Ilman alkkareita farkuissa?

guy

Mitäs sanotte miehet, liikun kesäisin usein ilman alushousuja farkuissa? Muna näkyy selvemmin farkkujen läpi ja on muutenkin rennompi olla. Ja sitten kun tulee puolierektio, näkee vaikka kivan kundin, niin se miltei paistaa läpi.

20

3995

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • merkillepantavaa

Hyvä hyvä!On aina erittäin kiihottavaa katsella vastaantulijoita,joilla selvästi näkyy lerssi lahkeessa.Ilolla olen myöskin pannut merkille,että boxereiden käyttö on lisääntynyt.Ainaskii niitä mainostetaan yhtä paljon kuin tavallisia alkkareita,toisin kuin vuosikausia sitten.Boxereissa kalu saa myös roikuskella koko pituudeltaan.Kehottaisin myöskin kokeilemaan seuraavaa; Jos pidät tavallisesti vasemmassa lahkeessa -niinkuin useammat- niin kokeilepa vaihtaa oikeaan.Tunne on huomattavan erilainen ja kiihottavakin.Itse olen tehnyt niin jo ainakin 10 vuotta ja vieläkin se tuntuu itseasiassa pirun hyvältä.Lisäksi miesten farkkujen vetoketjun leikkaus on sellainen,että oikeassa lahkeessa pidettäessä kalu näyttää hiukan pidemmältä.Kokeile,ja kerro miltä tuntui!

• Banaani

vaikkapa banaani,se vasta hurjalta näyttää ja tuntuu.

• kalakauppias
        Banaani kirjoitti:

vaikkapa banaani,se vasta hurjalta näyttää ja tuntuu.

itse olen suosinut elävää ankeriasta!

• ji

Et sitten pidä housuissa kovaa alasuojusta

Onko sellaisen pitäminen epänormaalia, mikä suojus olisi sellainen ettei etumus pullottaisi liikaa?

• merkillepantavaa

Olen lukenut itsekin monia kannanottoja joissa ylistetään munasuojuksien käyttöä.Itse en ole vielä sisäistänyt sitä,että mikä se siinä kupissa oikein kiihottaa,mut kai se on sellanen henkilökohtanen juttu.Itse muistan kyllä tunkeneeni nuorena vaahteranlehtiä pöksyihini; en muista minkä takia,mutta kai se oli joku tunnejuttu.Tuli sitä nuorempana kokeiltua kaikkea muutakin hassua.Kerran olin kesätöissä luhtasen vaatetehtaan varastolla ja tuli monta kertaa pantua sellassii pehmustesäkkejä.Hubaa!Luepa Alex Rothin kirja Portnoyn Tauti,siinä nuori juutalaispoika nussii kaikkea maitopullosta maksanpalaan.Lue myös tältä areenalta osiosta "orgasmi" juttu Never ending orgasmi;siinä oleva vastaus "terve kaverit" on mun kirjoittama.Kokeilemisiin.

• homo

Jotain rajoja pitää olla! Tämä on homo palsta, muttei itsensäpaljastamis palsta.

• farkuissa

Olen usein ollut julkisissa tiloissa esim baarissa farkuissa ilman alkkareita.
      upea tunne kun muna on vapaana seisottamaan. vessassa käynti kiihottavaa, kun otan
      munan vetoketjuista. joskus jää pari tippaa kusta farkkuihin ja se kiihottaa. junassa myös
      usein ilman alkkareita.

• skaterdude

Ite kans aina kommandona. Nyt farkut on vähän kylmät joten käytän muita housuja mut ainakin plus kelien saapuessa ihan varmasti farkut ilman alkkareita.

• farkuissa

ostin ja puin päälle tom tailor slim aedan - tiukat farkut. ne on low waist, joten
      perse näkyy hyvin, kun en pidä alkkareita . mahtavasti puristaa joka paikasta kun farkut on slim mallia. seksikäs olo.

• mukavastinäkyy

Nyt kelit suosivat taas farkkuja ilman boksereita,,nam. Mutta vielä kiihottavampaa on jättää boksut pois ja vetää kollarit päälle. Todella kiihottavaa, joskus vähän liiankin kiihottavaa, joten pitää olla varuillaan ettei täys seisoki pamahda päälle, eikä kiimatipat jätä jälkiä. Pari läheltäpiti tilannetta ollut - onneksi tavaratalon veskistä löytynyt apu. Välirunkut ja taas menoksi, kun ensin on saanut mällit paperilla siivottua ja tilanne vähän rauhoittunut". Mukavasti näkyy ja kulli saa vapaasti liikkua...

• skaterdude

Joo. Mä käytän julkisilla paikoilla ja koulussa farkkuja ilman alkkareita mut kotona usein addun verkkarit.

• Jeppuboy

Onko se ensi kesän "Brad Patton" villitys?

• Anonyymi

Aina kommandona kesät talvet.

• Anonyymi

Ulkomailla aika yleistä, itse en ola kokeillut. Shortseissakin voisi olla, mutta isokyrpäisenä ei voi lyhytlahkeisissa.

• Anonyymi

Osaatko tarkentaa missä päin, missä maissa toi on erityisen yleistä?

• Anonyymi

Ostin muutama vuosi sitten oikeastaan ekat farkut (älkää kyselkö..) ja sellaiset hyvinkin istuvat niin voi pojat mitkä kiksit siitä tuli kun meni ulos ihmisten ilmoille, muna seisoi tuon tuosta :) Varsinkin ekoja kertoja tuo tunne "alastomana" olosta yleisön edessä tiukoissa housuissa oli kyllä mieleenpainuvaa! Käytän käytännössä aina narustringejä ja on sikahyvä kyykkyperse :)

• Anonyymi

Mä yleensä meen ulos kokonaan ilman housuja. Sit runq jossain julkisella paikalla. Välillä joudun putkaan mut ei se mitään, sielki voi heiluttaa munaa.

• Anonyymi

Mut vietiin Niuvanniemelle ku menin ilman uikkareit uimahallis lastenaltaaseen.

-bear-

• Anonyymi

Mä suosin harmaita collareita, ilman alushousuja.
      KAIKKI NÄKYY.
      Ja se on hyvä.

• Anonyymi

Yläasteelta lähtien käyttäny farkkuja ilman alushousuja. Farkut on parhaimmillaan kommandona, koska boksereiden kans farkuista ei välittyis samanlaista tuntumaa. Myöskään chino housujen alla en käytä mitään.

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tuksu pakenee poliisia!

Tuksu on kaapannut lapsensa, jonka huoltajuuden hän menetti ja pakenee poliisia ilmeisesti Veijo Lallin kanssa. Lalli myi vastikään Loviisasta talonsa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      249
      6237
    2. Iik! Suosikkijuontaja Vappu Pimiä jakoi hyytävät kuvat lomareissulta: "Sydän meinas pysähtyä..."

Yksi Suomen suosituimmista juontajista, Vappu Pimiä, on jakanut kuvia etelän lomaltaan. Pimiä on lähtenyt lomareissulle juuri ennen uuden Tanssii Täht
      Kotimaiset julkkisjuorut
      42
      3555
    3. Martina neljäs sija

Eiköhän kaikki onnitella upeasta suorituksesta ,omassa sarjassa neljäs sija 💯hienoa Martina 🇫🇮👌💯
      Kotimaiset julkkisjuorut
      306
      2848
    4. Jussi Hakulinen on kuollut - YÖ yhtyeen hittien tekijä

https://www.is.fi/viihde/art-2000008994171.html Vielä ei ole kerrottu kuoleman syytä. Jussi Hakulinen loi YÖ yhtyeen kuuluisimmat hit
      Maailman menoa
      60
      2621
    5. Martina uinnin jälkeen sijalla 436! Tästä tuli riemun päivä!

Martina painaa menemään sitkeästi kuin sissi! Rambolla ja Martinalla on molemmilla hidas aamu 🤣
      Kotimaiset julkkisjuorut
      129
      2246
    6. Miksi sinä tykkäät minusta

Syitä tykkäämiseesi? Vastaa kuin omalle kaipauksen kohteellesi.
      Ikävä
      92
      1444
    7. Miksi ihmiset katsovat Salkkareita?

Miksi ihmiset katsovat Salkkareita? Onko syynä aina uudet julkkisnäyttelijät, kuten Esko Eerikäinen tai Konsta Hietanen vai dramaattiset juonenkuviot
      Julkkikset
      50
      1417
    8. Rakastan sut ja sua

Oma turvallinen nallekarhuni. Kivaa alkavaa viikkoa parhaalle toivottaa se susta hehkuva..
      Ikävä
      169
      1364
    9. Voit oikeasti unohtaa minut

nainen. Olen niin väsynyt ja aikaansaamaton. Ei minusta ole kuin uninalleksi korkeintaan töiden jälkeen. Enkä edes ole niin tuuheakarvainen kuin kaupa
      Ikävä
      47
      1102
    10. Helsingin Sanomat harjoittaa kansalaistemme harhauttamista?

Suomalainen media on lietsonut sotapelkoa meihin propagoivalla manipulaatiolla --- Helsingin Sanomat on merkittävä manipulaattori [Tämän vastinkirjoi
      Maailman menoa
      354
      994
    Aihe