Apua! Gerbiilin huono kunto

tyttö-

Minulla on kaksi gerbiiliä, ja toinen on mennyt yhtäkkiä huonoon kuntoon. Muutos on tapahtunut ihan päivässä. Se vaan makaa eikä oikein liiku, ja ihankuin sydän näyttäisi lyövän vähän hitaammin. Huomasin myös että siltä lähtisi vähän karvaa. Se syö vähän ja hitaasti. Mikähän sillä voisi olla, vai onko se vaan väsynyt? Ripulia se ei taida olla, eikä sillä näy mitään pattiakaan missään. Eikä se pidä mitään outoja ääniä.

Onko kellään ollut samanlaisesta asiasta kokemusta?

4

287

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuinka vanhoja gerbiilisi ovat? Se saattaa olla vanhuutta...Jos gerbiilisi ovat jotain 2,5-3 vuotiaita hyvinkin ne saattavat vanheta. Sen olisi hyvä antaa jäädä "eläkkeelle". Jos tilanne ei parane kannattaa käydä eläinlääkärissä.

      • Tupiuh

        Tuo vanheneminen voi hyvinkin olla syynä. Itselläni silloin, kun vielä omistin gerbiileitä, saattoivat mennä nopeasti huonoon kuntoon. Sitä saattoi kestää useamman päivän ja paremmasta suunnasta ei ollut tietoakaan. Eräs päivä sitten koitti se kun vanha gerbburouvani lähti sateenkaarisilloille. Käytä eläinlääkärissä, mutta voisin kyllä epäillä, että lähtö voi olla lähellä. :(


    • minisusi

      Hei.
      mahtavatko gerbiilini olla riidoissa tai jotain kun ennen ne nukkuivat puutalossa yhdessä ja nyt aamuna huomasin että ne nukkuivat erillään.
      miten tlianteen voi hoitaa?
      gerbiilini ovat vuoden vanhoja.

      • Erillään

        MIks het vedät tämmösen johtopäätöksen? Eikö ne sais nukkua erillään? On munki gerbut nukkunut erillään monta kertaa enkä oo mtn ihmeellistä havainnu.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mites meillä nainen tämä yhteys

      Onko se yhteistä se kokemus siitä, että tunnemme syvästi toisemme? Tunnemme vetoa ja sielunyhteyttä, jotain kuin toisest
      Ikävä
      66
      1270
    2. Miltä kaivattusi näyttää

      Kehtaako esitellä kenellekään? 🤣🙆‍♂️
      Ikävä
      51
      942
    3. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      51
      834
    4. Olen lihonut vähän

      Sekin nolottaa. Onneksi ei nähdä ihan heti. Ehdin palata ennalleni.
      Ikävä
      97
      798
    5. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      58
      760
    6. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      83
      740
    7. Toivoisin niin

      Että edes kerran heräisin vierestäsi uuteen aamuun.. 💔
      Ikävä
      41
      671
    8. Tiedät, että ottaisin yhteyttä heti

      Ja ihan kevyesti, jos vain tietäisin, että se on toivottua. Miehelle naiselta.
      Ikävä
      30
      650
    9. Miksi, siis miksi haluat kirjoitella minun kanssa?

      En vain oikeen ymmärrä. Onko sulla tylsää, vai mikä homma?
      Ikävä
      52
      643
    10. Mitä haluaisit sanoa

      Minulle? Tiedän että aikaa on kulunut mutta ihan mielenkiinnosta, kuitenkin kutkuttelit mun sisintä. T. V
      Ikävä
      42
      635
    Aihe