Onko jostain sairaudesta kiinni vai johtuuko vain huonosta päivästä jos kissan peräsuolesta jää "asioinnin" jälkeen roikkumaan sontaa? Voiko johua madoista? On vain aika kiusallista kun kissa sitten vetää itseään etutassuilla maton päällä saadakseen pallerot irtoamaan...On jo muutaman kerran sattunut peräkkäin, kun ennen sellaista ei ole tapahtunut.
Roikkuva uloste
4
3955
Vastaukset
- ....
Onko ruokinassa jokin muuttunut? Jos syötät markettien kuivaruokaa, ei syytä tarvitse etsiä sen kauempaa.
- kaksi kissanpentua
ootko kattonu että onko se hius... meinaan mulla kun on pitkät hiukset ja niitä tietysti putoaa pakostakin lattialle, niin joskus kissani on niellyt hiuksen, ja kun se tulee kakan mukana pois, niiin kakka on jäänyt roikkumaan, kun se on kiinni hiuksessa...olen joutunut paperin kanssa vetämään sen varovasti irti. kuulostaa mielipuoliselta varmaan =) Tätä on sattunut muutaman kerran. Mutta voihan se olla jotain muutakin. ja ainahan kissa kannattaa madottaa pari kertaa vuodessa. pennut useammin.
- kakadu
kaksi kissanpentua kirjoitti:
ootko kattonu että onko se hius... meinaan mulla kun on pitkät hiukset ja niitä tietysti putoaa pakostakin lattialle, niin joskus kissani on niellyt hiuksen, ja kun se tulee kakan mukana pois, niiin kakka on jäänyt roikkumaan, kun se on kiinni hiuksessa...olen joutunut paperin kanssa vetämään sen varovasti irti. kuulostaa mielipuoliselta varmaan =) Tätä on sattunut muutaman kerran. Mutta voihan se olla jotain muutakin. ja ainahan kissa kannattaa madottaa pari kertaa vuodessa. pennut useammin.
tekee joskus pottaan 'helminauhan'(siis kikkareita peräkkäin),sit lähtee pois ja KOKO komeus on pitkin lattiaa! > Johtuu siitä,kun on nieleskellyt pitkän hiuksen sisuksiinsa!/Kissan kieli on taka-osaltaan erittäin karkea(riivinrauta),niin se pystyy nielemään uskomattomia esineitä.Kielen 'karhinystyt' toimivat niin että,kun kieltä eteenpäin työntäessä myötäävät ja taaksepäin tarttuvat aineeseen.Näinollen Kissa voi 'esim'syödä ½M Villalankaa!
- Sae
Löysä, tahmea kakka jää yleensä tuolla lailla "puolitiehen". Kakkaa voi muokata kovemmaksi ruualla (esim vähentämällä märkäruokia ja korvaamalla ne raa'alla lihalla, vaihtamalla raksut jne). Madot voivat myös tehdä ulosteen liian löysäksi, joten jos on pienikin epäilys matojen olemassaolosta, madota kissa.
Jos kissalla on pitkät peppukarvat, niitä voisi leikata vähän lyhyemmäksi. Kakka voi jäädä roikkumaan myös kissan syömään hiukseen, heinään, narunpätkään tms mutta kovin usein näin ei pitäisi käydä.
Kissa voi vetää peppuaan mattoon myös tukkeutuneiden anaalirauhasten takia. Kissan takapuoli voi tällöinkin näyttää kakkaiselta, vaikka "kakka" onkin oikeasti karvoihin jämähtänyttä anaalirauhaseritettä. Tähänkin vaivaan auttaa ruokavalion muutos, ja eläinlääkärillä käynti, jos vaiva ei ruokinnalla katoa. Takapuolta kannattaa suihkutella lämpimällä vedellä muutaman kerran viikossa, jolloin rauhaset tyhjentyvät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383662Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal273209- 652855
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak822677- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no801680- 281507
- 151485
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474- 281458