Myyntiedustajien palkkoja??

sfsdsfs

minkä verran tienaatte noin kuukaudessa?? mahdollisuus olisi päästä erääseen keittiöfirmaan edustajaksi mut en ole ihan varma viel :( mitähän mahtavat tienata kuukaudessa?

9

2938

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ex. edustaja

Olen tehnyt edustajatöitä käytännössä kolme kertaa.
      Kiinteistöala: liikaa tunteja, netto 1600-2000/kk
      Toimisto/atk/ergonomia: liikaa tunteja, netto 1400-2500
      Mediatilamyynti: kuin vapaa-aikaa, netto 3000,-/kk.

Eli ansiot riippuvat täysin alasta ja tekemisestä.
      Ei sovi läheisriippuvaiselle, perheelliselle tai elinpiiriinsä jumittuneelle.

Aikansa kutakin, nyt olen perusmyyjä, netto 1400 ja pää kunnossa. ma-pe ja 37,5 h/vk.

• pääseee???

"Mediatilamyynti: kuin vapaa-aikaa, netto 3000,-/kk"

ja mitä vaaditaan??

• ...........................
        pääseee??? kirjoitti:

"Mediatilamyynti: kuin vapaa-aikaa, netto 3000,-/kk"

ja mitä vaaditaan??

Täyttä kusetusta. Piste.

• -myyntitykki-

viime kuusta lähes 6000e lomamatka.

• markkinamies

tuo alkaa jo olemaan melko kohtuullinen korvaus, pakko myöntää.

mikä mahtaa olla ala tai tuote?
        ei teillä ole vapaita paikkoja :)

• -myyntitykki-
        markkinamies kirjoitti:

tuo alkaa jo olemaan melko kohtuullinen korvaus, pakko myöntää.

mikä mahtaa olla ala tai tuote?
        ei teillä ole vapaita paikkoja :)

tuote on vailla vertaansa. ei oo kilpailijaa. laajennamme ympäri suomea tän vuoden aikana ja otetaan lisää ihmisiä koulutukseen. työ vaatii sitkeyttä mutta mahdollisuudet tienata ja edetä uralla ovat ainutlaatuisia. jos kiinnostaa lisää niin meilaa: [email protected] niin kerron lisää. turussa päin ollaan tällä hetkellä.

• mage am
        -myyntitykki- kirjoitti:

tuote on vailla vertaansa. ei oo kilpailijaa. laajennamme ympäri suomea tän vuoden aikana ja otetaan lisää ihmisiä koulutukseen. työ vaatii sitkeyttä mutta mahdollisuudet tienata ja edetä uralla ovat ainutlaatuisia. jos kiinnostaa lisää niin meilaa: [email protected] niin kerron lisää. turussa päin ollaan tällä hetkellä.

Moi! Voisitko kertoa mitä tuotteita myyt ja firman nimen?!. T: Mage

• Myyntitykki vm-76

noin 46500 euroa käteen, tosin tuosta palkasta maksan puhelinkulut ja yöpymiset itse. Ko. kulut saan kyllä tulonvähennyskuluihin verotuksessa. Alana tekninen myynti rautakauppoihin, autotarvikeliikkeisiin, halpakauppoihin, työkaluliikeisiin yms. Tulo sisältää palkan, km-korvaukset ja päivärahat.

• myyntialalla myös

Mutta tuohan on ihan eri juttu sitten,
        olet siis täydellä provikalla ja riskillä vetävä tykkittäjä, oma edustus vai mikä lienee kuvio?

Itse tienasin 2005 "oikeaa" rahaa reilu 35000 käteen mutta firma maksaa auton, bensat, kännykulut,yöpymiset ja tietysti päälle tulee normi päivärahat tms. Niin ja edustamiseen on käytössä firman kortti, niitä en edes osaa laskea.Eikä ne palkkaa tietysti olekkaan.

Näitä muita kulujahan tulee helposti varmaan
        2000 kuukaudessa,eikä edes riitä! Mutta hei,
        ei niitä lasketa palkaksi tietenkään!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      201
      4347
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      441
      3253
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      14
      2138
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1790
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      5
      1178
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      74
      1023
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      69
      1015
    8. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      24
      941
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      75
      908
    10. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      54
      906
    Aihe