mitä pitäisi syöttää pennulle kunse on kuralla pentu on vasta 8viikkonen ja eka kertaa kuralla
kuralla
5
406
Vastaukset
- Laddie
anna riisin keitinlientä. Siis keität riisiä runsaassa vedessä ja siivilöit riisit pois. Meidän pennulla kun oli maha vetelällä, niin kokeiltiin kasvattajan suositeltua tätä konstia, Muistaakseni seuraavana päivänä maha oli jo melkein normaalissa kunnossa.
- serop1
Minulle on joskus ehdotettu, että keitettyä kanaa pikkuisen. Seuraavalla kerrella keitettyä riisiä ja kanaa. Omalla koiralla meni ainakin ohi. Onhan sitten apteekissa tuotteita, jotka rauhottavat mahan, jos tilanne menee pahaksi. Mutta nestettä kyllä pitää tuputtaa vähän joka välissä. Oma koira onneksi on aina tajunnut itse juoda, jos sillä on ollut maha sekaisin.
- viivus
Meillä oli just 9viikkosena tän pennun maha sekasin.
Eläinlääkäri neuvoi normaalia riisipuuroa (ei esim pitkäjyväistä) jota keitetään tunti siten että siinä on vielä sitä lientäkin.
Meiän poika painoi kuusikiloa, ja eläinlääkäri neuvoi antamaan kaksi gefilus kapselia ruokaan päivässä.
Kapseli laitetaan kahtia ja jauhot ruoan sekaan.
Toivottavasti auttaa jos kokeilet.
Lääkäri sanoi ettei kannata pentua paastottaa riisin keitinvedellä.- viivus
meillä jatku hetken päästä ripuloiminen niin käytiin eläinlääkärillä ja saatiin antibioottipiikki niskaan ja hillsin tölkki ruokaa niin lähti kokonaan.
- mika82
tein riisi jutskaa toivottavasti tehoaa kiitti kaikille =)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi474097Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal623753- 703288
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963190Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no892154- 352108
- 241959
- 381939
- 311921
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231844