Miten voi sama nikki olla kahdella leipäpapilla yhtä aikaa,vain onko kyseessä jakaantunut persoona.
leipäpapit
9
555
Vastaukset
- on juuri
kysymys,hän provoilee muillakin nimillä,huomaa kirjoitustyylistä ja yhdyssanavirheistä
- rosalii
se mitä?
- leipäpappiM(oikea)
muiltakin. Enkä minä siitä suutu. Pitäis varmaan rekata se ennen kuin muut kerkee, niin olis vakaalla pohjalla se sanoma. Mutta jospa se tuosta hiljenee kun pari "antistakin" on jo tullut.
Tottahan ne puhuuvat, kun sanovat että pohjois-suomesta olen, mutta ei se silti sanomaani muuksi muuta. Ihmisiä ne on täälläkin nämä näpyttelijät. Tuskin huonompia lajitovereita, verrattuna kehäkolmosen sisällä asujiin.- rosalii
ja "minnoon" niistä yksi .. ;D
mitenkäs ne on nämä Kylliäisen ajatukset noin
niinkuin ammattikunnan sisältä katsottuna?
( en kyllä tunne kuin sen yhden ajatuksen,,,) - leipäpappiM
rosalii kirjoitti:
ja "minnoon" niistä yksi .. ;D
mitenkäs ne on nämä Kylliäisen ajatukset noin
niinkuin ammattikunnan sisältä katsottuna?
( en kyllä tunne kuin sen yhden ajatuksen,,,)että mitähän ajatusta?
- rosalii
leipäpappiM kirjoitti:
että mitähän ajatusta?
pääsee taivaaseen"... siis toivoa on!
( meikäläisellä) muista en tiedä.... - leipäpappiM
rosalii kirjoitti:
pääsee taivaaseen"... siis toivoa on!
( meikäläisellä) muista en tiedä....on kaikille mahdollinen. Leipäpapin sanoma on se että kun pökäleet laittaa ristiin ja aidosti pyytää apua Jumalalta niin kyllä sinua on silloin kuultu. Taivaaseen pääsyn minä kyllä lupaan kaikille aidosti uskoville. Ei tarvitse kirkossa rampata. Uskaltaa vaan sanoa että minä se uskon Jumalaan.
- rosalii
leipäpappiM kirjoitti:
on kaikille mahdollinen. Leipäpapin sanoma on se että kun pökäleet laittaa ristiin ja aidosti pyytää apua Jumalalta niin kyllä sinua on silloin kuultu. Taivaaseen pääsyn minä kyllä lupaan kaikille aidosti uskoville. Ei tarvitse kirkossa rampata. Uskaltaa vaan sanoa että minä se uskon Jumalaan.
näinä aikoina mahdotonta, täytyy luottaa vain omiin silmiin ja korviin,
mutta tuohon Kylliäisen sanomaan on helppo mennä mukaan, koskapa hän sanoo armosta ettemme tarvitse sitä koska Jumala hyväksyy ihmiset hyvine- ja pahoine tekoineen. Pahat teot on sovitettu jo niitä tehdessä..
( Antti Kylliäinen, Kaikki pääsee taivaaseen)
No mitäpä siihen, sanot, kun "Pirre" kyseli palstalla, jokin aikaa sitten, että "uskotko instituutioon nimeltä kirkko"? Koskapa "leipäpappi kerrot olevasi, niin luulen sen tarkoittavan sitä, että Sinulle instituutio merkitsee enemmän, henkilökohtaisella tasolla, kuin kirkon edustama "oppi" ? - taivaspaikkoja
rosalii kirjoitti:
näinä aikoina mahdotonta, täytyy luottaa vain omiin silmiin ja korviin,
mutta tuohon Kylliäisen sanomaan on helppo mennä mukaan, koskapa hän sanoo armosta ettemme tarvitse sitä koska Jumala hyväksyy ihmiset hyvine- ja pahoine tekoineen. Pahat teot on sovitettu jo niitä tehdessä..
( Antti Kylliäinen, Kaikki pääsee taivaaseen)
No mitäpä siihen, sanot, kun "Pirre" kyseli palstalla, jokin aikaa sitten, että "uskotko instituutioon nimeltä kirkko"? Koskapa "leipäpappi kerrot olevasi, niin luulen sen tarkoittavan sitä, että Sinulle instituutio merkitsee enemmän, henkilökohtaisella tasolla, kuin kirkon edustama "oppi" ?Leipäpappi,kun ei sinne kaikki pääse,kun iso kirja sanoo ettei Johannes kastaja pääse taivaaseen ,niin miten kaikki muutkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373645Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal253202- 652845
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792633- 351718
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no801660- 281487
- 151455
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231444- 271415