Tässä oppaassa kerron siis miten maksat jäsenyyden LUOTTOKORTILLA.
Jäsenyyden maksamiseen sinun täytyy olla yli 18-vuotias, ellet maksa vanhempiesi kanssa tai vanhempiesi kortilla, niinkuin monet tekevät.
Maksutapoja on kaksi: Luottokortilla maksaminen ja PayByCash. En ole koskaan maksanut enkä perehtynyt PayByCash-tyyliin, eli en osaa neuvoa siinä asiassa.
Luulen kyllä, että suurimmalla osalla on luottokortti.
1. Aivan aluksi siis klikkaat Runescapen sivulta "Start a new subscription"-linkkiä.
Tämän jälkeen kirjaudu sisään ja valitse oma korttisi kolmesta: Visa, Mastercard tai Delta.
(Sisäänkirjautuminen saattaa tulla myös kortin valitsemisen jälkeen.)
2. Täytä seuraavat kohdat:
Your real name: Koko nimesi, ei vain etu- tai sukunimi.
Address: Osoitteesi, eli kadunnimi ja talonnumero.
Post/Zipcode: Postinumero, eli yleensä 5-numeroinen numerosarja.
Telephone: Puhelinnumerosi.
Email: Sähköpostiosoitteesi.
Laita ruksi kohtaan "I have read and agree to the Terms and Conditions". Täten hyväksyt lisenssisopimuksen.
Laita ruksi myös kohtaan "I am making a payment on behalf of myself or a member of my immediate family", jos olet tekemässä maksua muulla kuin omalla kortillasi.
3. Nyt tulee täyttää maksamisen tärkeimmät kohdat.
Card Type: Valitse uudestaan korttisi kolmesta vaihtoehdosta.
Card Number: Kortin tunnusnumero. (Yleensä aika pitkä numerosarja.)
Cardholder's Name: Kortinhaltijan nimi, EI SINUN OMA NIMESI, VAAN KORTIN OMISTAJAN NIMI.
Valid From: Aseta kuukausi ja vuosi, milloin jäsenyytesi alkaa. Itse asiassa sinun täytyy antaa nykyinen kuukausi ja vuosi, koska et voi asettaa sitä sillä lailla, että jäsenyys alkaa esim. 2 kk kuluttua.
Expiry Date: Tässä valitset jäsenyyden loppumisen päivämäärän, eli itse asiassa kuinka kauan jäsenyytesi kestää.
Card Verification Number: Kolminumeroinen numerosarja, joka yleensä löytyy jostain kohtaa kortista. (Ei välttämättä löydy kuvan osoittamasta kohdasta.)
Nyt olet maksanut jäsenyytesi. Jos maksu onnistui, aukeaa sinulle uusi sivu, josta sinun pitää/kannattaa ottaa siinä oleva numerosarja muistiin.
Tätä numerosarjaa tarvitset, jos esim. teet "Recover a lost password"-lomakkeen palauttaaksesi salasanasi.
Joten laita se muistiin oman etusi vuoksi!
Huom! Jos huomaat valinneesi jäsenyydellesi väärän loppumisajan, voit aina peruuttaa jäsenyytesi.
Peruuttaminen tarkoittaa sitä, että kun peruutat jäsenyytesi, se loppuu sitten kun seuraavan kuukauden pitäisi alkaa, joten jäsenyys ei lopu heti.
Jos laitoit jotain epähuomiossa väärin, et tietenkään pääse eteenpäin. Yleensä väärin menneeseen kohtaan tulee merkki, että tiedät mikä meni väärin.
Jäsenyyden maksaminen
11
1580
Vastaukset
- tietämätön aina
Jos haluan maksaa visa elecktronilla, pitääkö silloin klikata sitä VISA kortin kuvaa vai pystyykö ainoastaan maksamaan normaalilla visalla eikä visa elecktronilla?
Olen kuullut jostain että luottokortilla voi tehdä sillä tavalla, että jäsenyyden pituutta ei tarvitse päättää vaan sitten kun haluua sen loppuvan niin painaa omista memberasetuksista vaan changel.(miten se nyt kirjotettiinkaan..)- Irezum
Hyvä kysymys.
Käsittääkseni Visa ja Visa Elecktron on tuossa suhteessa sama asia. Eli klikkaa Visa-kortin kuvaa.
Minäkin olen kuullut, että jäsenyys jatkuu niin kauan kuin sielu sietää, ja se loppuu vasta kun itse haluaa.
Tämähän käy yksinkertaisesti niin, että tilaat jäsenyyttä vaikka vuoteen 2015 (heh!), niin ei tarvitse vähään aikaan tilata. :-) - tietämätön aina
Irezum kirjoitti:
Hyvä kysymys.
Käsittääkseni Visa ja Visa Elecktron on tuossa suhteessa sama asia. Eli klikkaa Visa-kortin kuvaa.
Minäkin olen kuullut, että jäsenyys jatkuu niin kauan kuin sielu sietää, ja se loppuu vasta kun itse haluaa.
Tämähän käy yksinkertaisesti niin, että tilaat jäsenyyttä vaikka vuoteen 2015 (heh!), niin ei tarvitse vähään aikaan tilata. :-)Miten se jäsenyys sitten lopetetaan?
Ja mikä on joku ihme koodi(sen saa vain jos on tai on ollut memberi)jolla saa pöllityn ukkonsa takaisin helpommin kuin rekoveryllä?
Se saattaa olla sama minkä mainistis jo tuossa ekassa viestissä joka pitää säästää.. mikä sen koodin nimi sitten on? onko sillä ees nimee? - Irezum
tietämätön aina kirjoitti:
Miten se jäsenyys sitten lopetetaan?
Ja mikä on joku ihme koodi(sen saa vain jos on tai on ollut memberi)jolla saa pöllityn ukkonsa takaisin helpommin kuin rekoveryllä?
Se saattaa olla sama minkä mainistis jo tuossa ekassa viestissä joka pitää säästää.. mikä sen koodin nimi sitten on? onko sillä ees nimee?Nyt en kyllä muista sen nimeä. :-(
Tai sitten erehdyin: Sun sähköpostiin tulee semmonen numerosarja nimeltä "Transaction ID". Mutta sitä maksun jälkeenkin tullutta kyllä tarvitsi johonkin, en vain muista mihin.
1. Jäsenyyden voit lopettaa Runescapen sivuilta klikkaamalla "Cancel an existing subscription"-linkkiä. Kirjaudu sisään klikkaamalla "Option 1"-kohdassa olevaa linkkiä.
2. Tämän jälkeen valitse sopiva vaihtoehto, miksi lopetat jäsenyyden.
Kohdan valitsemisen jälkeen mene linkkiin: "Go to unsubscribe confirmation".
3. Nyt klikkaa "Unsubscribe (sinun hahmosi nimi) account".
Toinen vaihtoehto, jos et muista hahmosi salasanaa/hahmosi on varastettu, on olemassa:
1. Toista kohta 1 ylempää, mutta valitse nyt "Option 2".
2. Laita luottokortin numero ensimmäiseen kohtaan. (Luottokortti, jolla maksoit).
Toiseen kohtaan päivämäärä, milloin jäsenyyden oli määrä päättyä.
Kolmanteen nimi, jonka olit asettanut alunperin. (Ei kortinhaltijan nimi).
Ja viimeiseksi tietenkin sähköpostiosoite. - tietämätön aina
Irezum kirjoitti:
Nyt en kyllä muista sen nimeä. :-(
Tai sitten erehdyin: Sun sähköpostiin tulee semmonen numerosarja nimeltä "Transaction ID". Mutta sitä maksun jälkeenkin tullutta kyllä tarvitsi johonkin, en vain muista mihin.
1. Jäsenyyden voit lopettaa Runescapen sivuilta klikkaamalla "Cancel an existing subscription"-linkkiä. Kirjaudu sisään klikkaamalla "Option 1"-kohdassa olevaa linkkiä.
2. Tämän jälkeen valitse sopiva vaihtoehto, miksi lopetat jäsenyyden.
Kohdan valitsemisen jälkeen mene linkkiin: "Go to unsubscribe confirmation".
3. Nyt klikkaa "Unsubscribe (sinun hahmosi nimi) account".
Toinen vaihtoehto, jos et muista hahmosi salasanaa/hahmosi on varastettu, on olemassa:
1. Toista kohta 1 ylempää, mutta valitse nyt "Option 2".
2. Laita luottokortin numero ensimmäiseen kohtaan. (Luottokortti, jolla maksoit).
Toiseen kohtaan päivämäärä, milloin jäsenyyden oli määrä päättyä.
Kolmanteen nimi, jonka olit asettanut alunperin. (Ei kortinhaltijan nimi).
Ja viimeiseksi tietenkin sähköpostiosoite.Mitä tekee Tracker ID:llä ja mistä sen saa???
- Irezum
tietämätön aina kirjoitti:
Mitä tekee Tracker ID:llä ja mistä sen saa???
Missä yhteydessä olet törmännyt Tracker ID:een?
Tracker ID:tä tarvitsee salasanan palauttamisessa. - Pertsa
Eli kaiken järjen mukaan sillä ei voi maksaa.
- thanhvan86
Pertsa kirjoitti:
Eli kaiken järjen mukaan sillä ei voi maksaa.
mutta minulla se Visa Ele kortti toimii :D
- noobikoira1
älä sano jäsenyyden vaan memburuuden!!!!
- Irezum
Se nyt on varmaan suhtkoht sama asia miten sanoo.
- oksuu
nykyään täällä on vaan expiry date nii mitä sitten??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi403691Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal333264- 692888
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912730- 351758
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811709- 241549
- 281517
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231484- 281478