Kiinnostaisi tietää onko mpeg tiedostojen suoritttaminen linuxilla nykyään laitonta?
Syy moiseen oletukseen on se, että vaikuttaisi sille kuin ppo = pohjanmaan puhelinosuuskunta estäisi kyseisten koodekkien haun koneelle. Minun tietääkseni mpeg ei ole kielletty eikä sitä tarvitse murtaa, sinäänsä harmi kun itse olen tehnyt mpeg ja mpg videoita, nyt en saa niitä enää näkymään uudella linuxpäivitetyllä koneella.
Eli onko jossakin joku nyt turhan tiukka moraalinvartija vai mistä on kysymys.
Toisaalta laajakaistaa saa jo muiltakin palveluntarjoajilta ja jossain vaiheessa tuo kiusanteko loppuu aika kalliilla tavalla...
multimedia
Videomake@
1
171
Vastaukset
- tohvelibanaani
ja huithait se mitää laitonta ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511467- 639940
- 1505619
- 1443794
- 753760
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373645- 403388
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243193- 652835
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792623