kaduttaako

pienet häät?

Ihan ajattelin gallupmaista kyselyä :) Elikkäs olen tässä menossa muutaman viikon päästä naimisiin. Vihkiminen on kappelissa ja vieraina on vain sisarukset ja vanhemmat. Tämän jälkeen käydään sapuskoimassa ravintolassa. Nyt on tullut "huutia" tuttavalta, joka meni myös samalla mittapuulla naimisiin, että kuinka kaduttaa ja hävettää kertoa kavereille omista pieneistä häistä. Mutta, mutta, oletteko jälkikäteen katuneet, jos olette menneet naimisiin pienimuotoisesti?

10

2068

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • buteo

      En ole koskaan katunut.
      Pienet häät muinoin oli meilläkin.Vanhemmat ja sisarukset paikalla.
      En käsitä että mitä ihmeen häpeämistä on pienissä häissä????
      Jokainenhan menee tyylillään naimisiin,älä sinä vain ala miettimään mitä muut ajttelee!
      TEIDÄN häänne ne on,pitäkää semmoiset kuin teille sopii.
      Onnea!

    • ma-rina

      mieheni pyysi pieniä häitä, ja koska päivän oli takoitus olla yksi onnellisimpiamme en tullut mieleenikään olla suostumatta pyytöön.

      en käsitä, mikä siinä kaduttaisi. meidät vihittiin lapsuudenkodissani pilvettömän kesätaivaan alla ja läsnä olivat kaikki lähimpämme. täydellistä.

      muutama asia kuitenkin harmittaa. olisin halunnut isäni saattavan minut alttarille, se vaan ei nyt sitten käynyt päinsä. ja olisin halunnut häävalssin, vaan kun ei ollut tanssihäät eikä mieheni edes osaa tanssia, niin en sitä saanut. pikkujuttuja, mutta ehkä siksi vieläkin pyörin hääpalstoilla lukemassa toisten morsianten suuresta päivästä :-)

    • Leidi

      Olen avioitunut kahdesti. Ensimmäisellä kerralla oli isot kirkkohäät, toisella kerralla pienimuotoinen vihkiminen. 15 vierastamme olivat mukana maistraatissa ja sitten aterioitiin kauniissa paikassa.

      Toiset hääni jäivät mieleen kauniinpana ja tunnelmallisempana tilaisuutena kuin ensimmäiset.

    • kaduta!

      Meillä oli hyvin pieni tilaisuus maistraatissa ja sitten kahvittelua, jonka jälkeen lähdimmekin suoraan omille teillemme... Menimme naimisiin meitä varten. Olimme tuona päivänä "onnesta mykkyrällä". Ja olemme vieläkin. Sen sijaan, että "hävettäisi" kertoa pienistä häistä tutuille, olemme tainneet puhua liiankin kanssa. ;-) Eli jos pienet häät ovat sitä, mitä te kaksi haluatte, niin anna tuttavan hävetä rauhassa edelleen omia häitään, sääli ettei hän osaa nauttia tuon merkittävän päivänsä muistosta.

    • Nimetön

      Älä vaivaa päätäsi muiden ajatuksilla.Ne on TEIDÄN häät ja piste.Jokainen tekee omannäköisensä häät.

    • morsian -06

      Olen ihan samaa mieltä muiden kanssa. Itselleni on tulossa n. 40 ihmisen häät, ei siis kovin isot. Alunperin olin suunnitellut pieniä perhehäitä, mutta missään vaiheessa en voinut kuvitellakaan satojen vieraiden täyttämiä häitä! Luultavasti häpeäisin _niitä_ lopunelämäni.. turhaa pröystäilyä.. =) Iloista hääjuhlaa!

      • Maaru

        Menimme naimisiin viime kesänä. Vietimme ns. salahäät, eli kerroimme vihkimisestä kaikille vasta seuraavana päivänä.

        En ole katunut hetkeäkään!!!!!!

        Häät olivat kauniit (!) Me olimme kahden ja lupasimme toisillemme rakastaa myötä- ja vastoinkäymisissä.

        Oikeasti tunnelma oli aivan ihana, koko päivä oli elämäni ihanin päivä. Vihkimisen jälkeen kävimme syömässä hyvin paikallisessa ravintolassa ja sen jälkeen vietimme hyvin kiihkeän hääyön omassa vuoteessamme.

        Olen edelleenkin hyvin onnellinen ratkaisustamme, enkä tosiaan häpeile "pieniä" häitämme.


    • vaimoke

      Ei kaduta pätkääkään. Ja meillä todellakin oli pienet häät. Vieraita oli vain 4, lähinnä siksi, että saimme läiheiset ja rakkaat ihmiset todistajiksi. Ei tarvinut stressata järjestelyistä juuri paljoakaan, minulla oli upea hääpuku. Ei mikään kermakakku vaan hillitty ja tyylikäs melko vartalon myötäinen. Hääkuvista tuli todella upeat. Vihkimisen jälkeen oli sitten ruoka ja kahvit ravintolan kabinetissa ja sitten lähdimme häämatkalle.
      Itse olisin katunut jos olisimme sukulaisten toiveen toteuttaneet suurista häistä. Mutta pidimme itse sellaiset häät kuin halusimme ja päivä oli todella upea :)
      Joten tuskin tulet katumaan sinäkään, mikäli häät ovat sellaiset kuin olette halunneetkin.
      Häät ovat aina jostain syystä sellainen juhla, että puolisukua häseltää pyytämättäkin niiden kimpussa välittämättä pätkääkään mitä itse pari haluaa. Ja ainakin vähintään kommentoidaan joskus ilkeästikin muiden ratkaisuja. Itse vältimme moisen näillä pienillä salahäillämme. Jälkikäteen olemme kyllä saaneet muutaman kiukkuisen sukulaan suun tukkia aika tylystikin, muistuttamalla ettei asia kuulu hänelle missään määrin.

    • parhaat häät

      Paikalla ne kaikkein rakkaimmat. Intiimi tunnelmallinen tilaisuus. Aivan ihanat. En vaihtaisi milloinkaan isoihin häihin, joissa ei kaikkia ennätä puhutella ja ei edes tunne, jos suoraan sanotaan.

      Teille toivotan Onnea ja Ihania Pieniä Häitä ja Kauniita Muistoja!

    • Vaimo 26v

      Ei kaduta yhtään.

      Maistraatissa vihittiin, kuvat otettiin ja omassa kodissa kahviteltiin. Molempien perheet oli paikalla. Meinattiin ensin syksyhäitä, mutta kun ei viihdytä sillälailla keskipisteenä ja häät on aika stressaavat myös, niin päädyttiin hoitamaan se itse tarkoitus, eli toisillemme lupautuminen lyhyemmän kaavan mukaan.

      Tarkemmin kun mietti asiaa, päätettiin, että sitten joskus kun on oma talo ja piha, otetaan vielä kirkon siunaus liitolle ja pidetään pienet puutarhakemut samalla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      59
      1927
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1672
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1594
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1425
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe