Menisi varmaan tuolle ehkäisypalstalle mutta laitanpa tänne kuitenkin. Eli imetyksen aikaista ehkäisyä tarvii, e-pillerit muuten ottaisin mutta niitähän ei nyt voi. Kokemuksia Minipill merkistä toivoisin, todennäköisesti minipillereihin päädyn..
Ehkäisystä..
4
779
Vastaukset
- ihan ok
Minipillerit olleet minulle ihan hyvä vaihtoehto. Ei mitään erityisiä sivuvaikutuksia ja kun uutta raskautta varmaan suht pian yritetään, en viitsinyt mitään kierukkaa asennuttaa.
- äippä-78
ei käy..koko ajan ruskeeta vuotoa..ihan syvältä koko pillerit(cerazette.kuitenkin imetän viel jonkin aikaa joten kestettävä kai on..muuten ei mitään muita oireita..
- Tiltemari
Niin mulla ollu käytössä syksystä asti myös cerazette minipillerit. Menkat tuli kerran syksyn aikana ja sit meni kolmisen kuukautta ilman menkkoja. No nyt viimeisen kuukauden aikana ollut peräti kolmet menkat. Lähinnä muutamana päivänä ruskeata vuotoa ja sit taas loppuu. Jos sama touhu jatkuu niin täytyy katsoa lopetanko pillerit... Tai no ehkä jos kesään asti jaksaisi tuota mahdollista tuhru-vuotoa niin sitten vois alkaa vauvan teko hommiin, saisi poikamme sisaruksen =))
- käytössä
Mulla on ollut Minipill käytössä jälkitarkastuksesta. Alussa oli pientä tuhruvuotoa, mutta sen jälkeen en ole huomannut kummempia sivuvaikutuksia pientä turvotusta lukuunottamatta. Menkkojakin vielä odotellaan, vaikka synnytyksestä 6kk.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511437- 639870
- 1475580
- 1443784
- 753750
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243183- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792603