Tervehdys!
Uskaltaako Thaimaassa ottaa lävistystä tai tatuointia? Mikä on ammattitaidon ja hygienian taso? Onko tällaisia liikkeitä siellä olemassa ja pidetäänkö niissä huoli välineiden puhtaudesta? Entä hintataso? Onko paljon edullisempaa kuin Suomessa?
lävistys- ja tatuointiasiaa
8
1191
Vastaukset
- pikkuinen0000
...kyse siis Phuketista.
- teme
kyllä uskaltaa itse otin pari vuotta sitten tatuoinnin. Ei oo kallista mut muista tinkiä...
- tietoa
itse olen kuullut ettei ole suositeltavaa ottaa tatuointia noinkin lämpimässä ja kosteassa paikassa, tulehtumis riski. onhan jo selvää ettet voi ottaa aurinkoa kuvan oton jälkeen, eikä meri vesi tee hyvää.hikoilu vaatii jatkuvaa puhdistusta ja rasvaamista. lävistyksistä en osaa sanoa.. kyllä suosin suomalaista, on ainakin varmasti hygieenisempää ja varmempaa takuu työtä.
- teme
No niin taas se meni tähän eli jos nyt asiaa aattelee niin voihan sitä järkeekin käyttää eli ottaa kuvan hieman ennen reissun loppua eli kerkee hyvin käydä sopiin kaikki ja katsella hyvän paikan. Yleisesti ottaen voisi sanoa että hygienia taso tod hyvä.Ja ottaa helosania mukaan ni voi lyöydä omat rasvat ennen lentoo takasin. Itse olen ottanut muuallkin ulkomailla eikä ikään ole mitään ongelmia ollut mutta sehän on jokaisen henkilökohtainen asia et mitä haluu ja kuin arka on......
- Singhaclub
Kyllä uskaltaa ja kannattaa ottaa, siis puhun nyt tatuoinnista. Itse otin viime reissulla tatskan ja ei ollut mitään ongelmia, kun otin sen viimeisenä iltana. Sivuillamme lisää asiasta ja pari hyvää paikkaa joissa hinta/laatusuhde kohdallaan.
http://www.thaimaalainen.com- siellä eikä muual..
on se sitten 50 kymppisenä kiva kattoo noita ,nuoruusiän idioottimaisia päähänpistoja.
jotain tripaaleja käsivarsissa ja muuta kakkaa pitkin kroppaaa..
tai olla hiekkalaatikolla lastensa kanssa.
äiskällä on pari kuvaa ,kyllä siinä lapselta kaverit on vähissä.en minä ainakaan lastani kenenkään linnaruusun kotiin laske..
tai työpaikalla,jos sellasen nyt onnistuu saamaan,ei taida pomo palkata mitään kuva pelleä.
ajatelkaa nyt vähän ennen kun pilaatte elämänne..
- yhdestä paikasta
Ystävä otti tatuoinnin Karonilla Army freedom nimisestä paikasta:
http://www.phuketisland.info/armyfreedomtattoo/
Vaikutti pätevältä paikalta (iso liike ison kadun varrella, paljon asiakkaita, pitkä historia) ja koska Thaimaassa tatskat on erittäin paljon halvempia kuin Suomessa niin mikäs siinä. Kuva valittiin katalogista koska kielimuuri olisi saattanut olla esteenä ja kuvasta ehkä tulla vääränlainen, katalogi-kuvan kanssa ei ole sitä riskiä.
Neulat oli yksittäispakattuja, tatuoija tosi mukava ja ammattitaitoinen. Koko porukka päätti ottaa kuvat samassa paikassa kun ens kerralla mennään, eli voin lämpimästi suositella ko. paikkaa. :)
Sen verran mitä itse mietittiin noita riskitekijöitä Thaimaan tatuoinneissa, niin ei EHKÄ kannata mennä ottamaan jostain sivukuja/baarikadun paikasta (on vaan sellanen fiilis että hygienia voi olla huonompi), kannattaa ottaa vasta vikana iltana koska uusi kuva ei kestä aurinkoa, ja kannattaa olla kuva valmiina koska tatuoijien englanninkielentaito ei välttämättä ole kovin hyvä.- Singhaclub
Tuo kyseinen liikehän sijaitsee baarikadulla tai itse asiassa samalla kaverilla on kaksi liikettä Karonilla. Kysyin itse myös tarjousta kyseisestä paikasta ja hinta oli kaksinkertainen verrattuna Underground Tattoo nimiseen paikkaan, joka myös on Karonilla n. 50 metrin päässä Army freedomista. Tämä Army freedom on kyllä ihan hyvä paikka ja tekee laadukasta jälkeä, mutta se että naapuriliike tekee puolet edullisemmalla hinnalla pistää miettimään, varsinkin jos ottaa ison tatskan.
http://www.thaimaalainen.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1413928Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3573048Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt141978Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa101685Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41129- 71974
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar42889Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23831- 70818
- 44794