..verhoissa roikkumiseen tai oikeestaan niiden helmojen raateluun joku karkoite tai feliway? Ei tuo kaikissa verhoissa roiku. On tietyt paikat.
Tähän mennessä olen kieltänyt ja lopulta, jos toiminta ei lopu, laittanut hetkeksi oven ulkopuolelle. Tuo kyllä rupee kehräämään kun nostan sen rikospaikalta, et oliskohan vaan tapa saada huomioo. Ei nimittäin tee tuota, ellei joku ole samassa huoneessa.
Vinkkejä?
auttaiskohan..
3
189
Vastaukset
- Auttoi
Kun nappasin niskasta kiinni silloin kun roikkui verhossa ja pistin parvekkeelle jäähylle...auttoi ainakin vielä toistaiseksi! Vaan eihän sitä tiedä milloin aloittaa uudestaan.
Ja saman jutun on tehny nämä minunkin katit...eli kun olen itse paikalla niin tehdään n.1.5 m korkeuteen hieno loikka.Aivan kun haluaisivat näyttää miten eteviä ovat. Ja hienot verhoni ovat sen näköiset että niitä loikkia on ollut muutama. - Sae
auttavat. Käsittele verhot suihkeella pari kertaa päivässä. Järjestä kissalle luvallisia virikkeitä ja kiipeilypaikkoja samaan aikaan. Älä katso kissaa tai puhu sille, jos näet sen tekevän pahojaan. Huomiotta jättäminen on paras ja varmin keino pahanteon torjunnassa. :)
ole suihke? Eikö se ole sellainen haihdutin joka vähentää stressioireita ja pahantekoa? Minä olen ainakin niin luullut, enkä miksikään suihkutettavaksi karkotteeksi.. Korjatkaa jos olen väärässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383672Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal283232- 682871
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912720- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811699- 221518
- 281507
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474- 281468