Mä kokeilin...

Saara

Kirjottelin viime viikolla hämmästyneisyydestäni. Kirjoitin olevani kiinostunut pomostani joka on nainen. Aikaisempia kokemuksia naisista ei ole ollut, fantasioita lukuunottamatta. ´Joka kerta kun pomoni on käynyt huoneessani, olen jäänyt hengästyneenä ja kiihottuneena miettimään häntä. Olin jo päättänyt tehdä jonkinlaisen aloitteen asian kanssa, kunnes kaikki selvisi viikonlopun aikana.

Perjantaina töistä lähtö venyi töitteni takia ja viimein pääsin pakkaamaan käsilaukkuni hieman ennen kahdeksaa. Luulin olevani toimistolla yksin ja päätin käydä vielä pissalla ennen lähtöäni. Istuin veskissä oven ollessa täysin auki ja yhtäkkiä pomoni seisoi ovella iloisesti tyervehtien. Minä tuijotin hieman nolona alapää paljaana hänen edessään. Tultuani veskistä pomoni kysyi, jos lähtitin hänen kanssaan ottamaan lasillisen näin rankan työviikon päätteeksi.

Mieheni oli jo lähtenyt viikonlopuksi kaverinsa mökille talkoisiin, joten minulla oli hyvä tilaisuus tutustua pomooni. Istuimme hämyisessä baarissa ja nauroimme toistemme jutuille. Mainitsin mieheni olevan poissa ja pomoni sanoikin, että sitten minulla olisikin aikaa tehdä jotain mitä haluan itse tehdä. Silloin päätin avata pelin. Sanoin, että olisi kiva viettää viikonloppua hänen kanssaan.

Pomoni tuijotti minua hetken aikaa vakavana ja viimeinhän hymyili. Ei sanonut sanaakaan ja minua nolotti aivan sairaasti, olin jo alkamassa pahoittelemaan sanojani, kunnes hän laittoi kätnsä omani päälle ja snaoi, että hän tiesi sen koko ajan. Asiasta ei puhuttu enempää ja parin lasin jälkeen hän laittoi kätensä reiteni päälle ja ehdotti jatkoja hänen luonaan. Käsi sai aikaan pikkuhousujeni kastumisen ja valtavan sydämen tykytyksen.

Eka kertani oli taivaallisen ihana, uskomattoman ihanaa ja miljoona kertaa antoisampaa kuin olin kuvitellut. Ja nyt olen jälleen hämilläni. Mieheni tulee kotiin huomenna ja tänään jäämme pomoni kanssa ylitöihin. Rakastan miestä sisälläni ja haluan naista...

Miksi elämä on niin hankalaa ja taivaallisen ihanaa.

15

3837

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tatulove

Uskoiskohan tuohon...

• unelmoitsija :D

aikas kostealta päiväunelta..

• Saara

Näin todellakin kävi. Tänään töissä pomo on kuin ei mitää. Kauhea kutina itelläni kokoajan. Olen pahoillani, joe tämä tuntuu teistä tarinalta. Itse olen onnen kukkuloilla inakin tänään.

• selvästi

fantasia. Mutta jos omalle kohdalle sattuisi samanlainen tilanne, niin en pistäisi hanttiin.

• apina

Miksi et ole kiinnostunut meistä miehistä

• ku te
        apina kirjoitti:

Miksi et ole kiinnostunut meistä miehistä

ootte niin apinoita.

• APINA
        ku te kirjoitti:

ootte niin apinoita.

Myönnän kyllä että me miehet muistutamme apinoita,mutta eikö apinat ole ihan mukavia otuksia.Onko naisen kanssa oleminen jotenkin laadukkaampaa.

• marianne:

Eikö omatunto kolkuta? Jäät kiinni varmasti. Valheesta jää aina kiinni. Oletpa sopan keittänyt itsellesi. Pettänyt, tehnyt sen homosuhteessa ja tehnyt sen vielä pomon kanssa!

• se on
        APINA kirjoitti:

Myönnän kyllä että me miehet muistutamme apinoita,mutta eikö apinat ole ihan mukavia otuksia.Onko naisen kanssa oleminen jotenkin laadukkaampaa.

apina kulta. KYLLÄ!;)

• ......
        marianne: kirjoitti:

Eikö omatunto kolkuta? Jäät kiinni varmasti. Valheesta jää aina kiinni. Oletpa sopan keittänyt itsellesi. Pettänyt, tehnyt sen homosuhteessa ja tehnyt sen vielä pomon kanssa!

Itse tekisin samoin kun saara jos olisi tilanne....

• ihmisten
        ...... kirjoitti:

Itse tekisin samoin kun saara jos olisi tilanne....

sairaita juttuja...

• auts!

joo kyllä kuulostaa suloiselta ja ihanalta ja muööe on kans käynyt vastaavasti työkaverin kanssa. Rakastuin ja olin taivaissa kunnes... Lopputulos oli järkyttävä, nainen jätti mut kuin nallin kalliolle kun mieheni sai tietää ja raivostui ja maailmani kaatui... Jäin loppujen lopuksi yksin ja kaikkien sydän särkyi. Joten pidä varasi.

• Bi-Tyttö=)

Onks se mies ihan sun mies, vai poikaystävä?
      Joko miehesi/poikaystäväsi tietää, että oot bi?
      Ja et tykkäät pomostasi?

Kumman aijot ottaa, mies/poikayst. vai pomo?

Ei oo pakko vastaa, mut ois ihan mukava kuulla.

• on nauttia

Tyttöystäväni eksyi seinänaapurin kanssa sänkyyn minun tietämättäni, mutta kertoi kyllä jälkikäteen minulle.Olen tiennyt hänen olevan bi eikä se minua haitannut, tosin olen kyllä päässyt kolmanneksi pyöräksi useasti tämän tapahtuman jälkeen samaisen naapurin tytön kanssa. Otappa miehesi mukaan jos haluat vielä nauttia naisesta ilman syyllisyyttä, vaikka sekin kyllä vaatii parisuhteelta paljon.
        Meillä juttu on toiminut jo vuosia ja on avannut aivan uusia ulottuvuuksia seksielämäämme.

• Saara

Olen siis 30 vee avoliitoss aoleva nainen!

Avomieheni ei vielä tiedä tapahtuneesta, eikä tiedä että olen kiinnostunut myös tytöistä. Aikasemmin en ollut ajatellut naisita tälllä tavalla, mutta pomoni sai minuss aaikaan uskomatonta halua häntä kohtaan. Tullessaan huoneeseeni, alkoi sisälläni sykkiä ja hänen lähdettyään huomasin aian olevani kostunut sieltä. Nyt olen ollut pomoni kanssa muutaman kerran sängyssä ja se on ollut elämäni ihaninta ja upeinta seksiä. Silti rakastanmiestäni yli kaiken ja kaipaan myös miestä fyysisesti.

En oikein tiedä miten tulen toimimaan. Mieheni on joskus vuosia sitten kysynyt mieltäni kimppakivasta ja kieltäydyin silloin. Nyt olen miettinyt jossakin sopivassa tilanteessa kysyä kolmen kivasta...

Pelkkä ajatuskin pomostani saa minut kiihottumaan ja haluamaan häntä. Ihanapaa seksi ei voisi olla! Uskon, että en tule jättämään miestäni, mutta jotenkin olen ajatellut hänelle asiasta kertoa. Jos hän jättää minut tämän takiaa, ymmär häntä ja minuun tulee sattumaan todella paljon. En vain osaa itse tehdä valintaa mailman ihanimman miehen ja upeimman seksin välillä.

Elämä on joskus vaikeaa ja riskejä pitää ottaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      35
      11437
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      63
      9870
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      147
      5580
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3784
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      75
      3750
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3635
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3378
    8. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      24
      3183
    9. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      63
      2793
    10. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      79
      2603
    Aihe