Luodut toisilleen

-Deep BLUE sky-

Muistatko kun ensikerran kohdattiin, salaa toisiamme tarkasti tutkiskeltiin? Muistatko ne ujot hymyt ja katseet joita toisillemme lahjoitettiin? Kun huomattiin kuinka katseet kohtasi, lattia kohta ujoina tuijotettiin.

Entä muistatko ne hetket kun mielet rohkaistuna kaksin istuttiin ja siellä toimistokopissa kahvia maisteltiin? Kaikista asioista ujoina juteltiin ja kilpaa hymyiltiin?

...Sinä päivänä vajosin silmiesi tummiin vesiin ja sinuun rakastuin. Aina olin sinusta todella paljon pitänyt mutta silloin katsoit suoraan sisimpääni...silloin saapui rakkaus minun elämääni.

Siitä lähtien olen sinusta haaveillut, unelmilleni siivet antanut. Siitä asti olen sinua kaivannut ja ikävääni ilmoille itkuna kantanut.

Kerran kauniina talvi-iltana taas näimme ja toisiamme silmiin katsomaan jäimme. Jälleen juteltiin ja yhdessä naurettiin. Aika loppui liian pian mut se päättyi suudelmiin.

En tiedä mitä toivot tai mitä näet minussa. Ainoa jonka tiedän näen oman rakkauteni sinussa. Haluan olla omasi, viettää aikaa luonasi. Haluan sua rakastaa, sen mukana pystyn paljon antamaan.

Mitä mieltä lienetkään sut eteeni jostain tuotiin, yhteiset rakkaudentäyteiset hetket meille suotiin. Usko tai älä meidät tähän maahan toisillemme luotiin.

Kun nähdään, ei sanoja tarvita lain. Katseet kertoo enemmän kuin tuhat sanaa sen viimeksi todistaa sain. Kun siihen lähellesi katsomaan jäin, mä rakkauden silmistäs näin.

Nyt kyselen ja mielessäin mietin miks yhdes ei olla saa, kun molemmat toisiansa ihan selvästi rakastaa? Moni muukin sitä ihmettelee,miks jäivät omilleen, kun aivan selvää on se...OLIVAT LUODUT TOISILLEEN!

...no ehkäpä peliä ei ole vielä menetetty...

3

292

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • peli?

Häviöllä ollaan kuitenkin jo pahanlaisesti kun pitää osoittaa kaipuu yleiselle palstalle. Pitäiskö jo tunnustaa tappionsa? Luodut toisilleen..liikaa pyydetty minusta. minusta tuntuu nyt että kunhan vaan olisi JOKU joka kohtelee minua ihmisenä. Muuta en pyydä tässä vaiheessa enää. Eiväthän läheskään kaikki saa rakastaa mutta voi pitää kovasti toisesta ja sen on nyt riitettävä.

• jagheter....

ja unohda en....niin kamalan surullista tää elämä.Mulla on niin vaikea olla,enkä voi kenellekään kertoa miksi....hohhoijaa.

• minulta sinulle

rakkaani.Hyväksytään se ja eletään tästä lähin niinkuin meiltä odotetaan, ei niinkuin haluttais.Olis varmaan ihan liikaa pyydetty,että sen ihanan onnen kohtaisi,jossa kaikki olis täydellistä.Ei sellaista ole eikä tule.Ei ainakaan minulle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      52
      4207
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      69
      3871
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      70
      3378
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      96
      3290
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      102
      2299
    6. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      2188
    7. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      36
      2049
    8. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      2049
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      38
      2029
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1924
    Aihe