Vauvakuumetta tosiaan... liikaakin välillä. (Kestänyt 1,5 vuotta jo). Kuitenkin odottavan aika on pitkä, sillä mahdollisuus päästä edes yrittämään menee jonnekin ensi syksylle (jos silloinkaan). Miehen lääkitys estää... ja pitää olla sitten varoaika ym ym. Ihan itkettää välillä, kun kuulee muilta iloisia uutisia tai jos jotkut saa jo yrittää...
Äh... oli vain pakko purkaa pahaa oloa, sillä ei tätä yksin kestä.
...pitkää kuumetta...
3
455
Vastaukset
- Niuhti30
Mikä lääkitys miehelläsi on? Meilläki vauvakuumetta jo kolmatta vuotta..
- Murmelimato
Kiitos lohtuhalista :)
Trexania syö... siis reumaan. Eikä kannata sitä lopettaa, kun kivut pahenisivat, joten... minä "kipuilen" nyt vauvakuumeen takia.
- Haavehuuto
Me ollaan oltu yhdessä nyt kaksi ja puol vuotta, josta kaksi vuotta olen aika lailla yksikseni haaveillut raskaudesta ja vauvasta - meidän perheestä...
Pari päivää sitten puhuimme ensimmäisen kerran lapsien hankkimisesta, ja mies sitten näyttikin vihreää valoa! Mutta vasta vuoden päästä voidaan alkaa yrittämään mun opiskelujen takia, joten kyllä turhauttaa! Mutta sisällä kuplii myös jännittynyt onnen tunne: vuoden päästä!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411291- 609098
- 1375445
- 1443754
- 753680
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373599- 403338
- 602698
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722420Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal142073