Dna:lla uusi etuohjelma

halvin halpenee

Uudella dna:n etuohjelmalla, moni dna-liittymä halpenee entisestään.
Viikonlopun dna-dna-puhelut -40% eli vaikkapa helmestä danaan 1,2 senttiä/min ja onnista danaan 4,14 senttiä/min.
Halvin halpenee entisestään

8

805

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SäästäjäM

Aika köyhä etu verrattuna Sonera, Elisan, Saunalahden ja Tele Finlandin etuihin. DNA pysyy edelleen markkinoiden kalleimpana liittymänä. Valitettavasti.

• edullisin halpenee

Arvasin, että joku urpo alkaa valittaa:)
        Kun antaa 40% alennusta 2 sentin puhelusta, alennus
        on "vain" 0,8 senttiä.
        Mutta kun elisa antaa 30%alennusta vapaa-ajanlitymästä niin alennus on peräti 3,87 senttiä, sehän on paljon.
        Ja kun dna-helmellä soitetaan tuo etuhintapuhelu jää minuuttihinnaksi 0,012 ja elisalla 0,093 eli noin kahdeksankertainen hinta.
        Dna:lla on vain niin edulliset hinnat, ettei ne yksinkertaisille soneralaisille tai vastaaville elisalaisille mene kaaliin, ne ovat vain niin käsittämättömän edullisia:)

• Rikas Mies
        edullisin halpenee kirjoitti:

Arvasin, että joku urpo alkaa valittaa:)
        Kun antaa 40% alennusta 2 sentin puhelusta, alennus
        on "vain" 0,8 senttiä.
        Mutta kun elisa antaa 30%alennusta vapaa-ajanlitymästä niin alennus on peräti 3,87 senttiä, sehän on paljon.
        Ja kun dna-helmellä soitetaan tuo etuhintapuhelu jää minuuttihinnaksi 0,012 ja elisalla 0,093 eli noin kahdeksankertainen hinta.
        Dna:lla on vain niin edulliset hinnat, ettei ne yksinkertaisille soneralaisille tai vastaaville elisalaisille mene kaaliin, ne ovat vain niin käsittämättömän edullisia:)

Tulee mieleen se venäläisvitsi.... uusrikkaista... Toinen sanoo "ostin tämän digitelevision 29500 eurolla", johon toinen: "Hölmö! Viereisessä kaupassa se olisi maksanut 31000 €!"

Minäkin olen niin rikas että voin ihan hyvin käyttää DNA:ta! Harmi että siinä on niin huonot palvelut....

• erittttt. petttttynyt

dnan halvoilla laskuliittymillä puhelut nyt entistäkin halvempia.

Miksei ne älyjätit muista eniten puheluistaan maksavia prepaidin käyttäjiä ollenkaan?
      Saavat hyvin rahaa, meitä kun on aika iso osa denan asiakkaista.

Ei toi meirän lauantaipuhelutarjous niin häävi ole (8,21e/min). Sitä paitsi se meirän tarjous on vain maaliskuun loppuun saakka.

Kiitos nyt vaan paljon dna.

• mut tarkista

Tarjous koskee kaikkia dna-liittymiä, joilla on etusopimus tehtynä, todennäköisesti siis myös ainakin rekisteröityjä dna-prepaideja.
        Kannattaa tarkastaa.
        Minua aarteen omisttajana tuo etu ei koske, kuin jos puhun yli 1500 minuuttia dna-puheluita, mutta eihän se sopimus mitään maksaa, joten voin sen hyvin tehdäkkin. Mun lasku tuli tänään ja oli alle 11e, joten tuon edullisempaa ei kyllä tarvii olla. Puheluita oli hiukan yli 1500 minuuttia ja tekstareita 130, jäi ilmaisia tekstareita käyttämättä siis 1370kpl!!!

• pojaat
        mut tarkista kirjoitti:

Tarjous koskee kaikkia dna-liittymiä, joilla on etusopimus tehtynä, todennäköisesti siis myös ainakin rekisteröityjä dna-prepaideja.
        Kannattaa tarkastaa.
        Minua aarteen omisttajana tuo etu ei koske, kuin jos puhun yli 1500 minuuttia dna-puheluita, mutta eihän se sopimus mitään maksaa, joten voin sen hyvin tehdäkkin. Mun lasku tuli tänään ja oli alle 11e, joten tuon edullisempaa ei kyllä tarvii olla. Puheluita oli hiukan yli 1500 minuuttia ja tekstareita 130, jäi ilmaisia tekstareita käyttämättä siis 1370kpl!!!

tiedättehän että tuo etusopimus on vuoden voimassa kerrallaaan, sitoo siis vuodeksi

• tätäkö haluttiin
        pojaat kirjoitti:

tiedättehän että tuo etusopimus on vuoden voimassa kerrallaaan, sitoo siis vuodeksi

Sonera ja elisa tuon aloitti, saunalahti peesasi, joten hyvä että danakin

• prepaidiin
        mut tarkista kirjoitti:

Kannattaa tarkastaa.

Kokeilin tilata etuoikeutta rekisteröityyn liittymääni. Tuli seuraavanlainen viesti.

"Palvelun tilaaminen ei ole sallittu liittymällesi. -dna"

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      40
      3791
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      37
      3387
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      69
      2998
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      91
      2850
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1848
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      84
      1837
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      1679
    8. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1607
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      31
      1602
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1584
    Aihe