Kyse osa-aikaisesta työstä molemmissa. Kumman valitsisit ja miksi?
R-kioski vai ruokakauppa?
11
2470
Vastaukset
- The Rat
Itse valitsisin kaupankassan homman.
1. Vähän inhimillisemmät työajat
2. Voipi saada helpommin vakipaikan myöhemmin
Joissain kioskeissa olen ollut pistäväni merkille että työntekijä joutuu seisomaan kaiken aikaa. Tapauskohtaista, mutta ainakaan itse en jaksaisi...- ap.
kaupassa olisin elintarvikemyyjä kassa eli ei pelkkää kassaa,myös kuormanpurkua jne. ei kuitenkaan mitään liha/palvelutiski touhua..
- The Rat
ap. kirjoitti:
kaupassa olisin elintarvikemyyjä kassa eli ei pelkkää kassaa,myös kuormanpurkua jne. ei kuitenkaan mitään liha/palvelutiski touhua..
Vaihteleva työ on hyvä idea.
Exä oli aikoinaan kaupankassalla, siis pelkässä kassassa, pitkään töissä. Sain sellaisen käsityksen että lähinnä rassasi juuri se nosta vasemmalta, lue kassan läpi, laske oikealle, toista - työ. :)
Mutta toisaalta töitä oli niin paljon kuin viitsi tehdä ja palkkakin nousi melkein inhimilliseksi muutamassa vuodessa, ilta- ja viikonloppulisät huomioiden. - moista
olet saanut tiedoksesi?
Työajat Ärrällä ja kaupoissa tänä päivänä jo aika samanlaiset, kuten myös aukioloajat. Kaupat menevät kiinni klo 21 viimeistään ja Ärrät samoihin aikoihin tai tunnin myöhempään. (poikkeuksia toki löytyy)
Vakipaikan saatat saada Ärrältä jo hakuvaiheessa. Ja myös osa-aikanen paikka voi olla vakituinen, ihan vaan tiedoksi.
Ei ne kaupan myyjätkään ehdi tänä päivänä istuskelemaan, jolleivät ole pelkkiä kassoja. - ap.
moista kirjoitti:
olet saanut tiedoksesi?
Työajat Ärrällä ja kaupoissa tänä päivänä jo aika samanlaiset, kuten myös aukioloajat. Kaupat menevät kiinni klo 21 viimeistään ja Ärrät samoihin aikoihin tai tunnin myöhempään. (poikkeuksia toki löytyy)
Vakipaikan saatat saada Ärrältä jo hakuvaiheessa. Ja myös osa-aikanen paikka voi olla vakituinen, ihan vaan tiedoksi.
Ei ne kaupan myyjätkään ehdi tänä päivänä istuskelemaan, jolleivät ole pelkkiä kassoja.on sen verran ärrältä että olen ollut restappina puoltoista kuukautta(aikasempaa myyjän työkokemusta on muualta)ja nyt tarjottiin lähikaupasta työtä. Mietin siis vaihtoa. Tässä ajassa on kyllä tullut jo aika selkeä kuva mitä se kioskityö tulis olemaan..Hyvät ja huonot puolet.Laihtuis varmaan ainakin kun eväät joutuu kantaa syömättöminä kotiin :)
- jiah
oon kyl aika tyytyväinen siihen että olin yli 1v hotellissa duunissa, koska nykyään en oo turhan nirso työpaikan haussa. Mua ei nimittäin seisominen paljoo karkota ku siellä duunisa mä kävelin ja liikuin sen 7h tyyliin putkeen ja ainoa tauko oli ruokkis 30min :D ja ärrällä sais salee lukee kaikki uudet lehdet ilmasiks :DDD
- kauppaan
Nimittäin siellä on paremmat lisät kuin ärkkärillä. Perustuntipalkka on molemmissa sama, mutta lisät kaupassa reilusti paremmat.
Plussaa on myös se, että kaupassa on tauot, vaikkakin surkeat sellaiset. Kiskalla taas esim. lauantaisin jolloin on todella kiire, pidät taukoa silloin kun ei ole asiakkaita.
Niinkin itsestäänselvät asiat kuin vessassa käyminen tai eväiden syöminen ei ole mitenkään itsestäänselvää kioskilla.
Mene ihmeessä kauppaan vaan.- Nimetön
valitsisin ehdottomasti. Kaupat on sentään suurimmat juhlapyhät kiinni, kun ärrällä istut nekin. Ei kivaa pidemmän päälle, vaikka siitä tuplapalkan saakin, niin ei mua ainakaan nappais kaikkia pyhiä olla töissä.
- ....
Nimetön kirjoitti:
valitsisin ehdottomasti. Kaupat on sentään suurimmat juhlapyhät kiinni, kun ärrällä istut nekin. Ei kivaa pidemmän päälle, vaikka siitä tuplapalkan saakin, niin ei mua ainakaan nappais kaikkia pyhiä olla töissä.
muuten samaa mieltä mutta milloin ärrällä ehtii istumaan?
- Eräs kommentoija
aikoinaan kummassakin työssä kaupassa ja ärrällä. Hän koki kaupan paljon raskaammaksi työksi ja ärrältä sai paljon parempaa palkkaa. Ajat ovat toki voineet niistä aijoista muuttua.
- !"!
Itse olen ollut sekä ärrällä toissä, reilun kolme vuotta, ja nyt olen kaupan kassalla. Itse ehdottomasti tykkään enemmän olla kaupassa, on nimittäin niitä työkavereita, ja ne paljon himoitut tauot. Ja siihen palkkaan, itse saan tällä hetkellä parempaa palkkaa kuin silloin ärrällä olessani, vaikka töitä on suurin piirtein yhtä paljon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.922127Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n332070Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501835Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan751360- 861251
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191141Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311060Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men561003- 67936
Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?
Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.282895