan pääasiassa vain ne, jotka eivät ole tyytyväisiä bokseihin.
Jos itsellä olisi kaapeli-tv kyseenalaistaisin boksin hyödyt, mutta onneksi olen harava-antennin varassa. (Ja satelliittilautasen)
Tule sitten puhumaan, kun pystyt VHS:llä aloittamaan katselun vaikka nauhoitus on vielä kesken."Tule sitten puhumaan, kun pystyt VHS:llä aloittamaan katselun vaikka nauhoitus on vielä kesken."
VHS on nauha, ei siltä voi kesken lukea.
Asialla ei ole mitään tekemistä digitaalisuuden
tai analogisuuden kanssa.
Jos nauhoitan analogiasignaalia kovalevylle,
voin ihan hyvin aloittaa katsella sitä
kesken talletuksen. Mutta jos talletan nauhalle
digisignaalia niin en voi.
Vai mistähän on kysymys? - mutta
miettiä kirjoitti:
Tule sitten puhumaan, kun pystyt VHS:llä aloittamaan katselun vaikka nauhoitus on vielä kesken.enimmäkseen tällä palstalla kirjoittelevat teknofriikit silmät kiiluen, boksikauppiaat ja asianosaiset, mm. ylen, dikitan ja viestintäministeriön agitaattorit.
Ketjun alussa mainitun uutisen mukaan bokseihin tyytymättömiä on sentään vain pieni osa suomalaisista. Paljon suurempi on se järkevien ihmisten joukko, joka on ymmärtänyt välttyä osallistumasta koko fiaskoon. - kuitenkin niin
mutta kirjoitti:
enimmäkseen tällä palstalla kirjoittelevat teknofriikit silmät kiiluen, boksikauppiaat ja asianosaiset, mm. ylen, dikitan ja viestintäministeriön agitaattorit.
Ketjun alussa mainitun uutisen mukaan bokseihin tyytymättömiä on sentään vain pieni osa suomalaisista. Paljon suurempi on se järkevien ihmisten joukko, joka on ymmärtänyt välttyä osallistumasta koko fiaskoon.että tänne kirjoittaa enimmäkseen jotkut höyryveturiaikaan jääneet kiiluvasilmäiset imbesillit.
Mulle on ihan sama kattooko porukka vaikka uuninluukkua, mutta ihan turha ruveta märisemään jonkun 50-vanhan analogiatekniikan perään.
Kysymys: Missä ovat kasetit, lp-levyt, NMT-puhelimet?
Vastaus: Museossa, minne analogiatelkkarikin joutaa. - tarkastaja
kuitenkin niin kirjoitti:
että tänne kirjoittaa enimmäkseen jotkut höyryveturiaikaan jääneet kiiluvasilmäiset imbesillit.
Mulle on ihan sama kattooko porukka vaikka uuninluukkua, mutta ihan turha ruveta märisemään jonkun 50-vanhan analogiatekniikan perään.
Kysymys: Missä ovat kasetit, lp-levyt, NMT-puhelimet?
Vastaus: Museossa, minne analogiatelkkarikin joutaa.Nythän täällä on tosi pro:t asialla.
Kotitehtävä 1 -> etsi lähin d/a-muunnin. - ei oo paha
tarkastaja kirjoitti:
Nythän täällä on tosi pro:t asialla.
Kotitehtävä 1 -> etsi lähin d/a-muunnin."Kotitehtävä 1 -> etsi lähin d/a-muunnin."
kaikkien digiboxien outputti on analogista,
eihän vanhat tekkkarit sitä muuten ymmärrä. - JLL
Että hyvin toimii. Luulisi olevan aika työlästä tuo virtakytkimen irroitus ja ilmeisesti täytyy asentaa myös takas paikalleen. Joutuuko laitteesta avaan kuoren?
- digi
helpotti elämää kummasti. Nyt ei enää tarvii laitella joka päivä nauhoituksia. Kerta riitti ja nyt tulee kaikki haluamani ohjelmat nauhalle vaikka lähetys aika muuttuisi. Vaikka sarja menisi tauolle, niin ei tarvii ruveta vahtamaan milloin se nyt alkoikaan uudestaan. Erittäin kätevää.
En enää ikinä palaa kasetin/levyn vaihto rumbaan. Kyllä 80h ohjelman kapasiteetti mulle riittää. Montas DVD-levyä se on? Oisko jotain 13 kpl?- Pohojalaanen
En minäkään palaa kasetin/levyn vaihtorumbaan, mutta en myöskään investoi keskentekoiseen tekniikkaan. Täytyy siis vain malttaa odotella, kun tuo p***aa ohjelmaa suoltava TV ei ole meikäläiselle mikään epäjumankuva, jota pitäisi palvoa öin päivin.
- pelittää
Pohojalaanen kirjoitti:
En minäkään palaa kasetin/levyn vaihtorumbaan, mutta en myöskään investoi keskentekoiseen tekniikkaan. Täytyy siis vain malttaa odotella, kun tuo p***aa ohjelmaa suoltava TV ei ole meikäläiselle mikään epäjumankuva, jota pitäisi palvoa öin päivin.
Hyvin täällä ainakin pelittää. Tosin osaan myös käyttää näitä "keskeneräisiä" laitteita
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383809Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362944Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81855Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71914
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44764
- 64724
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708