mietin vaan et kumpi teijän mielest on parempi? luulen et micra kiihtyy hitusen paremmin kun vastaava uno mutta micra jää uunolle ajo-ominaisuuksissa. toi on miun mieli pide en oo koskaan ikinä uunolla ajanu, micran omistan.. ja sit ois kiva jos joku tietäs käyks sanin 1.5 mylly suoraan micraan?
Vastaukset 10
- ----<
Mulla on uno mutta en ole koskaan ajanut micralla.
- onki
Teillä päänvaivaa, lapsoset.
- amis myös :)
sanissa E15 kone, mikä mallimerkintä siinä micra koneessa ? sovittelemallahan se varmaa sais yhtee
- parempi
Kumpiko parempi? Kummatkin yhtä huonoja.
- J.J
Uunoista on karmaisevia kokemuksia, ne voi pistää paaliin saman tien, micrasta ei ole hirveästi kokemuksia, pitäisi kyllä kestää mutta ei kulje mihinkään.
Kyllä se pitää olla joko Sunny, 323 tai Swift. Kaksi ekaa meni hienosti katonkautta ympäri ja ajo jatkui sen jälkeen. Swift taasen oli paras peltoauto ikinä. - jeps
J.J kirjoitti:
Uunoista on karmaisevia kokemuksia, ne voi pistää paaliin saman tien, micrasta ei ole hirveästi kokemuksia, pitäisi kyllä kestää mutta ei kulje mihinkään.
Kyllä se pitää olla joko Sunny, 323 tai Swift. Kaksi ekaa meni hienosti katonkautta ympäri ja ajo jatkui sen jälkeen. Swift taasen oli paras peltoauto ikinä.no, itellä kans swift ja vaikka mitä muita. tilannehan on se että vaikka se swift on tosi mukava lelu niin kyllähän takaveto on ainut oikea auto. mul on volvoa ja ladaa yms.
- paskajatkakkka
uunossa enemmän hevosia ja kestää paremmin kuin japanilaisserkkunsa
- polle
ei kannata ostaa uunoo vaaan mikcra
Unosta saat enemmän tehoo (1.6 TC)
micra yleensä kestää pitempään (ei niin mätä)
Pellolle, kumpi vaa
Radalle, Uno
pikkutielle, Micra- AmisHjuba
itellä on seat ipitsa eli ei oo mittöö kokemuksia kummasakaan, mut micra taetaa melkeen olla nätempi ja kestävempi ku uno mut uno on kyl iha eri maata kulultansa....
mä ottasin silti ehkä sen micran ;)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3551075- 71738
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37686- 41578
- 48571
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75471
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19461kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459