onko muilla ollut ongelmia kyseisen firman kanssa? tilasin ekaa kertaa tuotteita heiltä 26.1 eikä tuotteita kuuluu tai tule vastausta posteihini. Eikai niissä nyt monen viikon toimitukset ole? tuotteetkin varastossa. Mikäli homma näin paljon kusee enpä asioi heillä toiste.
Jimm´s Pc-Store (web store)
5
489
Vastaukset
- webbitilaaja
Ei ne varastosaldot pidä. Ne on joillakin kauppiailla maahantuojan varastoja, eikä ne saa siltikään niitä kamoja sieltä. Itse tilaan yleensä verkkokauppa.com:sta koska saldot pitää paikkansa ja homma toimii.
Tilaa tavara muualta ja jätä noutamatta.- jeppeli
kun on tuotteet jo maksettu. tilasin sieltä kun oli halvemmat hinnat. verkkokauppa yleensä toimittaa tuotteet heti miten kun on maksettu ja varastossa mutta nyt näyttää viivästyvän..
- yllätys...
joskus kestänyt yli kuukauden että tilattu tuote on tullut, eivätkä vaivautuneet ilmoittamaan koska tulee
- jeppeli
prosessorin hinta oli 175e tilatessa ja maksettaessa. nyt se on noussut 190e:oon eikä tilaustani ole toimitettu vielä, niin täytyykö minun vielä maksaa siitä se korotushinta?
- hömm,
jeppeli kirjoitti:
prosessorin hinta oli 175e tilatessa ja maksettaessa. nyt se on noussut 190e:oon eikä tilaustani ole toimitettu vielä, niin täytyykö minun vielä maksaa siitä se korotushinta?
ei tietenkään pidä maksaa jos olet jo tuotteen tilannut ja maksanut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373645Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal253202- 652845
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792633- 351718
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no801660- 281487
- 151455
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231444- 271415