....nättelyssä tuli sitten käytyä.... virago 535 saa nyt vaihtua isoon customiin, H-D suljetaan pois jäkyttävän hinnan suhteen.
Kawasakin 1600 tourner hiveli silmää... olisiko mitä?
Ottakaa kantaa, mielipiteet enemmin kuin tervetulleita.
Ukolla ikää 50v. pituutta 188cm ja painoa 95kg.
Miten mahtais massat kohdata?
Vieläkö tuollainen on hyvä ajaa esim. 130km/h enempään ei ole tarvetta, pommikoneet ei kiinnosta.
Kiitos etukäteen t. "vinksahtanu" (vaimon kommentti)
Kawasaki custom
7
1275
Vastaukset
- Mika__
Tuosta sulle linkkiä kunnes joku Väiskin omistaja kertoo täsmätietoa:
http://motorcyclecruiser.com/roadtests/baggers05/
Kerran tuli kysyttyä oman pyörän huoltajalta, että onko tullut vastaan mitään erityisen vaikeasti huollettavaa pyörää. Hän mainitsi Kawasakin matkacustomin. Joutuu kuulemma ruuvaamaan sivulaukun(t) irti kun vaihtaa rengasta. Ei kuulemma varsinaisesti haittaa, mutta hidastaa hommaa. Eli tuskinpa tuo seikka muodostuu pyörän oston esteeksi. - ruisailija
Viime kesä tuli ajeltua 1500 väinöllä huolettomasti. Ihan hyvä ajaa vielä 150 vauhdissa, en kokeillu lujempaa. Älä ainakaan pienempää laita. Aikamiehellä pitää olla aikamiehen pyörä.
- yamaha
se oli kyllä hieno musta yamaha mikä se midnight malli oli.tykkäsin tankissa olevista rivotuksista
- pena
yamaha kirjoitti:
se oli kyllä hieno musta yamaha mikä se midnight malli oli.tykkäsin tankissa olevista rivotuksista
No kyllä näyttelyn hienoin sarjavalmiste muskelicuston oli Suzukin 1800! Näin täytyy myöntää, vaikka itselläni onkin Honda 1800VTX,,,,
mutta kaikesta huolimatta kyllä Honda on ykkönen, koska se on Honda,,heheh
- VN15-96
Alkamassa seitsemäs kesä -96 mallisella vn15-classicilla. Olen ajellut aamukahvipyrähdyksiä sekä matka-ajoa ja olen todella tyytyväinen pyörääni.
Mittarissa on nyt n. 48tkm (omia ajamiani niistä 32tkm) ja ainoa korjaus on ollut luistelevan kytkimen uusinta tuossa 40tkm kohdalla. Muuten ei ole tarvinnut kuin perushuollot ja bensaa tankkiin ja jokunen rengas. Ja tietty ajoittainen pesuja vahaus.
En tosin ole muilla vastaavilla ajanut, kuin koeajoja, joten paremmuusjärjestykseen en osaa laittaa. Mutta väiskin kanssa on ollut helppo elää ja reissata.
Mukavia reissuja kaikille ja kaikilla pyörillä tulevanakin kesänä. Erilaisuus on rikkaus!- yxi
luistava kytkin jotenkin kawan ominaisjuttu vai alkaako se luistamaan muissakin pyörissä normaalikäytöllä muutamien kymppitonnien päästä? Olisi vaan kiva tietää kun itsekin olen harkinnut tuollaisen customin hankintaa.
- VN15-96
yxi kirjoitti:
luistava kytkin jotenkin kawan ominaisjuttu vai alkaako se luistamaan muissakin pyörissä normaalikäytöllä muutamien kymppitonnien päästä? Olisi vaan kiva tietää kun itsekin olen harkinnut tuollaisen customin hankintaa.
Kun olen jutellut muunmerkkisten "vääntöpyörien" omistajien kanssa, niin kytkin on niitä ensimmäisiä projekteja. Onhan se aika selväkin, kun katselet noiden isompien gustomien kytkinlevyjen kokoja: aika pienet on levyt, väännöt aina reilusti toisella sadalla newtonilla ja näillä painavilla pyörillä kiihdytellään matalilla kierroksilla joten kyllähän se kytkimen päälle väistämättä käy.
Joihinkin pyöriin ovat laitelleet jonkinlaisia lisälevyjä ja tiukempia jousia, joilla sitten ilmeisesti pääsee pitempään käyttöikään. Näin aijon tehdä itsekin, kun tuo kytkin seuraavan kerran periksi antaa.
Voi se olla Väiskille ominaista, mutta en pitäisi sitä isona ongelmana muuten mielestäni tosi toimivassa kokonaisuudessa.
Mutta kuten edellä kerroin, en ole omistanut muuta vastaavanlaista pyörää, joten käsitykseni on varsin subjektiivinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373645Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal253202- 652845
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792633- 351718
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no801660- 281487
- 151455
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231444- 271415