Kuka seuraa missikisoja?

minä en

Ajattelin vaan kysästä muiden mielipidettä siitä katsooko kukaan missikisoja, ihan vaikka näin täällä suomessa. ite en seuraa koska missit on aika rumia yleensä.

13

1463

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kenguru71

ei ole kiinnostusta...

• ovat

Tuli vilkaistua vähän. Aikansa eläneet kisat kieltämättä. Ja aina sellaisia outoja vaatteita, nytkin näytti K-marketin tangolta ostetuilta iltapuvuilta ym.
      Mutta siis timmejä ja kauniita nuoria naisiahan nuo ovat todella. Ja erityisesti muutama heistä oli aika kissa! Nams ja Grrrr. ;)

Mutta mä tykkäänkin femmeistä, olen itsekin femme lepakko.

• tinni-tunni

en juurikaan katsele. Kauniita naisiahan ne ovat, mutta yleensä aika persoonattomia mitä vielä korostaa kun on lauma samantyyppisiä naisia hammastarha avoinna... Minä tykkään persoonallisen näköisistä naisista ja ei se persoonallinen luonnekaan ole pahasta.

Tinni-Tunni

• missikisat

ovat aikansa elänyttä viihdettä suoraan 50-luvulta. Niitä seuraa varmaan enää vanhemmat naishenkilöt sekä pikkutytöt. Missejä (=turhia julkkiksia) pukkaa joka tuutista eikä kukaan enää muista keitä olivat minkäkin vuoden miss-suomet, suomenneidot, jne. Karjamarkkinat, joissa jokainen näyttää toisensa kloonilta ja tekohymyt saavat heidät näyttämään typeriltä, vaikka eivät todellisuudessa typeriä olisikaan. Vilkaisin missikisoja ja näin kuinka he olivat opetelleet naurettavan näköisen koreografian & tekohymyt kaupan päälle ja käänsin kanavaa. Eli en seuraa missikisoja.

• sar_

Missikisat meni multa aivan ohi.

• huhhuhhuh

no tietysti jos olet itse esim.paparazzin mallilistoilla..

• Pir

Enkä mitään muitakaan kilpailuita normaalitolkuissani - paitsi jos Suomi ihan varmasti voittaa kultaa jossain lajissa, ja kas, yleensä ei sitten voita, kun minä katson, siihen meni sekin viisminuuttinen.

Jotenkin niin noloa ja säälittävää, kun yksi vain voittaa ja ihan kaikki ne muut toiveikkaat osallistujat ovat pettyneitä. Kovaa. En pystynyt seuraamaan äskeistä Sibelius-viulukilpailua, en Lappeenrannan valtakunnallista laulukilpailua jne, en. Jokainen esiintyjä tuntui maallikon korvissa hyvältä, ja varsinkin urhealta, olin jokaisen puolella, ei tommosta kestä, ja niinpä vaihdoin kanavaa kesken kilvan.

Otetaan nyt esimerkiksi vaikka nuo missikisat, ehdokkaiden kuvia tursuu väkisinkin esille mediassa, vaikkei katsoisi. Kakskytä (?) lähes täsmälleen samannäköistä nättiä tyttöä riveissä ja jonoissa, mitä nyt tukanväri vähän vaihtelee. Ja sitten joku vaan käsittämättömästä syystä pystytään simsalabim valitsemaan kauneimmaksi, ja muut pikkubarbit ovat yks kaks rumempia. On sekin!

• pätkääkään

Joo, säälittävää touhua.

• tinni-tunni

Kauniita tyttöjä rivissä, kauniita hammastahnahymyjä rivissä... Olisi edes joskus joku persoonallinen! ja jos on, niin syytetään liian lihavaksi!

Tinni-Tunni

PS. Noh, voittihan kerran yks vähän persoonallisempi! - Lola Odusoga :-)

• kakkimari
        tinni-tunni kirjoitti:

Kauniita tyttöjä rivissä, kauniita hammastahnahymyjä rivissä... Olisi edes joskus joku persoonallinen! ja jos on, niin syytetään liian lihavaksi!

Tinni-Tunni

PS. Noh, voittihan kerran yks vähän persoonallisempi! - Lola Odusoga :-)

hei "veli-matti", ootko mies vai nainen??

• tinni-tunni
        kakkimari kirjoitti:

hei "veli-matti", ootko mies vai nainen??

onko sitä vaikea uskoa? En todellakaan ole mikään keksitty henkilö. Kaikki mitä galleriasivullani on, on täysin totta. Etunimenikin on Veli-Matti, en viitsinyt laittaa sukunimeä ettei ala tulla kaikenlaisten hörhöjen roskapostia. Olen tosiaan oikeasti mies ja naimisissa ja täysi hetero.

Tinni-Tunni

• kakkamari
        tinni-tunni kirjoitti:

onko sitä vaikea uskoa? En todellakaan ole mikään keksitty henkilö. Kaikki mitä galleriasivullani on, on täysin totta. Etunimenikin on Veli-Matti, en viitsinyt laittaa sukunimeä ettei ala tulla kaikenlaisten hörhöjen roskapostia. Olen tosiaan oikeasti mies ja naimisissa ja täysi hetero.

Tinni-Tunni

no ei.. sori kun kysyin, mulle ihan sama kumpi sukupuoli, kuhan rehellinen persoona, täällä joskus kaikenlaista, juu now.. ps.Kivaa oikeesti kun palstalla kaiken tyyppisiä ihmisiä. :)

• tinni-tunni
        kakkamari kirjoitti:

no ei.. sori kun kysyin, mulle ihan sama kumpi sukupuoli, kuhan rehellinen persoona, täällä joskus kaikenlaista, juu now.. ps.Kivaa oikeesti kun palstalla kaiken tyyppisiä ihmisiä. :)

ymmärrän että voidaan epäillä, mutta yleensä kai toisin päin :-) Tuolla galleria sivuilla kaikki tosiaan pitää paikkansa ja joku tuttu varmaan voisi minut niiden perusteella tunnistaakin. Olen tosiaan sen ikäinen kun siellä mainitaan ja naimisissa. Mun asenteeni on: anna kaikkien kukkien kukkia ja kaikki me olemme ihmisiä ja kaipaamme samoja asioita, toiset haluavat niitä vastakkaiselta ja toiset samalta sukupuolelta. Jos joku saa sen samalta sukupuolelta (hellyyttä, rakkautta, seksiä...) niin mitä se minua tai ketään muutakaan haittaisi?

Tinni-Tunni

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      160
      4215
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      416
      3196
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      14
      2108
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1770
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      5
      1168
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      74
      1013
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      69
      1005
    8. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      24
      921
    9. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      54
      896
    10. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      71
      869
    Aihe