Toyvillakoiran hinta

villakoirafani

Hei vaan!
Missähän hinnoissa toyvillakoiran pennut ovat? Siis sellaiset joilla on paperit kunnossa, mutta mitään laatuvanhempia ei tarvitse olla. Lehdessä pyydettiin 500euroa paperittomasta, aika kova hinta ilmeisesti? Kiitos vastauksista

32

25730

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mlt

      Paperillinen villis lähtee 850 eurosta ylöspäin. Jos hinta on alle 800, niin kannatta miettiä, jos on olemassa riski että pentu olisi salakuljetettu, vahinkopentueesta ym. Tällaiset ohjeet sain kasvattajaltani, kun omani ostin. Ja hän näytti olevan oikeassa, palstoilla ei kyllä useasti myydä alta 850.

      500 eurolla lähteviä näkee kyllä usein, mutta ovat usein paperittomia. Ei siinäkään ole mitään vikaa, jos ei aio käyttää koiraa näyttelyissä, jalostukseen. Mutta ole ERITTÄIN tarkka siinä, ettet osta miltään jobbarilta salakuljetettuja, tehtailtuja pentuja rajan takaa.

      Itse olen nimittäin tähän halpaan mennyt, enkä anna itselleni sitä koskaan anteeksi. Pentu kultani (ei villis) menehtyi parvoon, ja suru ei varmaan koskaan mene pois. Vaikka koira ehti olla minulla vain pari viikkoa.

      Joten älä osta halvinta, tai jos ostat halvemman, mene paikan päälle ja katso, että kaikki on kunnossa ja emä paikalla. Ja että kasvattaja/omistaja on suomalainen. (tämä ei ole tarkoitettu rasistisesti loukkaavaksi)

    • Nimetön

      Ota yhteyttä kasvattajiin ja osta paperillinen toyvillis.

      http://personal.inet.fi/kerho/svk/rotu.htm

      Kannattaa maksaa enemmän, ja saada takuut pennu alkuperästä, ja terveydestäkin. Itselläni on paperiton pentu, joka ei ollut läheskään terve, joten tuli maksamaan puolet lisää eläinlääkärikuluissa heti alkuunsa. Tietämättömyyttäni sen ostin, ja en toista kertaa sitä virhettä tee.

    • annie

      minä luultavasti nyt tulevana kesänä hankin sellaisen pikkuisen ja hinnaksi tulee 1200e, mutta olen kyllä valmis maksamaan tuon summan yli kymmenestä vuodesta ihanan koiran kanssa. Jos minulla ei olisi tuota summaa siihen mennessä, en ottaisi ollenkaan vielä.

    • Blacie

      Ostin n.5v sitten mustan paperittoman toy uros pennun 500e.Saman koulun sain osakseni,niinkuin moni muukin-totesin jonkun ajan kuluttua myyjän olleen hämärissä touhuissa..Musta pentu oli feikkiä:värjätty!kauhukseni huomasin myös täitartunnan tulokkaassani.Olin näiden ja muutaman muun vastoinkäymisen vihastuttama,enkä vastannut enää edes pennun myyjän yhteydenottopyyntöihin!Nyt kuitenkin saamme olla aivan upea luontoisen,tempperamenttisen toyn onnellisia omistajia.Sen opin,että seuraavan koirani taustan/myyjän syynään hyvin tarkasti ennen ostopäätöstä.Toivottavasti teet samoin..

    • Marsu

      Juu meijänkin toyvillakoira maksoi 650€ ilman papereita, että se paperillisien luokka on varmaan jotain päälle tonnin!

    • Toyvillis

      Toyvillakoiran hinta jolla on paperit ni hinta on 1000e-2000e. Se riippuu siitä onko vanhempia käytetty näyttelyssä. Paperittomasta toyvillakoirasta 500e ei ole paha hinta. 650e kaan ei ole hirveän paha hinta paperittomasta toyvillakoirasta. Mutta 800e on jo hirveä hinta paperittomasta toyvilliksestä. Terveisin koirafani. Toivottavasti saisin sinun mielipiteesi niin että lähettäisit söhköpostia.

      • penusta

        Niin eli valkoisesta toy villakoirasta maksettiin 1200e, paperit kunnossa, vanhemmat terveitä ja hyvin näyttelyissä yms menestyneitä. Kaikki mennyt hyvin ja kasvattaja tarvittaessa neuvonut...


    • Niina.

      Mulle on sanottu että ne olis jtn 1000 - 1200 €

      Nii siis paperillisestä ;D

      • On ostettu

        Mielestäni tämä meni hyvin, toypentu 1400 euroa. Katsomassa kävimme pentuja kun ne olivat 5vk. Samalla oli tutustuttavana pentujen emä sekä niiden isoäiti, siinä pääsi tutustumaan koirien luonteisiin perin pohjin. Emällä ja isoäidillä todella kovat näyttelytulokset usean vuoden ajalta, samoin terveystuloksia koko suvusta monelta polvelta. Lisäksi kasvattaja kertoi aikaisempien kasvattiensa joitakin yhteys tietoja tutustumista varten. Pentua hakiessamme saimme turkinhoito ohjeet kirjallisina, sekä aivan livenä mitenkä toimia. Pennut oli muuten totutettu hoitotoimenpiteisiin ja se kävi kyllä helposti. Niiden mukana tuli myös karsta, kampa, kynsisakset ja harja. Pennun luovutus kesti noin kolme ja puoli tuntia, ei tuntunut olevan kasvattajalla kiire. Parin päivän kuluttua tuli kasvattajalta soitto, jossa hän tiedusteli kuulumiset, pennun sopeutumisen ja ruokahalut ym.ym. Niin antoihan hän puhelin numeronsa ja kehoituksen jos ongelmia soita heti oli asia mikä hyvänsä ja kyllä muutkin kuulumiset ovat tervetulleita.
        Lisäksi hän hommasi meille taitavan trimmaajan kotipaikkakunnaltamme, kertoi sopineensa trimmaajan kanssa.
        Tuo hinta tästä ihanasta pakkauksesta on mielestäni edullinen. Kaksi ja puoli vuotta pelkkää iloa ja aurinkoa, löysimme kasvattajan joka todella on paneutunut kasvatus työhönsä. Kertoi muuten että se on vain harrastus. Meillä on aivan upea toy tyttö.


      • -sipis-
        On ostettu kirjoitti:

        Mielestäni tämä meni hyvin, toypentu 1400 euroa. Katsomassa kävimme pentuja kun ne olivat 5vk. Samalla oli tutustuttavana pentujen emä sekä niiden isoäiti, siinä pääsi tutustumaan koirien luonteisiin perin pohjin. Emällä ja isoäidillä todella kovat näyttelytulokset usean vuoden ajalta, samoin terveystuloksia koko suvusta monelta polvelta. Lisäksi kasvattaja kertoi aikaisempien kasvattiensa joitakin yhteys tietoja tutustumista varten. Pentua hakiessamme saimme turkinhoito ohjeet kirjallisina, sekä aivan livenä mitenkä toimia. Pennut oli muuten totutettu hoitotoimenpiteisiin ja se kävi kyllä helposti. Niiden mukana tuli myös karsta, kampa, kynsisakset ja harja. Pennun luovutus kesti noin kolme ja puoli tuntia, ei tuntunut olevan kasvattajalla kiire. Parin päivän kuluttua tuli kasvattajalta soitto, jossa hän tiedusteli kuulumiset, pennun sopeutumisen ja ruokahalut ym.ym. Niin antoihan hän puhelin numeronsa ja kehoituksen jos ongelmia soita heti oli asia mikä hyvänsä ja kyllä muutkin kuulumiset ovat tervetulleita.
        Lisäksi hän hommasi meille taitavan trimmaajan kotipaikkakunnaltamme, kertoi sopineensa trimmaajan kanssa.
        Tuo hinta tästä ihanasta pakkauksesta on mielestäni edullinen. Kaksi ja puoli vuotta pelkkää iloa ja aurinkoa, löysimme kasvattajan joka todella on paneutunut kasvatus työhönsä. Kertoi muuten että se on vain harrastus. Meillä on aivan upea toy tyttö.

        Kaverini pentu maksoi 1600e.


      • epskula
        -sipis- kirjoitti:

        Kaverini pentu maksoi 1600e.

        riippuu paljon myyjästä, jotkut myy paperillisia toy villiksiä siitä 600- 1 600 € paikeilla. jotku pyytävät enemmän ja jotkut vähemmän.


      • Diiva35
        epskula kirjoitti:

        riippuu paljon myyjästä, jotkut myy paperillisia toy villiksiä siitä 600- 1 600 € paikeilla. jotku pyytävät enemmän ja jotkut vähemmän.

        että näitä pentutehtailijoita on myös Suomessa! Ja paljonkin!

        Kannattaa katsoa rotuyhdistyksesn kautta kunnollisia kasvattajia!


      • ....
        Diiva35 kirjoitti:

        että näitä pentutehtailijoita on myös Suomessa! Ja paljonkin!

        Kannattaa katsoa rotuyhdistyksesn kautta kunnollisia kasvattajia!

        Eikö koirasi käy oikein kaupaksi, vai mikä on tuon varhaisaamuisen propagandaiskusi takana? Eri nimimerkeillä suollat skeidaa.


    • Nuble

      itse maksoin 550e paperittomasta koirasta, koska minua ei näyttelyt sun muut kiinosta, pääasia on ihana koira joka on seuraa ja terve ja sen kanssa voi harrastaa. Ei mitään yllätyksiä tullut, pentu oli ihan suomalaiselta ja mailman ihanin tapaus tällä hetkellä jo 3,5vuotias. Että kun jaksaa etsiä niin niitäkin löytyy. itse olen tehnyt yhdet pennut koirallani, ja vain siksi että sairauksilta välttyisi, nyt on nuo valeraskaudet olleet mutta ei se mitään, yhdet pennut olisi tarkoitus tehdä vielä ja sitten leikkauttaa tyttö ja ainoostaan siksi teen pennut, että koira on niin hyvä luontoinen, enkä pistä niitä myyntiin sen enempää, vaan ainoastaan sukulaisille ja tutuille menee pennut jos tulee :) Paperiton ei ole mikään häpeä.

      • tp

        ostin valkoisen pennun 2 viikkoa sitten oli siu ja eu passi ja nimikin söde on siis villlis tyttö tytt terve


    • Nuble

      sen verran vielä pennuista, että Itse ainakin vielä käytän eläinlääkärintarkastuksessa, madotan, sirutan ja laitan kennelin rekisteriin vaikka olisivat sielä sekarotuisia, ja kun pennut ovat tutuilla ja lähellä niitä on helppo seurata. kaksi Trimmaan itse aina ja ystäväni kanssa kun soitellaan niin koirankin kuulumiset vaihetaan. Pentujen seuraaminen on ainakin itselleni tärkeää, koska onhan ne oman pikkuisen luomuksia. Mukaan olen laittanut jokaiselle pari omaa lelua millä ovat leikkineet ja on emon tuoksuja, ruokaa, turkinhoito ohjeita, kynsisakset sekä harjan.
      Enempää ei tarvitse kun itse aina trimmaa :)

      • eikö oo tietoo

        Mihin kennelin rekisteriin rekisteröit? E-rekkaanko?


      • Jitskutoy
        eikö oo tietoo kirjoitti:

        Mihin kennelin rekisteriin rekisteröit? E-rekkaanko?

        Mist sais toyvilliksen?HALUUN TOYVILLAKOIRAN!


      • Anonyymi
        Jitskutoy kirjoitti:

        Mist sais toyvilliksen?HALUUN TOYVILLAKOIRAN!

        Haluvako.toy.villa.koiran.pennun.ostaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluvako.toy.villa.koiran.pennun.ostaa.

        Tällä.ei.ole.papereta.emä.onihan.suomesta..japassi.on.


    • villakoiran omistaja

      toyvillakoira ja yleensäkkin terve villakoira terveistä vanhemmista ja tarvittavat terveys tarkistukset vanhemmille tehneille maksaa pentu 1500 euroa voi olla joskus päällekkin mutta toin 1500 on ehkä tänä päivänä se normi hinta.

    • tietämätön

      Voiko paperittoman Toyn kanssa harrastaa agilitiä ? En nimittäin tiiä tarvitaanko siihen paperit ?

      • HELLU 15

        Pitää olla paperiton fix-rekisteriin rekisteröitynä niin voit harrastaa mitä vain paitsi ei näyttelyitä.


      • HELLU 15
        HELLU 15 kirjoitti:

        Pitää olla paperiton fix-rekisteriin rekisteröitynä niin voit harrastaa mitä vain paitsi ei näyttelyitä.

        Siis virallisiin kisoihin. ( lisäys edelliseen )


    • rape11

      Paperillisilla 1500-1800€

    • pikkukoiralle koti

      Minä haluaisin ostaa Suomesta toyvilliksen, urospennun. Olisko kelläkään tietoa? Hyvä koti olisi tarjota.

      • koirafani3

        Käy katsomassa apulasta. Kirjoita googleen apula niin siellä on myyynnissä kaikennäköisiä koiria, hevosia yms.:)


    • Mmmmoii

      www.villakoirakerho.com
      Tuolta löytyy kasvattajia.

    • Anonyymi

      Olin kahden toy-villakoiran omistaja. Ne olivat onnellisia vuosia. Asuin Amerikassa ja toin ne mukanani Suomeen. Valitettavasti toinen menehtyi epilepsiakohtaukseen noin vuoden Suomessa oleskelun jälkeen ja toinen vain muutaman kuukauden sen jälkeen syliini, sydänkohtaukseen. Ne olivat lojaaleimmat, älykkäimmät, uteliaimmat ja iloisimmat lemmikkini ikinä. 10 vuotta sain olla osa niiden elämää. Mutta olkaa tarkkoja, mistä ostatte ne! Nuo hinnat kuulostavat aika edullisilta. Minun koirani kasvattaja testasi pennut geneettisesti . Monilla toy-villiksillä on myös paljon vakavia hammasongelmia, kun suukin on niin pieni. Ne tarvii totuttaa hampaiden harjaukseen ihan heti. Ja viedä kaikkialle, varoen isoja koiria. Pienet lapset pudottavat niitä helposti, joten ei lapsiperheeseen, jossa liian nuoria lapsia. Sain ne kun olivat tietokoneen hiiren kokoisia. Yhä tänä päivänä kyneleet nousevat silmiini, kun näen pieniä villakoiria.

    • Anonyymi

      Vielä lisäys, että koirani olivat ns. tiny teacup poidles, vain reilun kilon painoisia aikuisina. Ihan pieninä kuljetin niitä joskus takin taskussa ja pentuina pystyin ottamaan käteeni laittamalla etusormen ja peukalon niiden vatsan ympärille. Ymmärtääkseni hinta on korkeampi, mitä pienempiä ovat. Kennelin omistaja haastatteli meitä pariin kertaan ennen kuin suostui myymään eikä kenellekään koskaan ensimmäiseksi koiraksi. Meillä oli heitä ennen isovillakoiria, niin saimme ne, koska villakoirat kaikki ovat perusluonteeltaan hyvin herkkiä eivätkä sovi esim. meluisaan perheeseen. Nämä
      pienet toyt eivät aina muista, miten pieniä ovat! Mutta aarteita. ❤️

    • Anonyymi

      Typo: Tiny teacup poodles tietenkin....

    • Anonyymi

      Minä maksoin 1800€ minun mustasta toy-villakoirasta v.2010. Huippu paperit vanhemmilla.
      Koirani on Gepetto’s Lovely Pepita

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      74
      2200
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      175
      1721
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      156
      1579
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1368
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1362
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      290
      1217
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      135
      1089
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1043
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1042
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      54
      912
    Aihe