sairastako?

lamppuuuuuuuuuuh

sairasta? aine jonka kirjotin joskus kolmannel...........sairasta..xD

1.3.1903

Mitä täällä oikein tapahtuu...? Kertaanpas asiat vielä kerran. Olina matkalla koulusta kotiin. Juuri kun olin ottamassa avaimian taskustani. kaikki pimeni. Mutta miten minä tänne jouduin? Olen jossai häkissä lukittuna 13 ihmisen kanssa keskellä metsää. Minä olen selvästi nuorin maistä.
Olen yrittänyt kysyä kaikilta, mitä on tapahtunut, mutta kukaan ei tunnu tietävän yhtään minua enenpää. Jospa huomenna kaikki selviää.

2.3.1903

Sairasta. Liian sairasta.
Mitään uutta ei ole selvinnyt sitten eilisen. Mitään muuta, kuin sen, että meidät ovat napanneet verenhimoiset psykopaatit.
Aamulla, kaikki oli vielä samoin kuin eilenkin. Mutta keskipäivän auringon sarastaessa tapahtui jotain liian kamalaa. Kuusi mustiin pukuihin ja aurinkolaseihin pukeutunutta miestä tuli häkille. Me kaikki häkissä olevat ryntäsimme häkin reunalle huutamaan "Päästäkää meidät pois", ja kaikkea sen kaltaista.
He tulivatkin avaamaan häkin ovea. Ei vain samalla ajatuksella.
Yksi heistä jäi ulos, kolme tuli pitämään meitä sisällä samalla kun kaksi repi yhtä meistä, vanhaa naista, ulos häkistä. Kun hän oli ulkona, häkin ovi suljettiin ja nainen raahattiin ulos jääneen miehen eteen.
Kaksi yhä piti naisesta kiinni, kunnes salamannopeasti, mies veti veitsen taskustaan ja viilsi vanhan naisen kurkun auki neniemme edessä.
En tiedä mitä sanoa. Kukaan ei. Kukaan ei oli sanonut sanaakaan sen jälkeen.
Ruumis jätettiin häkin eteen. Onneksi tämä on kuitenkin tarpeeksi suuri häkki, ettei tarvitse katsella ruumista koko ajan.
Joku saisi nyt tulla pelastamaan meidät, kun kerran vielä 12 meitä on hengissä.

3.3.1903 Voi ei. Tänään on ollut vielä kauheampi päivä kuin eilen.
Ensinnäkin, taas ne miehet tulivat tänne. Ottivat tällä kertaa vanhan miehen. Tämän he sitoivat lähellä olevaan puuhun kiinni ja viilsivät pitkällä veitsellä hänelle viillon kaulasta alavatsaan. Siinä hän huusi ja kitui aikansa kunnes sekin sitten lakkasi.
Kun me olimme katsoneet tämän murhenäytelmän loppuun, huomasin että meitä oli siinä vain kymmenen.
Hitaasti käänsin päätäni taaksepäin kunnes huomasin sen. Se oli kauheaa. Suoraan takanani makasi nuori, ehkä 17v, mies, ranteet auki viillettyinä, verinen partaveitsi kädessään.
En tiedä mikä taoahtuu minulle ensin. Joko minutkin tapetaan, sekoan lopullisesti näistä asioista, tai kuolen nälkään. Mistä me tänne ruokaa saisimme?

4.3.1903

En pysty sanoin kuvaamaan kuinka minua kuvottaa.Olen oksentanut tänään kerran.
Tänään meni ehkä 30-vuotias kaunis nainen. Hänet riisuttiin alasti eteemme ja puukotettiin monesti, kunnes miehet taas lähtivät ja jättivät naisen siihen kuolemaan. Mitä tämä oikein tarkoittaan, joka päivä lähtee yksi?
Joku myös 30-vuotias mies teki tänään jotain liian oksettavaa, muttasamalla liian nerokasta. Hän vetäisi linkkuveitsen taskustaan, käveli hitaasti ranteensa auki viiltäneen uumiin luo ja rupesi tekemään häneen syviä viiltoja.
Ensin en ymmärtänyt mitä ihmettä hän teki, mutta sitten tajusin sen. Mies aikoi syödä hänet, joka oli tietenkin erittäin inhottava ajatus, mutta kun kaikki olimme siinä suunnilleen kuolemassa nälkään, kenelläkään ei ollut sitä mitään vastaan-
Lihaa riitti tarpeeksi, ehkä liikaakin, meille kaikille. Sen takia oksensin.

5.3.1903

Enää kahdeksan elossa. Sehän tarkoittaa että minulla on enintään kahdeksan päivää elinaikaa...? Ei. Täytyy olla joku keino selviytyä tästä. Nyt pitää vain keksiä miten.
Voin pahoin vieläkin eilisestä. Pelkkä ajatus siitä saa minut haluamaan oksentaa. Voisin työntää vain sormeni kurkkuun ja siinä se....Ei. Tarvitsen kaiken mahdollisen ravinnon nyt, mitä tahansa se sitten olikaan.
En nähnyt tämän päivän teurastusta, mutta kun heräsin, maassa oli naisen ruumiinosia. Ei niin paljoa siltikään, koska olihan siinä vain yksi ihminen. Ei ole kovinkaan hauskaa, kun melkein ensimmäinen asia minkä herätessään näkee on irtonainen naisen pää.
Kukaan täällä ei ole puhunut sitten ensimmäisen päivän.

6.3.1903

Murha oli taas tapahtunut nukkuessani. Ensimmäinen asia jonak herätessäni näin, oli hirtetyn naisen jalat häkkimme yläpuolella. Ehkä olen vihdoin sekoamassa, mutta näky ei liikuttanut minua ollenkaan.
Myös linkkuveitsimies oli herätessäni kuollut. Taisiis viiltänyt kurkkunsaauki.Söimme hänetkin. Kaduttaa, vaikka tällä kertaa en voi ollenkaan pahoin.
Kuusi jäljellä, milloin on minun vuoroni? Ehkä pääsen viimeiseksi, sillä olenhan vasta 11-vuotia styttö.
Minulla on outo olo. Ei minua okseta, mutta tuntuu jotenkin kummalta.

7.3.1903

Kun raavin itseäni tänään, kädestäni putosi pala mätääntynyttä lihaa. Mitä minulle oikein tapahtuu?
Tänään murhassa oli taas tiettyä mielenkiintoa. Kun miehet hakivat naisen häkistä, nuorempi nainen kiljui hänen peräänsä "Ei! Äiti!" ja oli tikahtua omiin kyyneleisiinsä.
Vanhemman naisen pää sahattiin irti. Samalla hetkellä Nuorempi nainen häkissä otti linkkuveitsen ja työnsi sen omaan sydämeensä. Hän maistui jo paljon paremmalta kuin ne aikaisemmat.
Nyt olen täällä kolmen miehen kanssa.

8.3.1903

Tänään on ollut taas outo päivä. Mies tapettiin taas kurkku auki viiltämällä. Itseasiassa nautin näystä.
Kaksi naista tuotiin häkkiin seuraamme. He ovat koko päivän kyselleet mitä täällä tapahtuu - ja sen kaltaisia kysymyksiä. Olemme kai molemmat unohtaneet puhumisen taidon kun emme kumpikaan pysty vastaamaan.
Ei ruokaa tänään.

9.3.1903
Minua naurattaa.

Heräsin.

Linkkuveitsi kädessä.

Partaveitsi toisessa.

Suu verisenä.

Katsoin ympärilleni.

Kaikki kuollet.

Puukotettuja.

Kuorittuja.

Kaluttuja.

Nauran.

...

4

589

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • perkele-kingi

paitsi että sulle tais tulla lappu vanhemmille kotiin.

• juuuuuh

vaikka tää oiski kirjotettu kolmannella. minkäköhän ikäsiä tyyppejä täällä pyörii?

• cascas

ei kai kukaan kolmannella oleva kirjota noin raakaa tekstiä??
      oon sanaton..
      blaah.

• krikki

häpeää tuotostaan silminnähden, kun kehtaa valehdella noin paksusti kirjoittaneensa sen kolmannella.

Äidinkielenopettajani sanoi minulle toisella luokka-asteella, että minusta tulee isona aivan varmasti kirjailija (what an utter lie), mutta minun jänis- tarinani kalpenevat ja tulevat teurastetuksi tuon sinun murhaavan tarinasi edessä. En ole narsisti, enkä edes usko olevani mitenkään erityisen lahjakas kirjoittaja, enkä missään nimessä halua loukata ketään, mutta vain täysin aivoton imbesilli voi uskoa 9-vuotiaan kirjoittaneen tuollaisen tarinan.

Osoitat erään mielenkiintoisen seikan valheellasi, tosin. Nimittäin sen, että uskot palstalla olevan niin aivottomia ihmisiä, että he voisivat uskoa mitä tahansa kunhan se kirjoitetaan suht. oikein ja levitetään palstalle.

Itse tarinasta, (olit miten vanha kirjoittaessasi):
      Hyvin sekava ja hyvin sairas. Kirjaimellisesti päätöntä touhua.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      40
      3711
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      33
      3304
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      69
      2918
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      91
      2760
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1778
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      81
      1739
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      1589
    8. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1537
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      29
      1519
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1514
    Aihe