Ilman alkkareita farkuissa?

guy

Mitäs sanotte miehet, liikun kesäisin usein ilman alushousuja farkuissa? Muna näkyy selvemmin farkkujen läpi ja on muutenkin rennompi olla. Ja sitten kun tulee puolierektio, näkee vaikka kivan kundin, niin se miltei paistaa läpi.

43

5745

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • merkillepantavaa

      Hyvä hyvä!On aina erittäin kiihottavaa katsella vastaantulijoita,joilla selvästi näkyy lerssi lahkeessa.Ilolla olen myöskin pannut merkille,että boxereiden käyttö on lisääntynyt.Ainaskii niitä mainostetaan yhtä paljon kuin tavallisia alkkareita,toisin kuin vuosikausia sitten.Boxereissa kalu saa myös roikuskella koko pituudeltaan.Kehottaisin myöskin kokeilemaan seuraavaa; Jos pidät tavallisesti vasemmassa lahkeessa -niinkuin useammat- niin kokeilepa vaihtaa oikeaan.Tunne on huomattavan erilainen ja kiihottavakin.Itse olen tehnyt niin jo ainakin 10 vuotta ja vieläkin se tuntuu itseasiassa pirun hyvältä.Lisäksi miesten farkkujen vetoketjun leikkaus on sellainen,että oikeassa lahkeessa pidettäessä kalu näyttää hiukan pidemmältä.Kokeile,ja kerro miltä tuntui!

      • Banaani

        vaikkapa banaani,se vasta hurjalta näyttää ja tuntuu.


      • kalakauppias
        Banaani kirjoitti:

        vaikkapa banaani,se vasta hurjalta näyttää ja tuntuu.

        itse olen suosinut elävää ankeriasta!


      • Anonyymi

        Oikeassa lahkeessa on inhottavan näköinen. Miesten housuthan on tehty niin. Että kalu on vasemmassa lahkeessa


    • ji

      Et sitten pidä housuissa kovaa alasuojusta

      Onko sellaisen pitäminen epänormaalia, mikä suojus olisi sellainen ettei etumus pullottaisi liikaa?

      • merkillepantavaa

        Olen lukenut itsekin monia kannanottoja joissa ylistetään munasuojuksien käyttöä.Itse en ole vielä sisäistänyt sitä,että mikä se siinä kupissa oikein kiihottaa,mut kai se on sellanen henkilökohtanen juttu.Itse muistan kyllä tunkeneeni nuorena vaahteranlehtiä pöksyihini; en muista minkä takia,mutta kai se oli joku tunnejuttu.Tuli sitä nuorempana kokeiltua kaikkea muutakin hassua.Kerran olin kesätöissä luhtasen vaatetehtaan varastolla ja tuli monta kertaa pantua sellassii pehmustesäkkejä.Hubaa!Luepa Alex Rothin kirja Portnoyn Tauti,siinä nuori juutalaispoika nussii kaikkea maitopullosta maksanpalaan.Lue myös tältä areenalta osiosta "orgasmi" juttu Never ending orgasmi;siinä oleva vastaus "terve kaverit" on mun kirjoittama.Kokeilemisiin.


    • homo

      Jotain rajoja pitää olla! Tämä on homo palsta, muttei itsensäpaljastamis palsta.

    • farkuissa

      Olen usein ollut julkisissa tiloissa esim baarissa farkuissa ilman alkkareita.
      upea tunne kun muna on vapaana seisottamaan. vessassa käynti kiihottavaa, kun otan
      munan vetoketjuista. joskus jää pari tippaa kusta farkkuihin ja se kiihottaa. junassa myös
      usein ilman alkkareita.

      • skaterdude

        Ite kans aina kommandona. Nyt farkut on vähän kylmät joten käytän muita housuja mut ainakin plus kelien saapuessa ihan varmasti farkut ilman alkkareita.


      • Anonyymi

        Kiihottaa olla farkuissa ilman alkkareita, erityisesti baarissa: munaan tuntuu hyvältä kun se kovettuu.


    • farkuissa

      ostin ja puin päälle tom tailor slim aedan - tiukat farkut. ne on low waist, joten
      perse näkyy hyvin, kun en pidä alkkareita . mahtavasti puristaa joka paikasta kun farkut on slim mallia. seksikäs olo.

      • Anonyymi

        Joskus puen strechfarkut ilman vyötä ja upeaa kun näkyy perse enemmän ja sitten pitää nostaa välillä farkut ylös. Seisotan usein julkisesti farkuissa ilman alkkareita. Myös verkkarit ilman alkkareita kiihottaa.


    • mukavastinäkyy

      Nyt kelit suosivat taas farkkuja ilman boksereita,,nam. Mutta vielä kiihottavampaa on jättää boksut pois ja vetää kollarit päälle. Todella kiihottavaa, joskus vähän liiankin kiihottavaa, joten pitää olla varuillaan ettei täys seisoki pamahda päälle, eikä kiimatipat jätä jälkiä. Pari läheltäpiti tilannetta ollut - onneksi tavaratalon veskistä löytynyt apu. Välirunkut ja taas menoksi, kun ensin on saanut mällit paperilla siivottua ja tilanne vähän rauhoittunut". Mukavasti näkyy ja kulli saa vapaasti liikkua...

      • skaterdude

        Joo. Mä käytän julkisilla paikoilla ja koulussa farkkuja ilman alkkareita mut kotona usein addun verkkarit.


    • Jeppuboy

      Onko se ensi kesän "Brad Patton" villitys?

    • Anonyymi

      Aina kommandona kesät talvet.

    • Anonyymi

      Ulkomailla aika yleistä, itse en ola kokeillut. Shortseissakin voisi olla, mutta isokyrpäisenä ei voi lyhytlahkeisissa.

      • Anonyymi

        Osaatko tarkentaa missä päin, missä maissa toi on erityisen yleistä?


    • Anonyymi

      Ostin muutama vuosi sitten oikeastaan ekat farkut (älkää kyselkö..) ja sellaiset hyvinkin istuvat niin voi pojat mitkä kiksit siitä tuli kun meni ulos ihmisten ilmoille, muna seisoi tuon tuosta :) Varsinkin ekoja kertoja tuo tunne "alastomana" olosta yleisön edessä tiukoissa housuissa oli kyllä mieleenpainuvaa! Käytän käytännössä aina narustringejä ja on sikahyvä kyykkyperse :)

    • Anonyymi

      Mä yleensä meen ulos kokonaan ilman housuja. Sit runq jossain julkisella paikalla. Välillä joudun putkaan mut ei se mitään, sielki voi heiluttaa munaa.

      • Anonyymi

        Mut vietiin Niuvanniemelle ku menin ilman uikkareit uimahallis lastenaltaaseen.

        -bear-


    • Anonyymi

      Mä suosin harmaita collareita, ilman alushousuja.
      KAIKKI NÄKYY.
      Ja se on hyvä.

    • Anonyymi

      Yläasteelta lähtien käyttäny farkkuja ilman alushousuja. Farkut on parhaimmillaan kommandona, koska boksereiden kans farkuista ei välittyis samanlaista tuntumaa. Myöskään chino housujen alla en käytä mitään.

    • Anonyymi

      Koko kesän käyttäny farkkuja kommandona, myös töissä. Kun on tohon tottunu niin ois mahdottoman vaikee käyttää alushousuja.

    • Anonyymi

      Tiukat harmaat collarit just kun käyn kaverin kanssa lähikaupassa ja hän odottaa autossa.

    • Anonyymi

      Mitä ostit?

    • Anonyymi

      Siideriä, muovihanskoja kun lopussa ja rasvaista kalaa.

    • Anonyymi

      Mä en ees muista koska oisin viimeks käyttäny minkäänlaisia alushousuja. Siitä on tosiaan monta vuotta. Kommandona kesät ja talvetkin.

    • Anonyymi

      Mitäs sitten kun olette vanhuksia? Vaaditteko saada olla ilman vaippoja?

    • Anonyymi

      Talvella käytän alusasuja, muuten palelee palleja.

    • Anonyymi

      Talvella bokserit ja on muutamat laskettelu/ulkoiluhousut jossa kiva vuori ettei välttämättä tarvitse mitään boksereita.

      • Anonyymi

        Ne on kyl parhaita.


    • Anonyymi

      21 vuotta aikaa. Huhhuh! Taitaa jo nykypäivänä olla tukisukat ja kahdet merinovillapöksyt jalassa..ehkä jo vanhainkodissa..hmmm..

      • Anonyymi

        Ap:n pippeli jäi vetoketjun väliin ja lähti irti. Ap kuoli verenmyrkytykseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ap:n pippeli jäi vetoketjun väliin ja lähti irti. Ap kuoli verenmyrkytykseen.

        Mul jäi joskus teininä pippeli vetskarin väliin ja kyllähän se teki kipeetä.


    • Anonyymi

      Jos on nollakeli tai plusasteita niin aina farkut ilman boksereita. Tänä talvena ehkä 90% ajasta ollu kommandona. Oon nuori jäbä Helsingistä ja täällä tietysti on vähän leudompi kuin jossain pohjosessa.

      • Anonyymi

        Ai jai, kommandona viilentynyttä pikkuveitikkaa olis kiva lämmittää...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai jai, kommandona viilentynyttä pikkuveitikkaa olis kiva lämmittää...

        Eikö se satu kun tiukkojen farkkujen kiristävä sauma ja kova farkkukangas painaa kadulla kävellessä peppuaukkoon? Pehmeät alushousut ei ole hintavia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö se satu kun tiukkojen farkkujen kiristävä sauma ja kova farkkukangas painaa kadulla kävellessä peppuaukkoon? Pehmeät alushousut ei ole hintavia.

        Ei oo kovin tiukat, vaan aika väljät farkut. Tykkään vaan olla paljon mieluummin ilman alushousuja koska paljon rennompaa ja vapaampaa.


    • Anonyymi

      Pitkälahkeiset alushousut ovat ihan hyvät talvella, sillä jotkin lyhytlahkeiset aina hiertää enemmän tai vähemmän.

    • Anonyymi

      Eilen kävin yhessä saaressa jossa kaveri väitti että on paljon punkkeja, joten kannattaa käyttää suojaavampia housuja eikä shortseja. Todella kuuma päivä, jotain 28 astetta. Kaverin neuvosta johtuen käytin kyllä paksuja farkkuja joissa hieman ylipitkät lahkeetkin, mutta ilman boksereita. Ei noin kuumassa ois ollu mitään järkeä käyttääkään boksereita paksujen farkkujen alla. Tuntui ihan mukavalta eikä punkit iskeny nilkkoihin.

      Muilla tuoreita kokemuksia ilman boksereita julkisilla paikoilla?

    • Anonyymi

      Mökillä mennään ilman alushousuja. Lämpimällä säällä Shortsit tai uikkarit.Viileämmällä säällä sitten verkkarihousuissa, silloinkin ilman. On jotenkin niin vapautunut fiilis.

    • Anonyymi

      Iso kyrpä herättäisi liikaa huomiota kun valuisi lahkeeseen, kalsareissa pysyy jalkojen välissä, kotona sitten voi olla lämpimällä ilmalla alasti ja joskus talvellakin.

      Ohut kilttityylinen hame on myös mukava kotona, kuin lannevaate mutta kuminauhalla. Vihreät skottiruudut, en edes tiedä onko miehille vai naisille tarkoitetu mutta kätevä runkkailessakin.

    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3417
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      155
      2057
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      200
      1722
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      131
      1633
    5. 80
      1145
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      267
      1010
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      125
      959
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      919
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      875
    Aihe