Nurkista löytyy kaikenlaista lasitavaraa...
Esimerkiksi ruskea boolimalja, koko 15cm korkea, halkaisija 16cm. Siihen myös laist, pyöreät 6cm korkeat. Tarra Humppila lasi
Mistähän sais parhaiten tietää onko mitä arvoa tai kuka on tehnyt?
Arvolasitavaraa
Nimetön
2
603
Vastaukset 2
- luulenpa
...nimittäin Humppilan Lasi ei ole saanut keräilijöiltä sitä arvostusta, mitä muut lasitehtaat. Jostakin syystä niitä ei lasketa taidelasiksi.
Kirpputoreilla on paljon Humppilan lasia, erikokoisia kulhoja ja vateja, ja niiden hinta näkyyolevan siinä 100 mummon alle ja päälle.
Ehkä olisi fiksua ruveta keräämään sitä itse. Parin vuosikymmenen päästä ne saattavat olla jo ihan eri arvoasteikossa.- tenula
ovat niin paljon rumempia kuin muu suomalainen lasi.
Siinä ehkä syy??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771570
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.103782En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203598- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493