missä luuraa seriffi, ei enää valvonta pelaa.
Gipsy
8
550
Vastaukset
- Gipsy
missä on asiattomia kommenttej niin kyllä poistan niitä ja jos tänne tulee usein asiattomia kommentteja niin minä poistan niitä sitä mukaa. en voi vartioida tässä koneella että kirjottaako joku vai, aina kun koneella olen eli noin yli puolet päivästä niin lueskelen kyllä uudet kommentit :)
- luin
anteeksi jos kirjoitin rasitiseti mutta nuo alkoivat loukata meitä romaneita ja en mä sen pahemin sanonu kuin nu jotka aloitivat meistä puhumaan hyvää päivän jatkoa sulle
- timanttimies
luovuutta
- hu huu
Seriffi onkin fiksu...
- maaria
palstan taso laski kun seriffi vaihtui.
Ei tänne edes lukemaan viitsi tulla.- Gipsy
anteeksi kauhiasti jos on jotain jäänyt siivoamatta mutta käyttäkää tätä "Imoita asiattomasta kommentista" niin sillä takaatte ainakin sen että palsta pysyy siistinä ja parhaani mukaan yritän siivota asiattomat kommentit myös selaamalla palstaa.
- yks naine
ketä sä oot
- rakas oma
kalevisi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411301- 629162
- 1375455
- 1443754
- 753690
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373599- 403348
- 612713
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722430Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal152249