Siis paljonko saa suunnilleen palkkaa bruttona- ja nettona, jos tekee pelkkää yövuoroa?
Työn hyvät ja huonot puolet?
Pelkkää yötyötä lähihoitajana, paljonko palkka?
4
1300
Vastaukset
- tuutikki809
Itse yksityisellä töissä, haittana huonompi palkka.
Se varmaan riippuu just kuka työnantaja. Yöliksani on 9,27 se yö lisä vähän reilu 3 euroa tunti.
Haittana voin sanoa jos, yksin yövuorot, aika matelee, väsyttää kun ei ole ketään kelle puhua. Omassa työpaikassani potilaat todella levottomia öisin ja huonokuntosia yksin hoidettaviksi ja pelko että päättävät yöllä lähteä pois koko hoitopaikasta.
yövuoroni kesto on 11h. Minulle ei yövuorot sovi, mutta mikä sopii toiselle se käy hyvin toiselle.
Et varmaan saanut vastausta kysmykseen, mutta vastasin kuitenkin. Mieti ja kokeile mikä parhallta tuntuu..- Ihmettelevä*
Itse, kun joskus sairaanhoitajan tein pelkkää yötyötä n. vuoden verran, niin sain melkeen 3000e/kk brutto. Viikko töitä ja viikko vapaata. Yölisähän on 40% peruspalkan päälle, eli miten ihmeessä sinä saat huonompaa liksaa yötöissä??
- että lähäri
Ihmettelevä* kirjoitti:
Itse, kun joskus sairaanhoitajan tein pelkkää yötyötä n. vuoden verran, niin sain melkeen 3000e/kk brutto. Viikko töitä ja viikko vapaata. Yölisähän on 40% peruspalkan päälle, eli miten ihmeessä sinä saat huonompaa liksaa yötöissä??
Lähärin palkka on paljon pienempi kuin sh:n ja kokemuslisiä jos ei ole kertynyt niin kyllä tuntipalkka on oikeesti tuota luokkaa!!!!
- ikälisillä
mun palkkani on 36000€ vuosi, kunnallisella sektorilla. Lähäri on koulutus ja palkka ihan tessin mukanen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 954761
Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.2321932- 791525
Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401170Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.3261117Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd1051090- 501089
Nojatuoli !
Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en1471047- 1111019
Milloin ymmärsit
Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os85974