tänään. Porsailta leikataan pallit pois ilman puudutusta tai nukutusta!!! Huuto on kuulema kauhea!!! Ja sit nämä eläinaktivistit viitsii korvien ja häntien typistystä kauhistella. Mikä tehdään narkoosissa. Menisivät joskus sikalaan katsomaan! Nim: ei typ niin paha asia ole, riippuu mihin vertaa.
kuulin
7
1228
Vastaukset
- ???
samaa mieltä. Pitäis laillistaa koirien typistäminen!!!Kyllä se sattuu synnyttäminenkin ja silti niillä tehdään pentuja.
- Mapuccino
omituiset vertailut sulla!!!
Synnyttäminen on osa elämän jatkumista ja synnytyskipuihin on ihan luonnon tarkoittamat syyt, mitä ei voi sanoa typpäämisestä!
- tanja
Tuo sika juttu on aivan totta...mutta pentu jolta parin päivän ikäisenä leikataan häntä (typistetään) ei myöskään nukuteta...
- typätty
...on typistetty molemmista päistä nukutuksessa..tapoja varmasti monia. Enkä ole mikään typistystä hirmuisesti kannattava, enkä myöskään kieltävä. Ajattelin vaan kertoa että minua enemmän hirvittää se possu juttu, kuin typistys.
- -- - - --
jaa juu, mummojahan saa ryöstää, koska jotkut ryöstävät jopa pankkeja ja se on paljon pahempi juttu.
- tuleva mummo
minusta kyllä asia on päinvastoin: yhdenkin mummon ryöstäminen on satasatasatakertaa pahempi kuin pankin, koska siinä teko kohdistuu ihmiseen henkilökohtaisesti eikä epämääräiseen instituuttiin.
Mikä asia tietty sorgge ei kuulu tänne, kuten ei koko keskusteluketjukaan oikeastaan....
- on sähköpantakin
kielletty, mutta nautoja voidaan ajaa teurasautoon sähköpiiskan voimalla.
Typistys on kielletty, joten sen kanssa on vain totuttava elämään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606354- 1003302
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252616- 212228
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551798- 271736
- 251530
- 491422
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 321388