Moi. Mulla on kaksi pientä tyttöä: ninja lumituuli 1,2 v ja ronja aurora 3 kk.
NINJA JA RONJA
8
972
Vastaukset
- Gil
Minulla on koira nimeltä Ninja ja sen sisko on Ronja myös. ;)
Hieno nimi tuo Lumituuli.- ????
Onko pakko pahoittaa toisen mieli tuolla koira-kommentilla. Onhan niitä muillakin ihmisillä koiran nimiä. Mitäs siitä?
- Gil
???? kirjoitti:
Onko pakko pahoittaa toisen mieli tuolla koira-kommentilla. Onhan niitä muillakin ihmisillä koiran nimiä. Mitäs siitä?
pahoittaa kenenkään mieltä. Huvittama sattuma vain, kun sama nimipari ihmis- JA koirasisaruksilla. ;)
- Liisa-Maria
???? kirjoitti:
Onhan täällä monesti jo todettu asiain tila. Minun tietääkseni kenenkään ihmisen nimi ei ole Musti, Halli, Vahti tai Rekku.
- täti
Liisa-Maria kirjoitti:
Onhan täällä monesti jo todettu asiain tila. Minun tietääkseni kenenkään ihmisen nimi ei ole Musti, Halli, Vahti tai Rekku.
Niin päinhän se tietysti on, siis koirilla on ihmisen nimiä.
- pojan, sille
sopisi ehdottomasti sitten nimi Rambo Myrskysade... pakko sun on provoilla: Ninja Lumituuli, en tiedä itkiskö vai nauraisko? No, Ronja sentäs menettelee sen Auroran kanssa. Aurorakin taitaa olla yksi suosituimmista nykyään...
- älä loukkaannu
mutta ninja lumituuli on kieltämättä aika kauhea nimiyhdistelmä. Ninia on vielä sellainen siedettävä, mutta tuo on kyllä yksi kamalimmista minkä olen kuullut..
- Liisa-Maria
Kaikkea hyvää teille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383662Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal273209- 652855
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak822677- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no801680- 281507
- 151485
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474- 281458