Suzuki RM 250 2006

2-stroke

Millaisia nuo suzukin kaks tahti pelit on kestämään, ku itellä kokemusta vaan Hondasta... Kiinnostas tuo RM 250 2006 ,vaikka se ei biken tastissä pärjänny hyvin! Jenkit on aika paljo kehunu kuitemki pyörää ja sitä sais aika halvalla nyt joiltain kauppiailta. Kyllähän nuo kaikki uudet on tarpeeks hyviä ajaa harrastelijalle ,mutta miten on Suskan luotettavuus?

3

1075

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joni

mulla on 2005 vuoden rm 250 ja se on kestäny nyt ihan hyvin. sitä ennen mulla oli suzuki -92 vuodesta vuoteen -01 ja eikä ollu mitään vikaa. pyörät toimi kuin unelmat.

• RM 250

Eiköhän kaikkien valmistajien 250cc 2-t mallit ole vuosien aikaan saatu suht kestäviksi, hyvin huollettuna tietysti. Aikoihinhan näihin ei ole tullut mitään isompia muutoksia ainakaan moottoripuolelle, mitkä vaikuttaisi kestävyyteen ainakaan huonontavasti. Enemmänkin pientä "viilausta" pakoaukonsäätimiin, kanaviin, kanteen, kaasariin ja putkeen, sähköpuolta unohtamatta. Osien vaihtokelpoisuuden eri vuosimalleissa näkee esim. tarvikekuvastoista. Itsellä RM250 -02 johon olen ollut tyytyväinen, vääntää hyvin ja helppo ajettava rungon/ jousituksen puolesta. Kestäväkin vielä. Huvittaa joskus lukea näitä testejä, joissa pyöriä laitetaan paremmuusjärjestykseen nopeimpien kierrosaikojen perusteella, erojahan on peräti joitakin kymmenyksiä?? Edes MM-tason starat ei pysty ajamaan korkeintaan 1-2 sekunnin hajonnalla olevia kierrosaikoja, krossiradoilla kun tuppaa olosuhteet muuttumaan jatkuvasti. Toinen asia mikä huvittaa, on kun 250cc 2-t pyörää moititaan "vähän tehottomaksi", voineeko monikaan kaveri vetää naru tiukalla edes kierrosta crossia? En minä ainakaan. Jäärata/supermoto on eri asia.

• 2-stroke

Oon samaa mieltä, että tolla mastercross testillä voi melkein heittää vesilintua!!! Erot on tosiaan pieniä uusissa pyörissä, ja siihen mikä on parempi ku toinen riippuu täysin omista mieltymyksistä... Transworldmotocross.com:ssa on hyviä testejä pyörästä ku pyörästä, ja vielä videon kera.. siellä ainakin kehuttiin tota uutta suisaa nimen omaan helpommaksi ajaa kun kilpailijota ,ja juuri se ominaisuus luotettavuuden ohella on tärkeä tämmöselle sunnuntai ajelijalle ku teho ei varmasti lopu minkään merkin 250cc 2t:stä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      38
      3672
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      28
      3232
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      69
      2878
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      91
      2720
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1748
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      81
      1699
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      22
      1518
    8. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1507
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      28
      1478
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1474
    Aihe