Suuret ikäluokat alkavat eläköityä ja raihnaantua. Siksi he luopuvat omakotitaloistaan ja syrjässä sijaitsevista neukkukuutioistaan.
Nyt kannattaa ostaa asunto hissitalosta palveluiden ääreltä. Tämä on varma sijoitus. Muiden asuntojen hinnat sitävastoin tulevat rommaamaan, sillä maksukykyisen ikäluokan pienennyttyä asuntoa jää tyhjilleen ja monet vanhemmat talot joutuvat puskutratktorin telan alle.
Palvelut ratkaisevat sijoituksen
7
478
Vastaukset
- Iloinen vuokralainen
-Helsingin lähiliikenteen junista puolet epäkunnossa pikkupakkasten takia?
-Ja sit vaikka tuleva auto ja kuljetusalan lakko?
ja vieläkun joukkoliikenne on niin kulpahintaista, ettei ainakaan mulla olis varaa joukkoliikenteel ajella vaan omalla autolla =)- Katkera vuokralainen
"-Helsingin lähiliikenteen junista puolet epäkunnossa pikkupakkasten takia?
-Ja sit vaikka tuleva auto ja kuljetusalan lakko?"
Mitä ihmettä sä koitit noilla perustella? Justhan tossa sanottiin että kannattaa ostaa uusi saunallinen KT-osake. Ja luonnollisesti se kannattaa ostaa sieltä missä palveluja on, ei mistään Vantaan perältä ja Lohjalta.
Mulle on ainakin yks hailee toimiiko joku lähijuna, kun voin kävellä palveluiden ääreen 500 metriä. Ja omaa autoa ei kannata edes harkita, jos ei työn tai vapaa-ajan takia tarvi. - Iloinen vuokralainen
Katkera vuokralainen kirjoitti:
"-Helsingin lähiliikenteen junista puolet epäkunnossa pikkupakkasten takia?
-Ja sit vaikka tuleva auto ja kuljetusalan lakko?"
Mitä ihmettä sä koitit noilla perustella? Justhan tossa sanottiin että kannattaa ostaa uusi saunallinen KT-osake. Ja luonnollisesti se kannattaa ostaa sieltä missä palveluja on, ei mistään Vantaan perältä ja Lohjalta.
Mulle on ainakin yks hailee toimiiko joku lähijuna, kun voin kävellä palveluiden ääreen 500 metriä. Ja omaa autoa ei kannata edes harkita, jos ei työn tai vapaa-ajan takia tarvi.Ellei ko. töissäkäynti palvelu sijaitse 500m päässä.
- Iloinen vuokralainen
Iloinen vuokralainen kirjoitti:
Ellei ko. töissäkäynti palvelu sijaitse 500m päässä.
Mullakin on kauppa 500m päässä, uimarantakin on 500m päässä, työpaikka 10 minuutin päässä...
Ja vapaa-aikana tosiaan tarvitsen autoa, kun oon liikkuvaista sorttia jopa asuinpaikkakuntaa myöten. - vs. normaalit ihmiset
Iloinen vuokralainen kirjoitti:
Mullakin on kauppa 500m päässä, uimarantakin on 500m päässä, työpaikka 10 minuutin päässä...
Ja vapaa-aikana tosiaan tarvitsen autoa, kun oon liikkuvaista sorttia jopa asuinpaikkakuntaa myöten.Mitä yhteistä on insinöörillä ja salamalla?
- Ensin välähtää ja sitten tutkitaan vahingot...
Insinööri on mies, joka hallitsee 150 asentoa, mutta ei tunne yhtään naista. - Thats me
vs. normaalit ihmiset kirjoitti:
Mitä yhteistä on insinöörillä ja salamalla?
- Ensin välähtää ja sitten tutkitaan vahingot...
Insinööri on mies, joka hallitsee 150 asentoa, mutta ei tunne yhtään naista.Tunnistin itseni :)
Nyt tupakalle ja kotiin..
- ölkjlöjjölk
Uusi saunallinen kerrostalo pitää olla, koska
he tottuneet omaan saunaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.922127Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n332070Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501835Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan751360- 861251
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191141Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311060Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men561003- 67936
Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?
Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.282895