Jee kihloissa ollaan ja sormus kiiltelee.
Pitää vain miettiä niitä häitä ja juhli vai karkaisiko vain maistraattiin.. se kyllä sopisi minulle oikein hyvin.
Kamalaa olisi olla morsian, joka haluaa täydellistä päivää häille ja saa itsensä niin piippuun häiden järjestämisessä, että sitten vain väsyneenä nuokkuu koko juhlapäivän ja illalla nukahtaa sänkyyn, kun se on ohi.
Olisihan se upeeta, jos joku järjestäisi puolestani.. vähän kun siinä jossain tosi tv sarjassa.. En kylläyhtään nipottaisi saisivat ne ihmiset jotka vaivautuvat ihan vapaat kädet. ainoastaan se kenet haluan häihini on tärkeää ja että puku pysyy päällä oli se sitten millainen tahansa.. muulla ei ole väliä.
maistraattin karataan vai?
9
1426
Vastaukset
- idea mielestäni
mäkin oon miettinyt tota "karkaamista". Näin välttyisi "vevoitteista" kutsua sukua, jota ei halua paikalle. niille vois vain sanoa että karattiin vihille. Paljon helpompi kuin sanoa että oli pienimuotoiset häät mihin teitä ei kutsuttu.
Ja sit vois pitää naimisiin on menty-kemut niiden kanssa joista todella pitää. ja ne olisi vain kemut ystävien kesken.- itse kokenut
Minä ja mieheni menimme naimisiin viime kesänä "karkaamalla maistraattiin". Emme kertoneet kellekkään sukulaisille ym, vaan teimme asiasta vain meidän kahden välisen juhlan, jota oli todistamassa maistraatissa kaksi todistajaa, jotka olivat maistraatin puolesta.
Olimme pukeutuneet kuin morsian ja sulhanen, ja kävimme valokuvaamossa ikuistamassa muiston suuresta päivästämme.
Jälkikäteen kerroimme sukulaisille ym että olemme karanneet naimisiin ja sitten pidimme pienet kahvikekkerit lähisuvulle. Emme ole kertaakaan katuneet mieheni kanssa että menimme naimisiin "vain" maistraatissa (eikä kaikkine kermakakkuineen ja tietyn värisine kukkineen)ilman kaikkia sukulaisia ja ystäviä. Teimme siitä vain meidän kahden välisen asian eikä mitää suuria sukujuhlia.
Ilman muuta suosittelen maistraattinaimisiinmenoa :) - jossupossukka
itse kokenut kirjoitti:
Minä ja mieheni menimme naimisiin viime kesänä "karkaamalla maistraattiin". Emme kertoneet kellekkään sukulaisille ym, vaan teimme asiasta vain meidän kahden välisen juhlan, jota oli todistamassa maistraatissa kaksi todistajaa, jotka olivat maistraatin puolesta.
Olimme pukeutuneet kuin morsian ja sulhanen, ja kävimme valokuvaamossa ikuistamassa muiston suuresta päivästämme.
Jälkikäteen kerroimme sukulaisille ym että olemme karanneet naimisiin ja sitten pidimme pienet kahvikekkerit lähisuvulle. Emme ole kertaakaan katuneet mieheni kanssa että menimme naimisiin "vain" maistraatissa (eikä kaikkine kermakakkuineen ja tietyn värisine kukkineen)ilman kaikkia sukulaisia ja ystäviä. Teimme siitä vain meidän kahden välisen asian eikä mitää suuria sukujuhlia.
Ilman muuta suosittelen maistraattinaimisiinmenoa :)tahtoo kans! :)
Tosi hienoa että jotkut uskaltaa olla muutakin kuin niitä kermakakku-unelmia joita suunnitellaan 2 v etukäeen!!!!!! - alkuperäinen kirj
jossupossukka kirjoitti:
tahtoo kans! :)
Tosi hienoa että jotkut uskaltaa olla muutakin kuin niitä kermakakku-unelmia joita suunnitellaan 2 v etukäeen!!!!!!En kyllä jaksaisi itse 2 vuotta suunnitella häitä!
Ajattele, jos morsio siinä vaan öösää häitten kimpussa niin, että parisuhde unohtuu ja sulho kyllästyy katselemaan moista..on näinkin käynyt. en toki sano että näin käy aina!
Juuri eilen puhuimme mieheni kanssa häistä, jotka kuulemma ovat ennemminkin vuoden kuin kahden sisällä tapahtuvat. :) mulla taitaa olla vähän hoppu vaikken olekaan vielä itse ehkä valmis siihen niin nopeasti kun ajattelisin..
Mies sanoi, että mitä enemmän aikaa kuluu (suhteessa minun kanssani) sitä paremmalta maistraatti kuullostaa. Hän oli ajatellut perinteisiä kirkkohäitä aiemmin, mutta silloin hän ei vielä ollut niinkään tietoinen siitä hössötyksestä mikä häihin liittyy. nytkun hän siitä tietää: "en kyllä saatana mihinkään sellaiseen pystyisi". ja miksi kutsua jotain sukulaisia joihin ei ole juurikaan yhteyttä.
nooh! ehkä mä oon myynyt tämän idean hänelle.. mutta kuitenkin tunnen tämän miehen ja ihmettelin kirkkohää hommaa muutenkin.. nyt se itsekin sitten on ihan tunteenkin puolella näköjään tajunnut asian. - Jossu
alkuperäinen kirj kirjoitti:
En kyllä jaksaisi itse 2 vuotta suunnitella häitä!
Ajattele, jos morsio siinä vaan öösää häitten kimpussa niin, että parisuhde unohtuu ja sulho kyllästyy katselemaan moista..on näinkin käynyt. en toki sano että näin käy aina!
Juuri eilen puhuimme mieheni kanssa häistä, jotka kuulemma ovat ennemminkin vuoden kuin kahden sisällä tapahtuvat. :) mulla taitaa olla vähän hoppu vaikken olekaan vielä itse ehkä valmis siihen niin nopeasti kun ajattelisin..
Mies sanoi, että mitä enemmän aikaa kuluu (suhteessa minun kanssani) sitä paremmalta maistraatti kuullostaa. Hän oli ajatellut perinteisiä kirkkohäitä aiemmin, mutta silloin hän ei vielä ollut niinkään tietoinen siitä hössötyksestä mikä häihin liittyy. nytkun hän siitä tietää: "en kyllä saatana mihinkään sellaiseen pystyisi". ja miksi kutsua jotain sukulaisia joihin ei ole juurikaan yhteyttä.
nooh! ehkä mä oon myynyt tämän idean hänelle.. mutta kuitenkin tunnen tämän miehen ja ihmettelin kirkkohää hommaa muutenkin.. nyt se itsekin sitten on ihan tunteenkin puolella näköjään tajunnut asian.Katoppas, jollain muullakin on vastaava tilanne. Mäkin oon aina haaveillu "prinsessahäistä" hääpukuineen ja häämarsseineen etc., mutta mun mieheni ei juhlista välitä vaan menisi naimisiin mielummin maistraatissa. Kihlat on jo varattu kultakaupasta, mutta häistä ei vielä tietoakaan, koska ne MAKSAA, eikä sellaseen määräaikaisessa työsuhteessa olevilla ole mahiksia. Mutta jos maistraatissa menis naimisiin, vois mennä vaikka ens viikolla. Ja sitäpä hän on minulle sanonutkin. Siinäpä sitä onkin pohdittavaa, että onko itse naimisiin meno tärkeämpää vai naimisiin meno isojen juhlien kera. Toisaalta olen sitä maistraattihommaa harkinnut, mutta sitten kuitenkin miettinyt, jäisikö asia joskus harmittamaan. Joka tapauksessa kihloihin mennään seurustelun vuosipäivän kunniaksi (ei ensimmäisen...) ja häät seuraavat sitten ennemmin tai myöhemmin muodossa tai toisessa. Pääasia, että seuraavat ;)
- Omppu
Mistä niissä häissä monelle tulee niin kauhea stressi? Olen ajatellut, 20-40 hengen häitä. Stressi tulee korkeintaan siitä, jos ei meinaa löytyä sopivaa hääpukua ja pitopalvelua. Mitään ohjelmaa en järjestä (leikkejä yms.). En askartele kutsuja, karkkeja ja koristeita. En voi kuvitella itseäni hössöttämässä ja väkästämässä jotain koristeita. Kuka niitä ees huomaa tai muistaa...
- Omppu
Monella kai stressi tulee niistä sukulaisten kutsumisesta tai kutsumatta jättämisestä. Meillä on helppoa, kukaan ei loukkaannu jos ei kutsuta. Kun ei olla oikeastaan ollenkaan yhteydessä muuta kuin sisaruksiin (yhteensä 2, joista toisella vain lapsia) ja vanhempiin. Muita sukulaisia ei tarvitse kutsua. En ole itsekään ollut sukulaisten häissä vuosiin ja ei ole haitannut yhtään!
- pilkku
Me menemme maistraatissa naimisiin, sen jälkeen viineriä ja kahvia sukulaisten luona. Johtuu lähinnä siitä että rahatilanne huononi arvaamatta, mutta kun hääpäivä oli jo sovittu niin silloin sitten mennään naimisiin. Eihän se oikeastaan kenellekkään muulle kuulukkaan. Minulla ei ole ainakaan tarvetta lätkiä etusivun lööppiä siitä aiheesta että menen naimisiin. Rakkaus ja mies riittävät :)
Tulevaisuudessa voi sitten pitää ihan isomman hääjuhlan, tehdä siitä juuri niin täydellisen kuin haluamme. Pappi antamaan sitten siunauksensa sinne koivukaaren tykö ja sitten juppijatkot :)- bsksdj
minäkin haluan joskus tulevaisuudessa vain ja ainoastaan maistraatissa naimisiin,en ole koskaan tyjännyt isoista häistä.pienet ovat oaan mieleen paremmat...Johtuu myöskin varmaankin siitä että en ole koskaan myöskään tykännyt olla isossa kaupungissa missä on paljon iumisä taikka paikassa yleesäkkään jossa on paöjon ihmisiä..Onnea vaan sinulla ja miehellesi.hyvää tulevia vuosia yhdessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383819Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362954Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81855Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71924
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44764
- 65731
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708