Jees ! akka jäi nalkkiin.Menin mökille lauantaina,ja kuinkas ollakkaan oli auton jäljet pihassa ei siellä ketään oolla pitäis.Akan piti lomailla äitinsä luona viikon lopun.pysäköin auton ja päästin koiran irti,kuinkas ollakkaan koira vainus jotakin.Käskystä koira tuli jalalle,eli viereen,menin hirsimökkiin sisälle akka siinä naimatakkuja perukki täynä.Ja nyt tää paras stoori,kun mä tapasin Tuulan niin aateltiin tulla tänne,ihan vahingossa tultiin.Jaha päättelin mutta missä tuula on,akka vastas se lähti.No hyvä päästän koiran irti,Kaamea huuto älä,älä päästä.se on puuvajassa,Jore työkaveri,niin mitä me tästä opimme osta yksin niin pidät omaisuutesi itse.
Nyt repes
et silleen
6
965
Vastaukset
- utelias
sitte tapahtu? Jätit parhaat palat kertomatta.
- auto....
missä se oli? Pihassa jäljet,eikä autoa näkynyt?
Vai onko tässä joku neljässkin mukana? Heitti Joren ja muijas mökille.- eilatti
mietin minä, jokin tarinassa ei nyt oikein täsmää.
- -?-
Heräsitkö hiestä märkänä?
- tuffe
jos se olikin päiväuni... märkä ;))) eeeh.. missä mun deletenappula on :/
- jo kauan
Seksifantasioille ja -novelleille on oma osastonsa. Äläkä vaan väitä, että olet niin idiootti, että repostelet täällä perheasioitasi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411301- 629162
- 1375455
- 1443754
- 753690
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373599- 403348
- 612713
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722430Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal152249