voikohan ovuloida vaikka ei tuntisi mitään oireita?Tänään pitäisi alkaa menkat, mutta ei ole vielä kuulunut..Ehkäisyä emme ole käyttäny noin puoleen vuoteen..
kivut
4
767
Vastaukset
- -S-
ei ollut mitään oireita ovulaation aikaan kun tulin raskaaksi. Muissa kierroissa tunnistin ovulaation ja sen millon ovulaatio oli ohi.
- t:mä
..ei ollut ainakaan mitään oireita. menkat piti lauantaina alkaa mut ei vielä ole näkyny. toivon että nyt ois tärpänny.. toivon myös että sullakin ois tärpänny ja kaikilla muilla ketä sitä toivookin:) t:mä
- ....
kiitti...niin mäkin toivon..ollaan jouduttu niin monesti pettymään..ei pidä kuitenkaan innostua liikaa... samaa toivotan myös teille... :)
- tai ilman tuntemuksia...
Itellä on parasta aikaa niin karmeet oviskivut, että eipä paljon menkkakivuille häviä. Toispuoleinen, vihlova alavatsakipu ja tekee niin kipiää, että tulee semmonen oksetustunne. Samoten rinnat on tosi kipeet ja rinnanpäissä vaaleita koholla olevia näppyjä... Nii-in, oisinkin raskaana, mutta kun vasta ovulaatio on menossa... Ehkäisyä ei ole ollut kohta kahteen vuoteen.
Hassua et joskus ei ole ollenkaan oviskipua, eikä menkkakipuja. Toisinaan taas molemmat on yhtä tuskaa. Joten kyllä voi ovuloida ilman tuntemuksia. Tärppäis nyt lopussaankin! Seuraava kipu mistä tarvitsis huolehtia, ois toivottavasti synnytyskipu!!!
Ei muuta kun plussaonnea kaikille muillekkii ja toivottavasti itse kukin pääsee näistä ovis- ja menkkakivuista seuraavaksi ainakin yhdeksäksi kuukaudeksi. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383672Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal283232- 682871
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912720- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811699- 221518
- 281507
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474- 281468