Mulla olis pieni onglemantapainen koskien Firefoxia..
Kovasti tekis mieli ko. selainta käyttää, mutta kone ei siitä jostaan syystä tykkää. Kun käytän Tulikettua, vähän ajan päästä kone sammuttaa itsensä ja käynnistyy uudelleen. Ja joka kerta sama juttu, oli sitten mikä versio Firefoxista tahansa.
Sitä mietin, että johtuuko se Windows xp:stä vai mistä..:S
Firefox ja xp?
4
772
Vastaukset
- juttu......
ei mene nettiin väittää fire foxin olevan päällä!!
- fireee
Mulla teki samaa eli kone boottaili kokoajan ja loppujen lopuksi sekos profiili, siinä vaiheessa kyllästyin Fireen ja poistin sen. No viikko IE:n hitautta riitti ja latasin tuon uusimman version Firestä niin nyt toimii ok.
- MananTytär85
No hyvä että jollain toimii. Mulla ei. Kokeilin tossa tänään aikasemmin sitä uusinta versiota, eipä sekään toiminut.:/
Joten Operalla jatketaan.:> - masa
MananTytär85 kirjoitti:
No hyvä että jollain toimii. Mulla ei. Kokeilin tossa tänään aikasemmin sitä uusinta versiota, eipä sekään toiminut.:/
Joten Operalla jatketaan.:>täältä. http://www.mozilla.fi/keskustelu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511427- 639830
- 1465574
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243183- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792593