se on naurettava scammeri, yritti tos hetki sitten scammia mun paska ukon kamoja, koska hän kuulemma voi ''trimmata kamoja''. luulis nyt sentään 83 lvl tyypin olla scammaamatta, mut ei. Khyl huomaa miten noob se äijä on, ei sullakaan ole suuria tavoitteita kun yrität haalia itelles jotain steel fulleja..jee..jee. Sä oot vaan niin kateellinen muille joilla on hiemankin enemmän pätäkkää, meinaan ton lvl membu joillain rune fulleilla on khyl mahti noob!
kukko30 on scammeri!
>>>L0L<<<
5
320
Vastaukset
- improved
Kukko30 on scammaaja (eikä pelaajat voi trimmata suojia) elikkä: scammer!
- Jasak
Tulikello on myös scammeri se scammas mun ukon.
- Kukko_30
Ei pidä paikkaansa t.kukko30
- rspure
kukko30 tuun vetää sua lättyy
- Anonyymi
Koska nähään wildus? t.Kukko 30
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä612079Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661708Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431389Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371337Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 811166
- 1281155
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3511109Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3261100