tuplarattaat

---

Olisi pian aika ostaa tuplarattaat. Vauva syntyy ja poika vasta 1v 3kk.
Kertokaaa millaiset kannattaa ostaa?? Kokemuksia siis. Yritän etsiä käytetyt mutta mikä malli olisi hyvä??

Liikumme paljon ulkona kun perheenjäsenenä myös koira. Pääsääntöisesti asvaltti tai hiekkateillä.

Kiitos

8

11539

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bbb

Kaikki käytetyt rattaat ovat hyviä jos niihin saa ostettua varaosia ja esim uudet renkaat. Ilmakumipyörät on hyvät soratiellä ja talvella. Erilliset selkänojat. Selkänojat saa makuuasentoon. Erilliset jalkaosat. Suosittelen emmaljunga ja brio merkkisiä.

• HeidiN

Todella hyvät ja edulliset ovat Emman Twinjogger tuplarattaat. Emmahan on Lastentarvikkeen oma merkki. Uutena maksettiin 199 e (halvimmat mahdolliset uudet). Vierekkäin istuttavat, naamat menosuuntaan, mahtuu hyvin kaupoissa yms. liikkumaan ovista ja hisseistä. Penkit erikseen säädettävät melkein makuuasentoon asti, penkeissä vyöt, kaari, jaloille lauta, mahd. ostaa pienemmälle pussi omalle puolelle. Ilmakumipyörät ja käsijarru. Itse olen lenkkeilly rattailla joka päivä pitkiäkin lenkkejä ja tosi hyvät ja kevyet työntää, vaikka kuormaa yli 30 kg. Itse päädyttiin näihin, koska melkein saatiin samalla hinnalla nämä uudet kuin mitä jotkut pyytää käytetyistä.

• Äippä

Suosittelen peräkkäin istuttavan matkarattaiden ostamista (ilmakumipyörillä). Vie pienen tilan autosta, eikä teidän tarvitse muita vaunuja hankkia. Ostakaa vaunuun kantokoppa,mahdollista ostaa myös käytettynä. Riippuu vähän milloin vauva tarkalleen syntyy.. Jos keväämmällä ja on lämpimemmät ilmat niin ehkä pärjäätte ilman kantokoppaa. Käytätte sitten makuupussia ja puette vauvan lämpimästi. Abc designillä on juuri sellaiset. Gracollakin on, mutta ilman ilmakumipyöriä. Talvella pääsee hyvin liikkumaan tällaisilla vaunuilla. Jos te ostaisitte tavalliset tuplarattaat, ne veisivät suuren tilan takakontissa, kaupoissa vaikeampi liikkua ja ehkä joutuisitte ostamaan matkarattaat kuitenkin vielä erikseen.

• Dogsy

Meillä oli ABC -merkkiset vierekkäin istuttavat. Hinta oli n.250 e uutena. Ne oli vaan tosi leveät, mutta just ja just mahtu ulko-ovesta sisään. Katso esim. www.pikkupingviini.fi siellä on paljon erihintasia tuplia. Peräkkäinistuttavista ei tosin kokemusta.

• minä

mä suosittelisin vierekkäin istuttavia.niitä saa em abc merkkisinä,semmosina juoksurattaina jotka ei oo niin hirveen leveet.meillä oli sellaset peräkkäin istuttavat mutta mun mielestä ne on tarkotettu jos on kaksoset ja saman ikäset.eihän se vauva mahu oleen siellä.

• Äippä

Meillä on eri ikäiset lapset ja käytämme peräkkäinistuttavia rattaita.Vauvamme on nyt 7kk ja mahtuu taakse koppaan vieläkin.Kun koppa tulee ahtaaksi siirryn käytämään makuupussia.Meidän lapsilla on lähes sama ikäero kuin alkuperäisen kirjoittajan lapsilla tulee olemaan.

• alive69

suosittelen emmaljungan/brion kaksosten rattaita vierekkäin istuttavia. ovat paljon laadukkaapia kun abc/carena ym. maksavat vähän enemmän mutta monella tutulla on hajonnut abc ja carenan rattaita eivät ole hyvät! itselläni oli emmaljungan kaksosten rattaat vuosi mallia 2003 ja olin todella tyytäinen hyvin pääsin liikkumaan. kaupoissakin! oli todella hyvät lenkkeily rattaat. (en kannata peräkkäin istuttavia)hyvää jatkoa sinulle...toiv. että löydät hyvät kaksosten rattaat.

• virliu

Meillä oli/on Emmaljungat tuplat, vierekkäin ja umpirenkailla. Ehdottoman hyvät! Ikäeroa meilläkin on 1v 3 kk ja kolmantena koira... Tuplat eivät keikkuneet minnekään päin ja niillä pääsi kelissä kuin kelissä... tosi ei ne välttämättä mitkään "shoppailuvaunut" ole mutta ulkoiluun erinomaiset. Tosin meidän esikoinen oli sitä mieltä ettei vaunuihin mene kun olis juuri kävelemään oppinut.. mutta nyt kun pikku siskokin on jo 2 v, molemmat istuvat tyytyväisinä vaunuissa, koira sylissä :-)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      21
      6665
    2. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      556
      2285
    3. Mitä haluaisit kysyä

Kaivatultasi?
      Ikävä
      147
      1867
    4. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      85
      1261
    5. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
      Maailman menoa
      97
      1042
    6. Mitä haluaisit nähdä

Kaivatullasi päällä?
      Ikävä
      72
      970
    7. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
      Maailman menoa
      87
      942
    8. Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä

Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E
      Ikävä
      10
      843
    9. Kaupunki ostaa Kauppamatin

Joutuukohan yrittäjät lähteen muualle?
      Haapavesi
      32
      840
    10. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
      Maailman menoa
      147
      767
    Aihe