Voisiko jotkut silmänsä leikkauttaneet kertoa, kumpaan kannattaisi mennä Lasik- leikkaukseen? Pelottaa, että kuulun niihin pariin prosenttiin, joilla se ei kuitenkaan onnistu.. :(. Kummassa paikassa paremmat lääkärit? Jotenkin tuntuisi turvalliselta Medilaser, kun toinen lääkäreistä on leikkauttanut omat silmänsä liikekumppanillaan, niin täytyy kai olla pätevä lääkäri, kun jopa kollega antaa silmänsä operoitavaksi.. onko näin?
Medilaser vai Mehiläinen???
6
1838
Vastaukset
- Susanna
Medilaserissa kävin parisen viikkoa sitten, ja kaikki sujui suunnitelmien mukaan. Lääkäri ja hoitajat olivat mukavia ja asiantuntevia, kaikkiin kysymyksiin vastattiin ja palvelu on ollut hyvää. Esimerkiksi kontrolliajan löytäminen oli vaikeaa omien aikataulujeni takia, mutta aina tältä vastaanoton naiselta löytyi uusi aika, ja nopeasti vastattiin sähköposteihin. Silmäni leikkasi juuri tämän toisenkin lääkärin silmät operoinut:) Lisäksi lääkäri itse päivystää myös illat ja viikonloput kännykän päässä, jos tulee ongelmia. Paljon sai infoa ennen leikkausta, joten tiesi edes suurin piirtein miten leikkaus käytännössä kulkee. Suosittelen!
Eräs tuttava kävi Mehiläisessä noin vuosi sitten, siellä leikkaushuoneeseen pääsi myös saattaja, ei ainakaan minun mielestäni kovin hygieenistä. Vaikkei kyse olekaan mistään avoleikkauksesta, ainakin Medilaserissa koko leikkaushenkilökunta oli leikkausasuissa ja suojaimissa. Muuten kai kaikki oli sielläkin mennyt ok, ei sillä.- Medilaserissa
... ja hyvä oli! Hyvä palvelu, hyvä esitutkimus (ja huom! pupillit laajennettuina niin kuin suositellaan), hyvin sujunut leikkaus, hyvät jälkihoito-ohjeet kontrollit ja tyytyväinen, hyvin näkevä asiakas.
Silmäni leikkasi Petri Oksman, ihana mies :) - mmmmm
Medilaserissa kirjoitti:
... ja hyvä oli! Hyvä palvelu, hyvä esitutkimus (ja huom! pupillit laajennettuina niin kuin suositellaan), hyvin sujunut leikkaus, hyvät jälkihoito-ohjeet kontrollit ja tyytyväinen, hyvin näkevä asiakas.
Silmäni leikkasi Petri Oksman, ihana mies :)kiitos vastauksista
- 02%
mmmmm kirjoitti:
kiitos vastauksista
...kunhan muistavat, että sarveiskalvon paksuus on mitattava. Itse kuulun juuri niihin tapauksiin, joille operaatiota ei voi tehdä, koska kalvo on liian ohut. Operaatio kannattaa unohtaa, jos silmäsi eivät sovellu leikkaukseen, kts. http://www.lasikdisaster.com/
- Minä täällä hei
02% kirjoitti:
...kunhan muistavat, että sarveiskalvon paksuus on mitattava. Itse kuulun juuri niihin tapauksiin, joille operaatiota ei voi tehdä, koska kalvo on liian ohut. Operaatio kannattaa unohtaa, jos silmäsi eivät sovellu leikkaukseen, kts. http://www.lasikdisaster.com/
Moi!
Kyllä Medilaserin väki asiansa osaa. Silmiin tehtiin todella tarkat esitutkimukset mustuaiset laajennettuina. Otettiin topografiakuvia ja sarveiskalvo mitattiin hyvin tarkasti. Vinkkinä muuten mainittakoon, että esitukimukseen kannattaa ottaa aurinkolasit mukaan. Kun mustuaiset on laajennettu, menee tovi ennen kuin silmä kestää valoa. Kirkkaassa ulkoilmassa ei nähnyt oikeasti yhtään mitään ilman arskoja!
Alkuperäinen kirjoittaja: ilmoittelehan itsestäsi ja kysy, jos on kysyttävää. Itse leikkauksessa käyneenä voin sitten vielä vastailla miten kuten osaan :) - mmmmmmmmm
Minä täällä hei kirjoitti:
Moi!
Kyllä Medilaserin väki asiansa osaa. Silmiin tehtiin todella tarkat esitutkimukset mustuaiset laajennettuina. Otettiin topografiakuvia ja sarveiskalvo mitattiin hyvin tarkasti. Vinkkinä muuten mainittakoon, että esitukimukseen kannattaa ottaa aurinkolasit mukaan. Kun mustuaiset on laajennettu, menee tovi ennen kuin silmä kestää valoa. Kirkkaassa ulkoilmassa ei nähnyt oikeasti yhtään mitään ilman arskoja!
Alkuperäinen kirjoittaja: ilmoittelehan itsestäsi ja kysy, jos on kysyttävää. Itse leikkauksessa käyneenä voin sitten vielä vastailla miten kuten osaan :)mietin, että vaikuttaako tuo silmiin ja siis leikattuihin jollain lailla, jos ei ylimääräistä herkkyyttä normaalisti ole? Onko se vaarallista leikatuille silmille, jos leikkaus on nyt keväällä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä3811709Sanna Marin vetänyt leukoja 11 kertaa
Tästähän oli joskus polemiikkia, kun muistaakseni lupasi kymmenen tai jotain vedellä. No nyt niin on, ainakin omien san334649Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie2512817Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin1442574- 1071643
Farmi Suomi: Kokeeko Frederik, 81, saman kohtalon kuin ikämies Danny?
Danny, musiikkineuvos Ilkka Lipsanen, nähtiin mukana Farmi Suomi -realityssä v. 2024. Danny teki yllätysratkaisun ja tuo14104140 vuotta töitä paiskinut ja 3 vuotta työttömänä mamuna Suomessa, sama eläke
Jokin mättää. Eläkettä ei pidä maksaa lainkaan mamuille jos työhistoriaa ei ole vähintään 10 vuotta takana.207822- 82820
En luota sinuun
en edelleenkään yhtään tiedä oletko lintu vai kala vai kalavale. Ja ilmeisesti haluat pitää sen niin, syitä voi vain arv60728- 10718