Tietäiskö kukaan pystyykö Epsonin piirillä
varustetun värikasetin täyttämään niin että se
toimii myös ???
EPSON värikasetin täyttö
5
6226
Vastaukset
- meikä
www.mustekasetti...
- tulostin
Minulta ainakin hajosi tulostin kun täytin itse kasetit. Liian juoksevaa väriä.
Tarvikekaseteilla toiminut Canonini.
- Olli
Älä täytä mustekasetteja, se ei kannata. Mustekasetin kuplapää kuluu eikä se kestä aina edes yhtä säiliöllistä.
Ostin aikoinani täyttövälineet ja mustetta ( mustaa ja kolmea eri väriä ) Värit kuivuivat purkkeihin. Kaksi kertaa täytin mustan ja kerra yhden värin. Kädet ja vermeet musteessa, eikä laatu ollut sama kuin alkuperöisessä.
Nyt on vehkeet annettu pois ja käytän alkuperäisiä kasetteja, joita löytyy monen eri hintaisia ja monesta paikasta, varsinkin Epsoniin. - testissä...
voittaja oli epson dx4850.Vertailun mukaan ko. koneella saadaan edulliset tulosteet, jopa 9 senttiä kappale!!! Tuohon ansaan se minäki menin .On alkanu epäilyttää,että onko tulostin rikki,kun koko ajan saa olla värikasetteja vaihtamassa.Kasetit on niin pieniäki...En uskalla edes ajatella paljonko kuvat on tullut maksamaan...Nyt on hyvät neuvot tarpeen. kiitos
- Tuli kalliiksi
Hei!
Ei kannata täyttää itse kasetteja eikä ostaa korvaavia kasetteja, itse ostin Cannonin korvaavat kasetit Fininkistä. Tulostimen pumppu rikkoutui muutaman kasetin jälkeen viallisen kasetin vuoksi, eikä pumppua saa Cannonilta. Tuli kalliiksi harvat värit 600 Eur.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1666733
- 562048
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes482014- 541182
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3521180Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se541157Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l141051Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79950Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384938Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14927